2007年10月18日星期四

10-18(thurs) 風生水起

想講好耐…“森之愛情”真係超級難受…點解森美做主持好地地要走去用迷人的眼神殺死人…真係想點? 佢同小儀一齊做主持, 係後生一輩主持人之中比較可觀, 比較好笑o架喇! 急才口才都好過貽興王, patrick哥哥o個d, 但你偏偏走去做深情的森大哥…真係殺死我罷啦…好攞膽啊! 咁多集係唯獨niki o個集我覺得比較好睇, 同埋佢無咁過份情深囉…其他幾集真係想死! 點解要捨易取難, 將短處暴露人前? 佢係咪有苦衷呀?! 正如我之前寫:“瞭解自己的定位,找一條適合自己的路,才會事半功倍。”! 今次係…錯晒!

又要講番伍小生…佢真係無論歌藝定演技都咁…好!!! 哈哈哈! 上個禮拜睇佢玩“味分高下”, 叫人估邊杯好飲, d演技浮誇到呀…真係一估就估到! 不過楊怡同柯佬黎o個group都唔好得去邊…再上個禮拜o個幾個嘉賓做得好好多, 真係好難估…近幾集o個d o既演技差到呀!!!

仲有, 呢排睇肥姐d新聞, 見“東張西望”o個jar藝人主持其實都好慘…好似阿美妮姐姐, 輝仔o個d, 明明自己本來係藝人, 俾記者採訪慣, 依家要身份大轉移, 要同記者一齊追其他藝人, 都幾尷尬o下…都唔知點幫自己定位?!

錄o左好多集“真情”o黎睇, 不過頭十幾集真係好悶, 依家有番郭可盈o個條線好睇d…不過又真係唔睇番都唔記得係馬德鐘做郭可盈個有婦之夫男友! 仲有, o個時o既郭可盈雖然個樣娘d, 但係靚過依家好多, 自然過依家好多…點解要搞成咁?



oh…唔知大家有無聽過呢? 好似都plug o左一段時間, 但我早幾日先第一次聽, 跟住尋晚又見佢o地上埋勁歌添, 講緊農夫+麥玲玲師傅隻“風生水起”!!! 嘩! 其阿麥玲玲師傅真係好得呀, rap得好好, 雖然唔係話好快或者好難, 但佢幾有拍子感…仲要字正腔圓, 呢個crossover幾得意呀! 真係識搞gimmick!

仲要估唔到佢live表演時都無甩嘴, 同錄音無咩分別喎, 跟到拍子, 仲有晒表情…其實佢真係幾醒o個批, 又笑容可掬…真係俾起好多artist更適合做artist! 仲有佢套招牌粉色及膝套裝, 好係佢…幾端裝大方呀…千祈唔好改!

Oh, 我本來仲以為今年無o左“翡翠歌星賀台慶”添…一路都唔宣傳…我仲以為係因為舊年做到無聲無色咁, 所以做兩年又cut o左! 尋日睇勁歌先知原來仲有, 11月3日做!