2007年3月28日星期三

3-28(wed) 芒姐@蘋果 (3月號之四)

電 視 撈 飯 (2007-03-23)
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070323&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=6929867

霆 鋒 《 向 世 界 》 博 同 情

無 綫《 向 世 界 出 發 2 》 在 萬 眾 期 待 下 終 於 出 發 了 , 由 觀 眾 緣 麻 麻 的 謝 霆 鋒 打 頭 炮 。 或 許 因 為 觀 眾 一 直 抱 太 大 期 望 , 反 而 有 些 少 失 望 , 反 應 不 像 預 期 般 理 想 ; 也 因 為 背 負 著上 輯 叫 好 叫 座 的 包 袱 , 明 顯 地 太 想 超 越 其 口 碑 , 要 令 內 容 更 爆 、 更 煽 情 , 可 惜 卻 弄 巧 反 拙 , 失 去 了 上 輯 的 自 然 、 務 實 感 覺 。

藝 人 的 私 人 感 情 剖 白 , 篇 幅 遠 超 於 探 討 各 地 風 土 人 情 , 失 去 上 輯 恰 到 好 處 的 平 衡 , 有 點 本 末 倒 置 , 忘 記 了 節 目 本 身 叫 《 向 世 界 出 發 》 ! 尤 以 首 集 的 嘉 賓 謝 霆 鋒 , 太 刻 意 要 以 深 情 去 取 悅 觀 眾 , 意 圖 擺 脫 其 叛 逆 小 子 形 象 , 博 取 同 情 分 來 一 個 谷 底 反 彈 ; 可 惜 略 嫌 太 over 了 , 加 上 多 年 來 累 積 的 負 面 形 象 太 過 深 入 民 心 , 並 不 是 一 朝 一 夕 可 以 洗 脫 的 , 坊 間 評 論 也 彈 多 於 讚 … … 還 望 往 後 的 嘉 賓 可 以 帶 來 一 番 新 景 象 ! 當 然 , 全 個 節 目 的 真 正 焦 點 , 可 能 並 不 是 藝 人 的 真 情 剖 白 、 也 不 是 各 地 的 風 土 民 情 , 而 是 志 雲 總 經 理 再 次 以 「 韋 家 晴 」 的 動 人 聲 音 去 打 動 你 的 心 靈 。 ( 編 按 : 早 年 陳 志 雲 以 藝 名 韋 家 晴 主 持 電 台 節 目 及 為 電 視 節 目 配 音 )

這 兩 個 多 星 期 , 除 了 陳 總 經 理 的 個 人 表 演 , 電 視 上 看 到 最 精 采 的 , 莫 過 於 煲 呔 與 袋 巾 的 真 人 騷 。 這 類 答 問 大 會 可 說 在 電 視 少 見 , 特 首 候 選 人 的 現 場 直 播 式 辯 論 , 更 是 開 埠 以 來 第 一 次 , 好 睇 過 好 多 電 視 節 目 。



《 光 影 流 情 》 精 采

無 綫3 月 的 多 線 改 革 中 , 個 人 認 為 最 好 看 的 , 反 而 是 被 忽 略 了 的 11 點 線 , 逢 星 期 一 晚 推 出 的 《 光 影 流 情 》 。

香 港 人 近 年 最 愛 懷 舊 , 「 集 體 回 憶 」 成 了 最 潮 的 用 語 , 無 綫 也 乘 勢 製 作 這 個 包 含 香 港 人 多 年 來 集 體 記 憶 的 節 目 , 帶 你 和 我 回 到 童 年 時 代 。 到 啟 德 遊 樂 場 或 荔 園 遊 玩 、 玩 碰 碰 車 、 餵 大 笨 象 、 追 火 車 、 迫 巴 士 等 舊 片 段 , 再 次 重 現 眼 前 。 半 小 時 的 節 目 , 還 穿 插 了 很 多 粵 語 長 片 及 70 年 代 電 視 劇 的 珍 貴 片 段 , 來 個 今 昔 大 對 比 , 有 趣 得 很 ! 無 綫 這 次 終 於 懂 得 運 用 其 龐 大 的 資 料 庫 , 炮 製 這 個 「 無 本 生 利 」 卻 精 采 萬 分 的 節 目 , 實 在 要 讚 一 讚 ! 每 集 更 找 來 配 合 主 題 的 不 同 主 持 人 , 帶 你 回 到 昔 日 的 美 好 時 光 , 更 讓 新 一 代 了 解 到 香 港 的 舊 日 情 懷 , 實 在 是 最 適 合 一 家 大 細 收 看 的 節 目 , 放 在 11 點 線 , 會 否 夜 了 點 ?

撰 文 : 芒 姐


**************************************************************

再睇多o左幾集“同事三分親”, 又真係幾好睇喎! 辦公室d戲寫得幾抵死, 至於關詠荷同金燕鈴段婆媳關係同埋佢同蔡淇俊段母子+同事關係都寫得唔錯…抵佢咁多人睇!

"亂世佳人"同"寫意人生"已經放棄o左, 因為真係點逼自己都唔多有興趣睇!

至於對"向世界出發2"o既感覺…其實o係蘋果都已經寫o左出o黎…第二個星期, 檸檬玩完煽情, 到曾志偉講慾望…全個星期keep住三句唔埋兩句就慾望…真係可能我希望愈大, 失望愈大啦…even曾志偉去汶萊呢一輯, 都無我想像咁好! 我以為佢會講得in-depth d, 但係今次佢講o既內容, 我個人覺得有d表面, 仲要一路不停係咁: "嘩! 嘩! 唔係呀嘩? 咁靚都得?"…最弊係佢o個間所謂皇帝酒店又唔係真係咁靚嘛 (個感覺仲幾娘添)! 我頂多可以認同佢係大, 但係靚就真係講唔上喇…所以令到個感覺就更加浮誇…影帝o既演技其實應該不止於此, 可能佢都不屑去扮, 因為我相信佢住過大把更靚o既酒店!

哎…今輯真係無上一輯咁自然同埋務實! 就算係簡簡單單叫阿周汶錡去講o下長頸族, 胡杏兒去意大利講o下咩係開心…反而來得自然, 無咁刻意懶係要deliver個message出o黎, 真係over左!


2006-5-18(thurs) 向世界出發


weekend又睇多幾集"天下第一", 其中一集聽到郭晉安話: "你做咩bear住我?!"…簡直同另一古裝劇"十兄弟"裡面駱應鈞話: "咁遲先call我?!" 有異曲同功之妙…! 呵呵呵!!!


(咁遲先call我@"十兄弟")

有日睇“東張西望”, 介紹tvb有個專門店賣自己d產品, 應該係o係朗豪坊…依家仲有隻“吉祥物”形物體叫“Tvb buddy” (定係“Tv buddy”?!)…我覺得我好應該去買番隻, 好代表到我呢d tvb fan屎!