2010年1月13日星期三

1-13(wed) “超級巨聲”…趙增熹!!!

呢排tbb同hkria的版稅鬥爭玩到咁大…相信今個星期六o既勁歌總選o係無咁一半歌星o既情況下都唔慌好睇o架喇…不過算啦, 本身就算有齊d歌星, 勁歌總選都係一年比一年唔好睇!

今日睇報紙見到…

“千嬅、阿 Sa爭亞太女歌星獎

由於勁敵消失,英皇和東亞近日皆出盡力為旗下歌星爭獎,據知英皇為蔡卓妍(阿 Sa)力爭亞太區最受歡迎香港女歌星,力戰去年最受歡迎女歌星得主楊千嬅。

至於一向爭崩頭的最受歡迎男、女歌星,英皇出力想旗下一哥一姐古巨基及容祖兒得獎。此外,鍾舒漫憑一曲《給自己的信》在之前新城及商台頒獎禮取得佳績,如無意外必入十大金曲,英皇更發力希望為她爭取金曲金獎,不過無綫亦有可能照頒發亞太區最受歡迎男歌星給 Eason以示公允。”


“鍾舒漫憑一曲《給自己的信》在之前新城及商台頒獎禮取得佳績,如無意外必入十大金曲,英皇更發力希望為她爭取金曲金獎”…呢首歌雖然都算幾好聽, 但唔係覺得可以爭取金曲金獎呀嘛…唔好玩啦…?!?!?!?

另外, 唔知大家有無睇過呢隊叫咩“4anda(son)”(?!?!?!) 唱o既“熊貓眼”呢…?!

嘩…笑死我! o個晚睇“歡樂滿東華”第一次睇到佢o地呢個表演…笑到我呢! 係全晚唯一一part我rewind睇o左兩次o既…佢o地又戴超又跳又打功夫又“沈”紙碎…基本上係無停過…忙到呢! 但係好有娛樂性…足以令我記得佢o地! 可惜youtube搵唔到“歡樂滿東華”版本, 得呢個勁歌版本…但都好好笑! 一開始有個男人o係度笑, 係咪崔建邦o黎o既呢…定係我認錯?!


(4anda(son) 熊貓眼@JSG 勁歌金曲)

終於有時間睇o左一連幾集“至8女人心”…其實集集都ok好睇喎, 最鍾意睇呢d清淡節目! 我以為係會長做長有o既添…點知咁快完o左…原來淨係for台慶…太可惜喇! 最好睇o個集係“至8會”o個班會員上o黎傾偈…尤其係林建明…抵死到呢! 我覺得佢有少少持“癲”“亂咁o翕”囉…但係要有呢d人個節目先夠精彩! 佢居然夠膽“腰”中幾位阿姐o既要害…其他人一定唔敢咁樣反問佢o地問題o架嘛! 好好笑! 仲有鍾慧冰…我又真係唔知佢咁funny喎!

另一個我以為係齋for台慶但又反而係做到依家仲有o既節目“由1967開始”…真係幾好睇…因為眾所周知我一向buy呢種節目! 希望佢真係會由1967數到2010每年一集先好完呀!

至於o個個“正識第一”節目…其實都ok o既! 有一集睇馬浚偉…原來佢幾博學多才o架喎! 但o個兩位主持…真係…都係o個句: “overdose”囉! 鄧健泓講o左幾年已經唔駛再講o架喇, 張繼聰就其實係有做主持o既talent, 亦都有少少sense of humour…但係佢最大問題係太急於表現自己, 有好多個位都over o左, 本來好笑都變成唔好笑! 佢之前o係“超級巨聲”o既表現就最明顯喇…又係唔識見好就收…哎~~~

反而我一連睇o左好多集“超級巨聲”…睇完之後, 居然迷上o左趙增熹!!!

真係你估我唔到, 亦都係連我自己都估唔到! 睇多幾集發覺佢講o野幾有point, 最重要係寸寸o地, 型型o地, cool cool o地…又唔會好似阿金句王mr. blue咁過於刻意去表現自己…反而好charming! 佢呢d係要慢慢浸你先會發現佢o既吸引力囉…正! 但最估唔到o既係, 同d朋友仔講開, 原來除o左我之外, 居然仲有好幾位朋友仔都係因為睇o左“超級巨聲”迷上o左趙增熹…仲要話我真係迷得太遲囉…哈哈哈! 真係又要唱句: “哎呀呀呀呀呀~我估不到~~~”!

原來“超級巨聲”除o左發掘o左官恩娜呢個超級巨聲之外, 仲捧紅埋趙增熹呢個星級監製...呢個節目真係不可多得囉...反而d參賽者, ok啦…但個淘汰賽玩極都唔完仲反而會多o左人添…真係謎一樣~!