2006年4月30日星期日

4-30(sun) 四大天王

(呢篇日記將會好長好長…大家請自行搵廁所位break下…)

眾所周知, 我係一個電視精同埋音樂精 (呢個term唔係太趣緻, 遲d要諗個第二個), 但我係唔好電影o既, 我o既area of expertise亦都唔o係呢度…不過我今次都要禁不住推介一套電影! 而當你知道係邊套之後, 會更加覺得估我唔到…因為我同樣地估佢唔到!

前個禮拜去睇“至尊無賴”(唔洗驚, 我唔係同你推介呢套!), 點知唔覺意“立”到另一套劇o既宣傳片….居然有少少吸引到我 (但明明本來我係鄙視o架嘛!), 好似幾interesting咁! 跟住又有朋友話睇o左覺得幾好睇, 又居然有人肯陪我睇…就係咁, 睇o左一套令我好驚喜o既戲!

記得我o係3月28日o既日記曾經談及‘吳彥祖假到爆o既“好x錯”粗口片段’…

…“唔知大家有無睇過呢期網上流傳o既alive反目片段? 前幾日有個朋友send左俾我…嘩! 笑爆咀! 好笑在假到爆囉…個個表情+對白都極度浮誇, 我真係好懷疑係佢o地自己做出o黎宣傳o既! 仲要係演技勁唔掂o個隻! 最好笑係睇呢段片之前個friend已經o係我o地面前傳神地演繹o左一次呢個片段, 真係每個細節都無遺漏…我一邊睇, 一邊諗起佢個樣同埋語氣…真係笑死我!

以前吳彥祖係香港第一型男, 但近年已經勁跌watt, 再同o個三位本來都算係型男o既friend (supposedly好型o既陳子聰, 唔知點解變o左個波?!) 組成o左呢個超齡+勁out boy band… alive, 即刻感覺cheap晒! 你唱歌又唔係好聽, 做咩要做歌星? 仲要係一班三十過外o既阿叔o係海灘走boyz都嫌太young o既 “夏季sha la la”路線…真係想點呀?”




而去年八月無啦啦睇到alive成立, 我亦都講過…
“尋日睇“東張西望”見到陳子聰同埋吳彥祖, 尹子維, 連凱“四大型男”話唔知夾咩band…見到陳子聰依家肥嘟嘟咁, 都唔知講咩好? 以前佢好型, 拍得住吳彥祖o架嘛…點會搞成咁o架? 唔知係咪呀賭王下令要谷肥佢, 等佢無咁多狂峰浪蝶呢?”




睇完呢套戲…我真係要同佢o地講句:“sorry晒!”我要收番晒我之前所講o既o野! 原來我一路都誤會o左佢o地! 冤枉o左佢o地成半年!

之前仲笑佢o地拍埋d咁o既陽光與海灘mv, 原來佢o地係玩o野, 自己都好鄙視自己! 原來佢o地成立呢隊咁o既騎呢boy band, 係為o左諷刺傳媒同藝人互相利用作宣傳o既關係, 諷刺樂壇連一d完全唔識唱歌+只賣樣o既boy band都可以紅到…其實去睇之前已經o係報紙知道佢o地做咁多o野係為o左拍套戲, 仲話扼晒所有人, 利用傳媒, 搞喊個好信任佢o地o既記者…都覺得佢o地好賤格, 手法好卑劣, 但就平反o左一路覺得佢o地cheap o個part (我指騎呢地成立boy band)…但係睇埋套戲, 連呢覺得佢o地卑鄙o個part都無埋, 改觀晒…直頭係超讚呀!

ALIVE成立的真正原因:
“The BIG announcement we made today at the event is that we formed Alive so that we could make "The Heavenly Kings." We have been planning the movie from day 1 and Alive was born so that we could make this movie. We have held this secret for 2 years because we wanted to make a film that blurred the lines between reality and drama. Andrew came up with the idea to make a movie about a boyband trying to establish itself in the entertainment industry. After some discussion, Daniel came up with the idea to really become a boyband so we can shoot the movie in real settings and give the characters in the movie more credibility because they are actually becoming a band for real.”


