2006年9月30日星期六

9-30(sat) 羊攻魚

前幾日又o係太陽報睇到一單好搞笑o既新聞…係關於被認為最cheap o既羊攻魚小姐! 太陽報o既口吻都好似好唔妥佢咁, 寫到佢好無知…但呢篇新聞幾好笑…

“捲入曾家婚變 埋怨黎瑞恩
楊恭如唔識曾憲樟亂Blog

楊恭如被捲入曾憲梓次子曾智雄婚變是非而大動肝火,藉寫Blog發洩,更遷怒於黎瑞恩令曾家為人認識,其詞令人覺得她連身為「全國人大常委」的曾憲梓都不認識,貽笑大方。而曾智雄昨日否認傳聞父親收回物業,令前妻無家可歸之事。

自曾智雄前妻於本月十八日,在報章刊登分居聲明後,惹起極大回響,娛樂圈中幾乎所有楊姓女星都成為「第三者」嫌疑人物。縱使楊恭如平心靜氣否認自己是女主角,但在其個人Blog內卻大發雷霆,自言非常無奈又無辜,更抵死地加上八兩金扮女人的相片,指「她」就是正命楊小姐。
文中恭如直斥如非黎瑞恩嫁入曾家,根本不會有人知曾智雄是何方神聖,但試問曾智雄身為上市公司主席,其父更是「全國人大常委」亦不夠知名度嗎?她又稱曾智雄是黎瑞恩丈夫曾智明的弟弟,但其實是「哥哥」才對,實在可笑!

曾智雄讚前妻賢母

另外,曾智雄昨日公開活動時,肯定地否認父親向前妻吳嘉寶施壓,並收回她寓所才導致她反口爆料,他說:「間屋係我o既,唔係爹o既,我同太太無緣,但會對仔女負責。太太係賢母,過去三年我每隔三個月返加拿大探仔女,同太太傾仔女o既事,至今無變。」

他強調太太情緒正常,而父親亦是聲明之後才知他們分居。對於外傳楊姓女星的事,他重申:「唔識楊恭如,亦未見過面。我唔認識任何楊姓藝人,除o左楊采妮。」”



又o係網上發現另外一幅相…係我之前已經話覺得好似樣o既madam盧宛茵同埋janice&jill兩姐妹o既合成照…估唔到都有日同我一樣咁諗囉…hohohohohoho! 真係好鬼死似…仲要搵到張係一樣表情o既添…



仲有想講o既係…呢幾集o既“美女廚房泰國特別版”真係好畫蛇添足, 影響晒之前留俾大家o既美好印象! 整個節目都, 好鬼悶, cast又勁弱…仲要d auntie個個著住件三點式泳衣煮[食送]…好odd! 唔驚俾d油彈親o既咩?! 可能咁樣煮o野食係會吸引到某d觀眾, 但成個感覺cheap晒, 整體一定少o左好多人睇囉! 夾硬因為有康泰sponsor就走去整個咁o既旅遊特輯…破壞晒之前o既好口碑…太失策喇!