2011年9月25日星期日

9-25(sun) 林憶蓮2011香港演唱會+喜愛夜蒲


(真係好靚, 靚到我作為女性都嘩嘩聲!)

即係咁…o係無心插柳+無咩準備下, 我也學人去"拜蓮"! 何謂"拜蓮"? 呢個term係我o係d blog同埋微博度學番o黎! 須知道, 憶蓮其實真係好多fans, 我表哥表姐年代的人好多都好迷佢…um…應該咁講, 通常有兩個extreme, 一係唔特別buy, 一係就好迷好迷嗰隻! 我o係網上見到有"蓮教", "蓮母"同埋"拜蓮"呢d terms…好犀利, 但又真係好describe到個事實喎! 我見好多die hard fans都睇足咁多場添!

雖然我唔係佢fans, 亦唔算太熟悉佢d歌, 不過憶蓮把聲真係無得頂, 現場氣氛亦都無得頂, 佢d死忠fans更加無得頂...化晒老妝話代表愛佢一生不變, 到老也會咁支持佢! 憶蓮的吸引力真係不可小虧! 佢真係唱+跳得好好好好, 寶刀未老, keep得仲好過以前! 亦索過d廿零歲o靚妹好多! 呢個咩世界? 點解呢期全部出番o黎o既四十歲過外女性都可以keep得好過晒d廿零歲o靚妹...仲要多咗女人味同埋人生閱歷, 好吸引…好神奇囉!!!



同埋憶蓮o既女人味真係無人能及, elegant+feminine到呢…佢o係唱"灰色"個年代我又真係唔會覺得佢係靚o個批, even同期的陳慧嫻都一定靚過佢, 但之後佢係愈o黎愈有味道, 愈o黎愈有character, 九十年代開始仲愈o黎愈有女人味, 愈keep愈靚…真係好犀利…難怪咁多男性buy佢, 我仲知道有好多gay界猛男都好好好迷佢! 我從未o係同一個場合見過咁多基界型男雲集囉...憶蓮真係好有charisma!


(sandy+jun…其實…真係ok襯喎…年鹷原來真係唔係一個問題…:p)


(仲有o黎捧場o既prudence劉美君…合唱咗一首"I swear"…兩個都唱得好正囉!)


(憶蓮的fans真係好瘋狂, 一開場其實已經企晒起身無坐低過, 之後有一part仲一齊衝晒上台扮火車添…好投入!)

前幾日睇咗"喜愛夜蒲", 又唔係d人講到咁爛啫, 其實都ok好睇添我覺得! 都反映到時下年青人的心態, 當然你要走去同當年的"晚九朝五"比, 又未免高估咗佢, 咁實會失望啦!

D主角基本上係唔多識, 除咗鄭融, 陳柏宇, miki, 黃伊汶, 恭碩良…呀仲有豹哥! 佢哋幾個都做得幾好! 豹哥, 阿jun同陳柏宇都幾出…尤其係陳柏宇個妝…haha! 但係鄭融點解肥腫咗咁多? 同埋依家個look好賓賓! 佢只得o個廿幾歲, 跌watt跌得最勁又真係佢…可惜!

另外幾個男女主角真係完全唔認得邊個打邊個, 依家個個o靚模都整+化到一樣樣, 完全無個人特色, 好難搞…但係o係一樣樣之中, 同萬寧哥哥做一對o既連詩雅算比較靚! Jeana個樣同身材真係假到唔係太接受到! Dada就真係唔太靚囉…sorry! 唔知點解拍埋我反而覺得前cookies o既miki都靚過佢哋, 起碼自然少少!

原來套戲係錢國偉監製, 唔怪得知好有佢個feel…哈哈哈哈! 令人諗起d咩粥粉麵飯, 砂煲罌罉咁! Hoho!