2011年5月31日星期二

5-31(tues) 霆鋒栢芝婚變

嘩! 尋日爆出"霆鋒栢芝婚變"呢單新聞又係爆爆哋…mani o係微博post o個個"謝霆鋒嚴正聲明"…"從未主動"呢個用詞好可圈可點囉…咁即係.......再加上查小欣講o既嘢…其實都好有跡可尋咁囉!

講真, 冰封三尺非一日之寒…你話同edison機艙合照泯恩仇我又真係覺得唔係咁大件事, 仲有正如我之前所講, 原諒人先係原諒自己的表現, 我想讚添…你頂多話佢係高調咗d…不過通常好多事情o既導火線都係因為d好小o既事…如果查小欣講o既嘢係真o既…咁…



"查小欣提到有知情人士指,栢芝與霆鋒在香港電影金像獎頒獎禮之前,關係已非常差,他們在頒獎禮上卿卿我我,也是為了顧全大局而裝出來。另一方面,她續指霆鋒不想與栢芝爭拗,不斷將手頭物業轉名給栢芝,就連四哥住的大屋也轉給她,又成立了基金,讓栢芝成為唯一受益人,近日她更要求霆鋒把其製作公司的股份給她,換句話說,假若兩人離婚,栢芝可以即時收回四哥的大屋。

至於霆鋒為了一對乖仔 Lucas和 Quintus着想,若栢芝要求他們的撫養權,霆鋒也會答應,絕不會與栢芝對簿公堂,因為他不想一對兒子的弱小心靈受到傷害。查小欣續指霆鋒還未有將手頭上的物業全部轉給栢芝,事緣機艙自拍事件曝光後,霆鋒拒絕在文件上簽名,霆鋒和栢芝現在名義上還是夫妻。"

上個禮拜睇左套叫"安娜與陳七"o既舞台劇 (話係"靚太作死"o既前傳…我相信"靚太"應該好睇d啩?)…劇情真係比預期差好多…都ok悶! 不過見到以前睇慣佢好專業地報新聞o既魏綺珊好嬌俏咁演繹"懷春少女"又幾搞笑吓!

呢期o係報紙又見到另一個前新聞報導員李燦榮呀…"無綫即將推出專題節目《大凶兆》,邀請了張可頤和資深新聞工作者李燦榮擔任主持,節目圍繞一連串天災人禍、拉登之死及世界末日預言等。"...嘩! 點解佢個樣變晒o既? 做咗激光矯視? 咁佢戴眼鏡又好睇好多喎!

至於電視劇, 實在太忙, 仲有好多好多未睇番…"點解阿sir係阿sir"只係睇到幾個禮拜前, 即係ms ho已經知道咗羅sir鍾意佢…但係未到ms koo失控o個集…我都要睇番鍾嘉欣做得有幾咁好先得! 不過陳豪個角色又真係好賤格…利用感情去查案, 真係賤得不能再賤!

d人唔講我都無留意…陳豪同蔣志光每次交換情報都真係襯晒衫o架喎! 同埋呢…楊怡個樣…真係以前靚好多清秀好多囉…依家個鼻…正如大眾所講, 有d木偶feel!

睇咗幾集"吹水同學會"….又的確有d悶, 好為吹而吹…反而當年"星星同學會"係枕住笑到我哋死囉…居然差咁遠…有少許失望!