基本上我覺得成套o野都係假o既, 只係以一個懶係真人show手法去present出o黎, 想顯得更真實! 我相信佢o地所講o既事可能真係有發生過, 但係我o地o係套戲度睇到o既, 全部都係重新拍番出o黎, 所以有d都顯得幾假…不過無所謂啦, 真真假假根本就唔重要, 最緊要好睇咪得囉!



好似俾傳媒吹到好大o既“自己放首歌上網再扮俾人偷歌然後搏個記者妹同情再叫佢幫佢o地o係報紙寫衰呢件事”事件…我都好懷疑電影裡面o個段懶係真實咁打電話俾個記者一定係假者夾定囉…個記者好over地不停咁話:“oh, 你o地真係好…慘…呀…!”不過如果係扮o野, 佢聽到daniel打俾佢然後好lum o個把聲…真係做得好好!

其實藝人同傳媒夾新聞大家應該習以為常, 根本一d都唔出奇…所以睇娛樂雜誌都唔洗咁認真! 正如佢o地所講, 呢d係market strategy, 係互惠互利o既關係…睇o下你識唔識討好記者, 同佢o地關係好唔好, 去斷定你會得到一d點o既新聞! 所以有時你以為好真o既新聞, 其實都係夾出o黎…世事o既o野, 根本就難分真與假! 即係好似前排亞視個“十大電視廣告頒獎禮”搞出o個d是是非非, 其實都係宣傳招數, 大家互相利用, 誰是誰非根本無人知!

成套戲以documentary形式拍攝, 其實有d似鏗鏘集…不過我本身幾鍾意睇鏗鏘集, 所以我buy! 雖然好多位都係做戲咁做…但真係好好笑, 好抵死! 平時睇周星馳d笑片都引唔到我笑, 但係呢套真係笑到我抽筋! 浮誇得o黎好好笑!



最搞笑o個個係陳子聰…原來佢真係好抵死! 我o地呢期最欣賞就係佢! 佢o個d嘴喵喵o既不屑嘴臉…其實…好似我! 所以我好buy! 同埋佢o個d懶懶閒, 好鬼hea, 或者嬉皮笑臉, 飾演朋友間o既和事佬角色, 其實都令我好有共鳴…真係一路都唔知佢咁抵死! 原來呢個肥嘟嘟o既look, 可能真係仲適合+討好過佢當年個型男木村look!


(你…你…你…仲認得佢嗎?!)

經過多年o黎洗腦, 差d唔記得o左佢當年個型仔look! 特登search左好耐去search番佢以前個樣…嘩! 真係久違了…你又點能夠相信佢o地係同一個人?!

當年(97年)佢同“立生”盧慶輝一齊被揀中幫梅姐拍“抱緊眼前人”mv, 仲分別同梅姐傳過緋聞…但係依家佢兩個都跌晒watt!


(你又點能夠相信…佢就係…陳子聰?!)

其實alive四子每人o既character都好出, 各有特色 (因為佢o地刻意放大人物性格)…好似陳子聰就好carefree, 懶懶閒, 無咩所謂; 尹子維就比較反叛 (從“你係好x錯”片段已經知佢個“人物性格”係點); 而另外兩個就係飾演比較認真o既“角色”, 好似吳彥祖就係最organized, 成日要做大佬; 連凱就比較認真, 唔變通o個隻…佢同個經理人講叫佢幫佢私人book五個fans o個part都幾好笑 (跟住個鏡頭仲影住有幾個人舉住個“Andrew”牌…笑死!)…雖然又係假o左d! 仲有, 佢o地個經理人都做得好好…做得幾真!

其實仲有好多part都好搞笑, 例如佢o地去學跳舞o個part, 搵o左個好熟面口o既茄喱啡去幫佢o地排舞, 又係假得o黎好好笑!



當然, 最好笑o個part係o個個?型形象設計師, 仲要抱住條狗行入o黎, 佢同佢助手都好?囉! 又話係什麼前演員…但又真係唔識佢喎?! 佢幫alive設計D衫同埋形象浮誇不特止, 係佢個tone同埋個style最笑爆咀…什麼“我d衫係要表現‘individualism’”, 又不停o係度以?型腔 “oh…alive is all about love”, “alive is all about sex”etc…好瘋癲! 不過好得!

