2011年5月3日星期二

5-3(tues) 又重播"藍月亮"喇~~~

嘩! 亞視實在太抵死…前幾日忽然larp到重播"大提琴與點38"之前半個鐘居然係播番當年期待佢重播好耐o既"藍月亮"…兩套都好鍾意, 好係我杯茶, 連d主角都類似! 正!

"點解阿sir係阿sir"雖然偶然都幾好笑…但真係無我預期中咁好睇!

呢段又係好笑…

好多人都話無綫班編劇冇創意,部部電視劇都一式一樣,總之睇到你吽為止,但可能畀人鬧得多,近日就加咗唔少估你唔到的劇情落去,好似《女拳》咁,喺結局時就有梁嘉琪突然發癲,怒插馬國明,而喺《洪武三十二》中更玩埋古裝SM。

《洪武三十二》中飾演燕王朱棣的馬德鐘,就因為做得衰嘢多而抑鬱,竟然走去揾飾演千三娘的徐子珊減壓,而減壓方式就係SM。馬德鐘畀徐子珊鞭打的片段,令觀眾感到嘩然,有網友更把片段上載到網上同大家一齊回味和分享,片段只是上載了兩天,瀏覽人數已有十多萬人,可見呢場古網SM幾受歡迎!




噢! 家燕姐佢又真係幾有諗頭喎...真係要讚佢一個!

好姨出家燕遮賀母親節

家燕姐出家燕遮,認真夠噱頭,家燕姐一向有源源不絕嘅生意諗頭,今次佢嘅精心傑作家燕遮只係佢自家品牌嘅第一炮,準備喺母親節推出寓意遮風擋雨家燕遮。!