2012年1月3日星期二

1-3(tues) 郭富城舞臨盛宴世界巡迴演唱會2011 + "那些年, 我們一起吃的男孩"…

其實聖誕期間已經去咗睇城城演唱會, 但一直未有時間寫…加上“天與地”的震撼, 大家都唔得閒講其他嘢住喇!

舞台皇者的確係舞台皇者...舞台表現無人能及! 同埋睇得出佢真係好賣力...幾廿歲人仲彈來彈去...但如果佢可以講少幾句佢o個d招牌式死唔斷氣的自戀說話會更佳...:p

城城基本上都已經唱晒所有經典快歌咁滯, 除咗“雨中感歎號”等幾隻! 但係經典慢歌就真係大部份都無唱…尤其我最喜歡的最舊幾首“到底有誰能夠告訴我”同埋“我是不是該安靜的走開”…同埋佢d新慢歌真係唔多掂! 不過整體o黎講, 都真係一個高質素o既演唱會o黎o既!



個台…的確係型…無得頂!



舞台表演…的確係無人能及阿王!!!



繼續延續“天與地”的震撼…就係睇完呢幕第28集”年少無知”作詞一幕…更加鍾意咗呢首歌! 好感動啊! 不過呢, 陳豪o係度唸詩咁o翕d歌詞時…令我諗起“洛神”o既曹丕囉…hoho!



其實大結局除咗rock fest之外, 鼓佬最終為咗救小”家明”而犧牲性命, 仲有最尾的呢段”平行時空”亦真係令人好感動 (亦令人諗起另一套神劇“我和殭屍有個約會”的結局)…睇到個心係咁la住la住…人生之中, 有幾多個選擇係令你後悔? 如果, 當初你無作呢個選擇…今日, 又會係點呢? 如果…可以返轉頭...如果, 一朝醒番一切都係幻覺…如果, 命運能選擇你話幾好! 可惜…呢個世界係無如果………..



我依家由第一集開始重睇番呢套“神劇”…睇咗幾日已經睇到第17集…比平時慢好多, 因為無得飛o黎睇不特止, 仲成日要rewind番慢慢咀嚼每一句對白…真係好有意思! 每一part都好inspiring…好值得咀嚼! 因為一個決定, 改變咗你一生…有人內疚一世, 有人逃避, 有人進一步作惡去cover up之前所作o既惡…真係好警世!

其實, 每個人一生中都可能食過一個甚至多於一個”家明”…令到日後o既生命完全改變晒! 因為一個決定而改變咗生命…所以, 呢套劇其實會令人好有共鳴…只係大家想唔想去面對, 想唔想去反思咁解啫!

Btw, 我想話鄭子誠做o既何sir幾搞笑…同埋阿yan呢個角色真係幾慘! 仲有, 金燕鈴做得好抵死! 仲有仲有, 套劇d時空交錯真係做得好好, 可以接得咁好真係好犀利…好有heart…令到要帶出的意思更加出! 仲有仲有仲有, 用beyond的歌貫串, 更加係錦上添花!



Wahaha…”那些年, 我們一起吃的男孩”…內地網友真係創意無限! 講真, 你愈禁佢咪愈想睇! 仲要已經睇到大半喇喎…點禁呀?

仲有…依家我“gur”親扒都諗起家明…點搞? Hoho!


同埋, 我好想問…點解黄貫中同黄德斌會係30多年老友?

“黄德斌原來有份扯線搵Paul唱主題及演出成年版家明,可惜《天》劇最尾一幕拍攝時,阿Paul檔期未能配合阿佘檔期,TVB最終因為要遷就阿佘而放棄阿Paul。黄德斌亦感可惜:「不過個期就唔到真係冇辦法。」”

嘩…如果阿paul真係可以演出成年版家明…咁又真係perfect喎! (仲有, 其實周國賢都同家明好似樣…搵佢做成年版都ok! 不過佢兩個現實中好似差唔多年紀!)



呢幅相令我諗起”淘氣雙子星”囉…hoho…



同埋, 我唔知道佢哋原來叫sober band…幾時改o架?