2010年12月22日星期三

12-22(wed) 2010年尾二一周娛聞回顧…:p

嘩…呢期d娛聞又係幾好睇…幾爆吓!

首先係黎劉兩大天王o黎個廿年來的世紀擁抱…真係睇得我哋呢d四大天王年代成長的小朋友好感動吓…真的! 嗰日睇“娛樂頭條”已經覺得好感動喇!



天王抱抱 20年一閏

前晚首場紅館演唱會,劉德華專程請來由 90年代四大天王時期爭獎爭崩頭的宿敵黎明做嘉賓,掀起整晚高潮,全場叫聲震天,當黎明未出場時,華仔語重心長說:「以往因為有呢個嘉賓,所以令到你哋更錫我,更支持我,當我搵佢做嘉賓時,佢都有少少懷疑,但我話我嘅 fans唔只支持我,仲係支持每一個人。」

之後黎明出場,兩人甫見面先來個深情擁抱,全場起哄,黎明說:「恭喜晒,好開心。我喺台下面見到一啲平時冇機會見嘅人,又透過耳機聽到華仔同你哋嘅對話,接觸到你哋,呢個經歷令我好溫暖好開心。」隨即兩人合唱一曲《明星》,黎明甫開腔唱歌,觀眾拍掌附和,但華仔和黎明卻表現有點生疏。當華仔唱至最後一句:「求你在心中記住我。」黎明即說:「我會。」多年是非可謂一朝化解。接着黎明獨唱一曲《忘情水》,全程他只企在台中,未有行近觀眾席。

訪問時華仔表示三、四個月前親自致電請黎明,他說:「喺過去嘅 30年,佢的確擔當一個重要角色。」但提到黎明似不敢行近觀眾,華仔笑說:「有幾驚,冇嘢喎!」




跟住係千嬅同丁子高o既婚宴, 又係睇得人幾感動喎…



千嬅嫁丁子高 自比終身成就獎


千嬅與丁子高不斷在台上多謝今次幫手搞婚禮的好朋友時,她突然大笑道:「點解咁似叱咤頒獎禮…哈哈,好似講緊得獎感受咁,哈哈,今晚我得到呢個終身成就獎,比任何一個獎更加令我開心感動及快樂,多謝老爺奶奶,送咗個咁好老公畀我,令我搵番自己。爹哋、媽咪,我結婚你哋唔係冇咗個女,係多咗個仔。希望細佬都快啲結婚。」

丁子高則表示以前一生最愛婆婆、媽咪和姐姐,現在多了兩個,他說:「家開始,我生命中多咗兩個最愛嘅女人,一個係我老婆,一個係千嬅媽咪,媽咪我會好好咁照顧千嬅,亦都一定會全心全意照顧你同爹哋(外父外母)。」

婚宴上丁子高預備了驚喜給老婆,拍了一條片,講自己在產房等老婆生仔,然後穿肉色緊身衫,在錄音室裏面扮初生嬰兒着肉色緊身衫同一班兄弟載歌載舞,令台下千嬅捧腹大笑,賓客拍爛手掌。

丁子高之後上台說:「條片裏面嘅我雖然好儍好搞笑,做呢啲嘢都係得一個原因,因為我好鍾意見到老婆笑。可以有機會見到我最鍾意嘅女人笑,係我終身幸福。千嬅,你係冇嫁錯老公嘅!」


講真, 舊年爆出千嬅同丁子高o既婚訊時, 真係接受唔到囉…但經過呢一年睇佢哋接受訪問同埋人前人後o既表現, 又覺得佢真係無嫁錯喎! 同“藍男戀”個case一樣, 好多時表面上條件無咁“相襯”o既, 反而先係最真愛…原來皇子公主o個d“金童玉女”形式o既愛情故事, 真係童話故事先會發生! 以前夠覺得陳豪同廖碧兒好鬼襯…點知! 不過話實, 無論今次個“故事”有幾多成真, 廖碧兒都成為大輸家…因為佢“放棄”o既係唔單止全台女藝員, 而係全香港女人都認為係絕世筍盤o既陳豪…高大威猛靚仔人品好風趣幽默人緣極佳連記者筆下都係極好男人(下刪一百字)…仲要係為咗個有錢仔飛起佢 (如果個story係真啦吓)…佢今次真係一舖清袋…形象比姣蛇更差!

依家d雜誌標題真係幾得吓…至少行過報攤都真係會俾佢吸引望多兩望...:p