同埋佢o地為o左加添真實感, 不停咁夾硬講多幾句粗口以為會似鬧交多d, 其實咁樣仲假! 試問佢o地呢d英文人又點會成日講中文粗口?! 不過睇完佢o地成段o既“好x錯”片段, 又反而無咁核突喎…佢o地cut o左出o黎放上網o個段, 真係顯得佢o地好白痴!



跟住個“documentary”又不停會穿插訪問d嘉賓叫佢o地發表o下意見, 好似張學友呀, 楊千嬅呀, 莫文蔚呀咁…令到套戲更加鏗鏘集! 楊千嬅講話娛樂圈其實係一個game, 我好認同…但好突兀就係佢一連兩次講“一個games”…好ngun耳…唔係話犯o左好大o既錯誤, 但係“一個games”真係令人好難受! 如果你講“兩個game”反而好d喎! 千fa…都叫你向中lay學o下英文先啦! 英文唔好其實無咩問題…但唔好胡亂咁講囉! 佢平時講o野好有紋有路, 但一包含英文就變得超騎呢!

學友o個幾段真情對話就真係唔錯, 好有heart! 尤其由佢呢位最有實力o既歌手去講o下偶像派同實力派o既o野, 同埋樂壇o既現象…係最適合o既人選! 加上佢作為四大天王之一, o係呢套點題之作出o黎現身說法, 倍覺抵死! 雖然佢o地四個唔止一次講話唔想背住呢名, 但無可否認,“四大天王”真係九十年代一個重要icon! 每次有咩回顧都要講番佢o地去懷緬呢個“朝代”…所以alive今次套戲以“四大天王”命名, 其實都係別有用心o既!



仲有睇番佢o地d演唱會片段, 又ac hall, 又上海, 又台灣concert…好多片段“大飲茶”都有播過…真亦假時假亦真…好鬼馬! 我真係好欣賞佢o地呢個idea, 呢個由吳彥祖構思出o黎o既project…我覺得真係應該頒個最佳導演獎俾佢!

成套戲都拍得好好…唔睇由自可, 睇完我直頭覺得係近半年o黎最好睇o既戲! 我要向大家勁推介! 希望可以盡我些微o既影響力 (if any), 幫呢套好戲谷o下票房…因為我睇佢都唔會賣座, 而大家亦好可能會miss左呢套好戲! 咁當然, 人人o既喜好都唔同, 我都有朋友睇完話覺得唔好睇…所以如果大家睇完覺得唔得, 唔好向我尋仇! 但係如果覺得係無介紹錯o既, 可以返o黎同我o地分享o下!

(睇完套戲, 我個腦不停咁浮現佢o地首騎呢歌“阿當的抉擇”o既旋律…oh!!!)



alive官方網頁:

http://www.alivenotdead.com/

“男孩樂隊無處不在--然而我們到底有多了解男孩樂隊?作為這類樂隊的一份子和幕後發生的到底是怎樣的一回事?通過貼身追訪陳子聰、連凱、尹子維、吳彥祖,《四大天王》將會披露香港明星工廠不為人知的一切。採用零距離的拍攝方式,這齣紀錄片巨細無遺地呈現ALIVE的興衰:四個原本有頭有面的明星,踩過界進入歌壇組成一隊亞洲男孩樂隊,將不能變成可能。

Alive 始於四個想找樂子的音樂發燒友。 去年,四條友在百忙中開始計劃製作音樂和MV。本來我們希望能藉著EP把我們的歌曲介紹給大家,可惜我們發現我們的歌曲中,有一首居然在網際網絡上被搶先 發放了。經過了慎重的考慮,我們決定,對付盜?的最佳良方,就就:「免費發放」我們的音樂和錄像﹔alivenotdead.com就是我們送給大家的禮 物!你們在這個網站?,可以免費、合法、自由地下載或欣賞我們的音樂和我們的錄像……。我們希望跟你們一起享受我們的音樂和錄像,讓你們更充份地認識到我 們和我們的音樂。Alive對我們這四條音樂發燒友來說,目的是發揮、舒展和享受我們的嗜好。但這只是個起步!我們希望因Alive,令你們也能得到如 Alive一樣的情趣和歡樂。”