2008年1月10日星期四

1-10(thurs) TVB伴你成長四十年

唔知大家尋晚有無睇勁歌金曲?

佢叫o左d“傑出表現獎”候選人上去唱歌, 每人唱一段咁啦…嘩, 但係其實“傑出表現獎”係點介定? 以前唔係話咩入行5年推出過唔超過唔知幾多張唱片咁o既咩? 定係無所謂鍾意俾邊個就俾邊個?!

新人陳栢宇有份, 林峰有份, 史塔肥有份, 入行n年o既關心妍有份, even honey鄧健泓都有份…咁好明顯係random o既, 想俾邊個就邊個! 咁呢樣無問題o既…頒獎禮係咁o架嘛! 作為tvb, 唔俾o下自己d藝員係唔得o既…正如叱咤一定會俾o下軟硬, I love u boyz咁, 而新城一定有啤梨同家燕姐…呢d遊戲規則大家明白!

我想講o既只係…尋晚個節目都幾騎呢o下, 但又睇到好多o野!

其實Stephy都唔係唱得咁咁咁差 (唔係好, 但未至於大家彈到咁差…同埋要永世揹住個“鄧走音”花朵都幾咁可憐!)…佢係唱得麻麻, 但今次都好o左少少, 應該有下過苦功o既, 同埋我又真係唔見得佢唱得差過上次上勁歌o既阿嬌, 甚至sell實力o既謝安琪或者盧巧音! 謝安琪生完仔之後係咪“洩”o左道氣…點解唱功差o左咁多?

跟住班三線歌手o係其他人唱歌時o係後面不停企圖搶鏡 (雖然不得不承認去到邊個鏡頭都係主力影林峰), 特登o係後面聯群結黨跳舞搶鏡 (包括eo2, 謝安琪, 陳栢宇, 泳兒同張敬軒) (亦令人諗起職場上都總會遇到d咁o既人…可能呢d先係生存之道, 只係我做唔出, cheap o左o者!), 令到埋唔到推的一群 (包括stephy, 林峰, honey, 孫耀威等呆呆咁企o係度俾人孤立o左)…而關心妍就o係中間好努力咁想融入o個堆“搶鏡黨”度一齊跳, 但自己又唔多跟到, 而o個d人亦都唔多理佢!

Btw, 點解關心妍會仲o係度? 佢02年一出道時好勁o架喎, d歌hit到呀…又sell兩文三語的“負擔不起”, 年尾“你有心”全部都好hit , 仲要隔幾個月就出一隻碟! 點知無耐同“o雪o雪o雪”蕭正楠夾緋聞谷人氣即刻cheap晒…但我估唔到佢真係會搞到咁dup…但又仲o係度喎!

仲有阿honey…真係唔好咁玩佢啦, 俾個獎佢佢都會俾人笑到面黃o架嘛…佢o個隻唔知咩十年, 真係除o左無綫“無間音樂”成日聽到, 都應該無咩人會識喇! 林峰夾在歌星埋中真係依然格格不入 (唔止我咁覺得, 有好多朋友睇完都忍唔住sms我)…仲要係其實佢入行就快十年, 同d新人一齊真係好難話太打成一片…成日自己一碌葛咁企o係度有d可憐! 同埋無綫又係愛佢變成害佢o既, 俾佢入“最受歡迎男歌星”5強, 仲唔俾人勁插?! 你話“亞太區”個獎雖然佢係o係大陸係勁受歡迎, 但係你俾個新人, 仲要係自己親生仔, 都係會招人話柄! 不過連屎塔肥都可以入女歌星5強而twins入唔到…睇o黎tvb都係想製造o下話題o者…最終個結果點, 大家睇o下囉!

同埋我想講今年d新人其實真係唱得幾好…除o左個model周栢豪同林威辰無咁好之外 (其實以新人o黎講都唔算差)…小肥, 陳栢宇, 鍾舒漫, 梁雨恩, “手槍與紅玫瑰”o個位“A貨鄭融”李卓庭and many others都唱得唔差…even sell樣o既江若琳同埋洪卓立都比想像中好好多, esp. 後者! 就算係“Hot茶”我見佢o地勁歌熱舞都唔係甩得太勁, 至少好過初出道o既twins (甚至依家o既佢o地) 同cookies好多! 至於阿“整容三嬌freeze”…哈哈哈! 其實佢o地首“金晴火眼”都幾好聽 (我覺得)…同埋都唱得無我想像中咁差!

仲有, 陳慧嫻又無啦啦走番出o黎…仲要尋日先o係youtube睇完佢85年季選得獎時現場唱“花店”…o個時作為新人o既佢真係唱得好好呀…但係過o左廿幾年反而無以前咁自然, 唱得太用力, 太刻意…倒退o左!

