2011年10月16日星期日

10-16(sun) 畫璧+超級巨聲3

多得nuffnang的邀請, 前幾晚有幸有得去睇“畫璧"優先場…估唔到又ok喎! 有少量驚喜! 我應邀前有問定係咪一定要讚? 如果係我唔會出席, 因為唔好睇就係唔好睇…我不能為咗張免費飛出賣我自己…因為我暫時仲有錢睇戲…hoho!

事先聲明, 大家都知道呢類古裝戲仲要係聊齋之類+”畫皮”d friend一向都唔係我杯茶! 如果唔係有人邀請我睇優先場, 我係一定唔會買飛入去睇! 本來我諗住會悶死, 但可能就係因為我全無expectation, 反而又ok…初段有d悶, 到個男主角跳咗入畫裡面個唔知仙境定魔界之後, 就變得好睇咗…我居然一次錶都無睇過…咁就過咗兩個鐘!



起碼靚人靚衫+個景都ok…嘩! 內地真係地大物博, 搵靚人都容易好多! 佢哋d女星又真係靚過香港o個d好多好多喎…你睇吓”喜愛夜蒲”班o靚模, 真係個個一樣樣…都分唔到邊個打邊個…個個都係假眼睫毛+大眼仔, 再加幾尺厚o既粉, 但依舊係面目模糊! 呢套戲o個jar女星真係個個都樣靚身材正, 就算做配角o個d睇睇吓都幾索…哎…我哋d香港女仔真係好難同內地d同胞競爭囉…噢…:(

雖然d主角我一個都唔識 (um…我識曾志偉同安志杰o既)...所以我走去search吓, 原來d女主角們叫孫儷、閆妮、鄭爽、謝楠、柳岩、莫小棋、包文婧、夏一瑤、藍盈…論靚就當然係鄭爽最靚, 楚楚可憐…仲有d似大s添! 但我就會比較buy孫儷…佢o係套戲裡面個性格cool cool哋, 外冷內熱! 前者男性應該會buy d, 後者就女性會buy多d! 仲有做翠竹o既謝楠睇睇吓都ok! turn out我變咗入去睇靚女…不過都幾目不暇給! 至於劇情呢…一般啦…好typical聊齋o個隻! 但唔算太悶, 仲要因為我零expectation, 所以算係咁!



呢兩集"超級巨聲"有番1,2幫o黎挑戰, 即刻好睇咗! 今集有我最buy o既胡鴻鈞, 仲有坤哥添…正!!!!!!! 仲有上一集1幫o既小妹妹趙展彤再次出場…嘩! 又真係脫胎換骨喎…前途無可限量! 反而何紫慧個樣執極都仲係咁, 仲要又唔算唱得特別好…難怪d機會去晒阿mag同許廷鏗度!

不過呢, 雖然係感動…但d參賽者喊到哭喪咁又未免係over…! Oh, 仲有…差d唔記得講…上個禮拜羅孝勇同馮允謙合唱”I’m yours”真係好得囉! 係咁多集咁多次表現得最好的!

“法證先鋒III”只係睇咗第一集…追唔切! 但就咁睇都算係近期製作比較認真的tbb劇…同埋tbb拍呢d關於professionals o既戲一向都ok o既…睇多幾集再研究吓! 呢期我最鍾意睇的依然係“誰家灶頭無煙火”!