2009年12月30日星期三

12-30(wed) love mi鄭秀文演唱會2009 + 巴不得爸爸

好忙好忙好忙…不過都要記得佢先…呢期主力o係紅館紥營…:p

話說撲o左好耐, 上星期四平安夜忽然有飛可以去睇sammi…坐o既位都唔錯添! 今次大家撲飛撲得咁辛苦, 所以我有得去睇都已經好感動o架喇!

頭場LOVE MI o既特別嘉賓居然係...劉華!!! yo! andy go andy go go~~~



劉華出場的時間的確係全場氣氛最熱烈的時候...大家企晒起身同佢o地一齊唱"一起走過的日子"同埋"我恨我痴心"…不過雖然劉華係眾人最夢寐以求看到的嘉賓...但我其實更想睇許志安 (因為以前每次睇sammi演唱會都好似係睇緊佢兩個o既演唱會咁...真係太不可分割…sorry :p) 同李克勤 (因為眾所周知我是"浪族闊少爺"的超級超級fans) 做嘉賓的兩場...hohoho...我的喜好...是奇怪的!

不過當日…其實佢都o係我左近…



呢篇報導係講安仔做嘉賓o個晚…仲有list埋佢o係sammi七次個場合唱o既歌同埋所發生o既事情…資料都幾充足…不過應該講埋99年紅館停電sammi哎安仔救命呀嘛~



有情歲月:七次個唱 場場有安



另外, o岩o岩過o左o既假期一連追o左十幾集“巴不得爸爸”…之前都講過, 雖然佢係好胡鬧同埋周圍抄…但都有d笑料o既…同埋輕輕鬆鬆鄧梓峰加上係懷60年代的舊o岩晒我! 都算幾好笑, 好過d懶heavy的劇, 同埋個個演員都做得幾好, 尤其係陳錦鴻同吳唱K兩父子! 而以呢d時空交錯劇o黎講劇情都唔算太犯駁o架喇…我覺得可以接受!不過個open ending又確係令人好嬲o既~!!! 仲有我想講係, 做胡杏兒個妹o既黃智雯, 以新人o黎講算做得好好…同埋我見佢做“東張西望”主持亦都唔錯…有potential! (同埋唔知點解睇睇o下我覺得佢個樣有d少年顧紀筠囉...hohoho!)

仲有呀, 依家亞視深夜居然做緊我之前因為寫“藍月亮”而提過o既“四驅橋聖”…主角又係羅頌華哥哥同袁潔儀姐姐…幾乎同“藍月亮”一樣…係無o左萬二蚊咋! 呢套我當年反而有larp過…好似係91年暑假, 因為o個期興玩四驅車所以整o左套咁o既劇集…同“浪族闊少爺”差唔多o個期…都幾搞笑o下! 更搞笑o既係…見到張錦程做學生! 哈哈!