又睇到呢單關於勁歌總選o既新聞…

“昨 日 記 者 致 電 軒 仔 , 提 到 《 酷 愛 》 成 金 曲 金 獎 大 熱 時 , 他 表 示 自 己 會 以 平 常 心 面 對 , 他 說 : 「 如 果 真 係 攞 到 金 曲 金 獎 , 可 能 今 年 已 經 係 我 o既 最 高 峰, 我 會 有 o的 驚 , 一 o黎 太 快 啦 , 其 實 呢 輪 頒 獎 禮 過 後 , 我 有 o的 不 安 , 我 係 個 危 機 感 好 重 o既 人 , 上 帝 畀o的o野 你 , 佢 又 會 攞 番 走 一 o的 o野。 」 軒 仔 去 年 歌 唱 事 業 突 飛 猛 進 , 甚 至 威 脅 Eason , 問 他 會 否 覺 得 長 江 後 浪 推 前 浪 ? 他 直 言 : 「 係 必 然 , Eason 同 克 勤 上 o左 岸 , 一 個 浪 最 後 都 係 上 岸 , 我 o既目 標 都 係 跟 住 佢 上 岸 , 唔 係 一 個 貶 詞 , 他 日 我 o地 都 會 有 後 浪 。 」 言 談 間 倒 滿 有 自 信 。

十 首 金 曲 預 測   分 獎 難 過 分 豬 肉

除 了 《 勁 歌 》 大 獎 外 , 各 唱 片 公 司 也 出 力 為 旗 下 歌 手 爭 取 10 大 金 曲 名 額 , 現 時 10 首 金 曲 得 主 初 步 已 有 定 斷 , 其 中 東 亞 及 環 球 系 各 得 3 首 最 多 , 英 皇 及 金 牌 則 各 獲 兩 首 。 本 來 許 志 安 也 有 歌 得 獎 , 但 他 為 到 內 地 演 出 搵 真 銀 缺 席 , 名 額 轉 了 給 王 菀 之 , 而 鄧 麗 欣 的 《 電 燈 膽 》 本 來 也 有 獎 , 但 其 所 屬 金 牌 唱 片 卻 寧 將 獎 項 轉 給 得 寵 的 側 田 , 故 將 獎 項 分 給 了 《 男 人 KTV 》 。

得 獎 歌 手 : 楊 千 嬅   所 屬 公 司 : 東 亞 系
得 獎 歌 手 : 何 韻 詩   所 屬 公 司 : 東 亞 系
得 獎 歌 手 : 王 菀 之   所 屬 公 司 : 東 亞 系
得 獎 歌 手 : 陳 奕 迅   所 屬 公 司 : 環 球 系
得 獎 歌 手 : 李 克 勤   所 屬 公 司 : 環 球 系
得 獎 歌 手 : 張 敬 軒   所 屬 公 司 : 環 球 系
得 獎 歌 手 : 容 祖 兒   所 屬 公 司 : 英 皇
得 獎 歌 手 : Twins   所 屬 公 司 : 英 皇
得 獎 歌 手 : 古 巨 基   所 屬 公 司 : 金 牌
得 獎 歌 手 : 側 田   所 屬 公 司 : 金 牌”


其實我覺得軒仔答得幾得體, 講得幾好喎…不過我又唔覺得“酷愛”真係咁hit, 好似“笑忘書”好聽d…同埋金曲金獎有咩可能唔係“講不出聲”啊?! bear in mind呢個係tvb頒獎禮喎! 仲要連十首金曲的預測都無我喜愛的細契…係咪搞錯o左? 真係“誰人無得到一切的渴求”喇…oh!!!!!

同埋…即係雖然大家都知都d獎項係分庄形式咁分, 但係事前list晒d得獎歌手同埋所屬公司, 而唔係邊首歌出o黎, 感覺真係有d肉酸…講真, 我覺得屎塔肥隻“電燈膽”都真係幾hit呀, 無理由分俾側田都唔分俾佢, 或者應該俾佢都唔係俾王菀之! 依家唔係講唱功嘛, 係講緊隻歌o既受歡迎程度!

其實今年勁歌個頒獎禮都無咩特別吸引o架喇…以前會預測o下, 但近年又真係無咩呢個興趣…我諗男女歌手都走唔甩陳eason同容joey…同埋其實邊個拿都無咩所謂…你依家問番我兩三年前邊個攞我都真係未必記得晒, unlike九十年代的我! 不過雖然無咩驚喜, 但我點都會睇o既…畢竟都係每年o既盛事, 唔睇同人無話題!

仲有, 大家得閒又可以睇o下…

TVB伴你成長四十年
http://global.yesasia.com/b5/Emagazine/ArticlePage.aspx/section-videos/code-c/articleId-159/