2006年10月1日星期日

10-1(sun) 藍月亮

Oh…點解禮拜六晚幾個鐘頭o既黃金時段節目, 居然有三個係amigo主持…我知道佢係被受力捧, 又係高層愛將…但可唔可以唔好太over呀?!

新一輯“心大心細”, 無o左歐倩怡, 取而代知o既居然係每一次出場都強調自己係“思琦妹”o既思琦姐…以佢呢位“一級豬”去配鬼才林敏驄, 真係好格格不入! 佢每次出場 (尤其係開埋口)…都真係嚇死人!!! 佢做主持, 真係差到無人有…而林敏驄講o野, 亦都係抵死到無人有…笑死我! 如果呢個節目無o左阿思琦姐, 相信會更好!



o係網上見到一張十幾廿年前唐寧 (江麗娜)+李永豪 (李泳豪) o既劇照…童星年代o既李泳豪絕對係一線之中o既一線, 雖然江麗娜都多戲拍, 但拍埋佢度都係靠邊站…又有邊個會諗到, 長大後o既李泳豪會做o左茄喱啡中o既茄喱啡, 而唐寧都叫做係新?力捧花旦呀…真係世事難料喇!



我依然強調…我細個時都好鍾意睇李泳豪做戲o架…見到佢依家咁, 真係戥佢心o翕! 同埋我依然強調…我好怕佢o個位超級可愛靚女香港小姐冠軍女友…楊思琦小姐!!!

Hohohoho…睇番節目表, 下個禮拜三(十月四日)開始, 亞視o係深夜四點幾會重播“藍月亮”!!!!! 希望係真o架啦…你知亞視最興今日講o左話重播呢套, 聽日又抽起o左佢o架嘛…希望佢今次唔好令我失望, 我真係期待o左睇呢套劇好耐…o係幾年前, 我已經o係日記度講話好希望有機會睇番呢套劇…




2003-8-16(sat) 大提琴與點三八:


“本來以為今個禮拜做完我最喜愛o既“律政新人王”, 下兩個禮拜上埋o個兩套完全唔掂o既新劇…我就會無晒牽掛, 可以專心一意咁去溫書…點知, 依家我又再重拾我o既電視寄託…好忙呀我! “大提琴與點三八”喎…點可以唔睇呀?下一套, 我希望可以睇“藍月亮”…因為個個都話好睇, 但係我未睇過呀!

重溫呢套劇…我諗最吸引o既並唔係佢o既劇情, 而係佢所勾起o既童年回憶!

一句講晒: 情意結!!!”




2005-8-19(fri) 槍神:


上個禮拜唔覺意睇到亞視, 原來又 (注意: 係“又”) 重播“縱橫四海” (用來打深夜重播的“尋秦記”), 仲一日播兩集…o係6年內重播o左n次…應播o個d又唔播…我仍然強調我係好想睇番有好多有睇過亞視o既人都推介o既青春劇---“藍月亮”…但我咁多年都未睇過! 好似又係有萬二蚊同埋潔儀姐姐…d朋友話好好睇o架喎…可以媲美亞視90年代“經典偶像劇”…大提琴與點三八” !



想o係網上面search o下“藍月亮”呢套劇o既資料…點知近乎無! 淨係搵到少少關於潔儀姐姐o既o野…等我今次睇完之後自己寫…

“袁潔儀,89年亞姐出身,記得他拿了個“大食小姐”獎,那時候覺得他與萬綺雯是最佳拍擋,因?很多戲他們都一起,一起愛上同一個男人、一起被同一個男仔愛,象《藍月亮》、《大提琴與點三八》(芒按: 係咩?! 真係唔記得o左有佢添?!),那時候的亞視很多青春劇,也是我最喜歡看亞視的那段時候,如有他或萬綺雯主演的《原來阿SIR係隻鬼》 (芒按: 呢套又真係好好睇!)、等我真的很喜歡.”

其實呢期d重播劇真係幾得喎, 搞到人好鬼死忙…禮拜五晚好夜都未[目訓], 無啦啦睇到一套翡翠首映: “轉世驚情” …都幾騎呢o下! 個cast係陳豪+唐文龍+梁琤+關德輝…咁o既cast, 唔怪得知無得o係黃金時段播…但都唔洗o係咁夜首播呀?! 播o左都無人睇啦, 咁不如唔好播!!! 同埋其實好似聽都未聽過有套咁o既戲囉…幾時拍o架?! 仲有, 唔知隻主題曲邊個唱? 其實個旋律係ok, 但o個個人唱得超難聽!

最後, 十月“芒姐再現”新feature…讀者shaw_mag介紹o既“blog裡留voicemail”新現意…不過我仲未摸清點玩啊…唔知u唔user-friendly呢?!