2007年12月12日星期三

12-12(wed) 寶麗金3小花

早排睇報紙又見到有我們“年青時代”的“寶麗金3小花”的報導…見番佢o地三個一齊, 好有親切感! 畢竟佢o地都係走紅於我o地成長的年代! 阿湯記都係短頭髮比較襯佢…劉小慧個細女真係幾靚女, 好似佢個樣!



寶 麗 金 3 花 煲 湊 仔 經

馮 仁 昭 四 圍 超 : 黎 瑞 恩 平 復 小 產 痛


黎 瑞 恩 ( 小 恩 子 ) 、 劉 小 慧 同 湯 寶 如 呢 三 位 昔 日 寶 麗 金 小 花 噚 日 到 港 台 接 受 鄧 藹 霖 主 持 o既 《 訴 心 事 家 庭 》 訪 問 , 佢 o地 有 成 十 幾 年 冇 一 齊 o係 電 台 做 節 目 。 以 前 係 偶 像 歌 手 o既 佢 o地, 依 家 全 部 都 做 媽 媽 , 所 以 講 起 湊 仔 女 經 就 雞 啄 唔 斷 。 記 得 有 段 時 間 傳 3 小 花 面 和 心 不 和 , 小 恩 子 話 冇 咁 o既 事 , 只 係 有 o的 小 誤 會 , 但 完 全 唔 關 工 作 事 。

已 有 一 子 一 女 o既 小 恩 子 , o係 今 年 9 月 遇 到 件 好 唔 開 心 o既 事 , 就 係 肚 入 面 個 BB 小 產 冇 o左 , 佢 好 平 靜 咁 話 : 「 當 時 係 有 o的 唔 開 心 , 好 多 人 send message 畀 我 , 有o的 都 有 小 產 遭 遇 o既 朋 友 打 電 話 畀 我 講 到 喊 , 調 番 轉 頭 我 要 安 慰 番 佢 。 我 覺 得 所 有 經 歷 都 係 上 天 安 排 , 順 其 自 然 啦 ! 依 家 身 體 好 番 好 多 , 老 爺 同 老 公 唔 係 好 難 過 , 仲 安 慰 我 叫 我 唔 好 傷 心 。 」

小 慧 轟 教 育 署

o岩o岩 o係 3 個 月 前 生 o左 個 仔o既 湯 寶 如 , 就 話 未 捨 得 結 婚 , 要 得 閒 先 擺 酒 同 結 婚 , 之 前 其 實 冇 計 劃 生 BB , 突 然 有 o左 咪 接 受 現 實 。 小 慧 就 煩 囡 囡 o既 功 課 , 佢 好 激 動 咁 話 : 「 我 一 教 佢 做 功 課 , EQ 就 好 低 , 會 好 迷 失 , 我 想 炮 轟 教 育 署 , 小 朋 友 功 課 深 又 迫 佢 地 學 太 多 o野 , 搞 到 張 張 刀 冇 張 利 , 有 時 我 都 好 內 疚 , 為 功 課 而 打 囡 囡 個 頭 。 」



昨日…今日…


早前執番d舊錄影帶睇到呢段“97博愛歡樂傳萬家”o既片段, 本來都唔會再upload片o架喇, 但又見無人up過呢段, 所以忍唔住都係要同大家分享o下…點解咁鍾意? 因為d人我鍾意, 同埋條片又好得意…hocc要走好高音路線, 好青春玉女啊! Eason都好young, 好energetic咁…仲有成段片段都好跳躍, 好開心咁, 我喜歡呢d!

除o左hocc同eason, 仲有鄭中基, 趙學而, 車婉婉, 陳建穎, 同埋個o個期同千嬅成日一齊上不同節目o既新人…叫蔣卓樂, 不過一年後就唔見o左喇!

你知我幾原始o架啦, 淨係識用相機影電視, video的quality大家唔需要有任何期望, 我只係想share o下呢段片o者…


(“97博愛歡樂傳萬家”)

仲有, 有晚睇“無間音樂"舊歌o個part睇到一個mv…哈哈! 係海俊傑o既“永遠的偶像”… o個時都好鍾意聽呢首歌…好輕快, 又幾易上口, 成去k都成日唱! 當年佢又勁, 94年新秀擺明就係要俾佢贏, 無啦啦搞個同巫啟賢合唱“心酸的情歌”鬥升key環節, 明知佢係唱高音, 而另一個歌藝比佢更好o既對手就唔係sell高音, 特登整個咁o既環節等佢出位…咁又係, 佢靚仔過o個位參賽者咁多, 俾佢拿冠軍即刻捧佢都應該o既! 但o個時佢一選完破天荒一個禮拜即刻幫佢出歌…就係呢一首“永遠的偶像”! o個時佢都幾紅o架喎, 仲有好多粉絲…都冧到唔少少女…鬼鬼地, 又幾靚仔咁! 但估唔到佢同古巨基同屆拿完新人銀獎之後, 咁快就滑落番…要淪落到做番tvb o既3,4線藝員…最深刻當然仍然係o係“天降財神”入面食金湯丸哽死的劇情…因為實在太騎呢喇!



仲有呀, 有日去o左西九龍, 發現我好鍾意玩的超白痴玩意“西九龍廣場過山車”已經無得玩喇…點解o架?! 幾時開始停o左o架?! 我好鍾意玩, 雖然無人肯陪我玩…但點解你停之前都唔通知聲我…等我玩多次先嘛! 太過份喇!!!