2012年11月1日星期四

11-1(thurs) 草蜢森巴大戰軟硬FANS演唱會2012

上星期五睇咗"草蜢森巴大戰軟硬FANS演唱會"…我哋個年代o既朋友, 有咩可能會miss呢個演唱會呀?

睇完"GH vs SH"…搞到我好想聽番軟硬啲舊歌...”jennifer, alison, philipa, sue, deborab, annabel, too...”



當然, 更令人興奮o既係”Gala Gala Happy”啦…sorry, 應該係”老人院”先啱! 跟住亦都當然會諗番當年好鍾意睇+依家朝早六點重播緊o既"卡拉屋企”…“喂! 夠鐘喇, 睇電視, 睇吓今集講乜先, 講乜先!”



其實今次呢個扮pk賽, 我個人(同我大部份朋友) 都認為唔駛鬥…軟硬贏幾條街! 唔係話草蜢唔好呀, 眾所周知我有幾like睇草蜢演唱會…05年第一次睇時簡直震撼我的心靈! 但問題就係佢哋唔明物以罕為貴的道理! 雖然佢哋d歌舞連場係好好睇, 但由25周年前後+/-兩年係咁有25-1, 25, 25+1, 25+2周年演唱會, 的確係幾鍾意都睇到悶! 軟硬就因為n年無見, 由上次06年演唱會到依家都無咩合體, 大家餓吓先更like…的確捉到大家的心理!

06年的軟硬演唱會…的確曾帶起朋輩間一陣熱潮o架…

2006-8-1(tues) 軟硬製造

2006-8-5(sat) 姑丈向下墮

2006-8-11(fri) 軟硬情意結

同埋唔記得第三定第四part, 軟硬咪改篇咗自己d歌去唱紅祖國o既…嗰d歌詞真係改得幾精彩…呢個係佢哋強項…但又夾硬要草蜢整part相似的粵曲版經典歌曲…呢part真係唔得…無啦啦變成大眾廁所位! 其實我覺得初段幾精彩, 的確帶到大家返八/九十年代…直至到”點解要大家RED”都好好…之後就開始跌watt喇!

其實5個之中我最like阿葛…個人認為佢齋企喺度已好好笑…wahaha! 尤其係佢嗰種滿不在乎的樣子…先係高囉!

軟硬+草蜢五子…你又最like邊個呢?

致各八/九十年代之友: 回憶返埋嚟之...軟硬電話整蠱! 唔知點解, 咁多年嚟依然係最記得呢段蒙古包食自助餐…



同埋個演唱會不停提住“只要有創意, 我愛蔡一智”,“輕輕鬆鬆鄧梓峰”呀咁…的確係勾起好多童年回憶…當然, 如果可以唱番原裝正版o既“廣播道fans殺人事件”同“點解要大家笠”就更加好啦!

 

嘩…阿jan嗰六舊真係好誇! 連阿葛都fit咗好多!























哈哈…呢幅圖幾好笑…leon!!!!