2006年5月5日星期五

5-5(fri) 火舞黃沙, 戲吞天下

尋晚去蘭桂飲o野, 居然同時間見到soler同埋王賢誌 (不過佢o地唔係一齊)…可能因為係假期前夕, 又係五一黃金週…成個蘭桂都勁多人, 仲要勁多自遊人!

soler就無咩特別, 差d唔認得佢o地添, 因為外國人o係我心目中個個都係差唔多樣! 王賢誌就有d驚喜喎…我個人認為佢比上鏡靚仔! 十年前佢初出道時個樣真係唔太得…唔知係後來睇睇o下順眼o左呀, 定係佢真係整過呢? 好似好樣o左好多! 仲有, 佢真人真係幾瘦o下! 哈哈…依家o係電視又成日見到佢, o係街又見到佢…可能佢係出o黎宣傳“火舞黃沙”…咁又係, 佢好少可做戲, 係應該落力宣傳o下!



套“火舞”都有睇過一集…不過有d悶, 可能因為我不嬲都唔多buy呢d heavy大製作, 仲要係民初/古裝劇, 大家都記得我連最經典o既“金枝慾孽”都無睇…所以雖然今次有邵美琪, 但都係not my cup of tea! 我最欣賞o既反而係佢句宣傳口號囉…“火舞黃沙, 戲吞天下!”…好型囉!



我都係buy“女人唔易做”多d (陳慧琳小姐o係訪問中話好鍾意睇tvb近期o既“女人當自強”…佢實在太得意喇)! 大家玩心理戰, 你最好o既朋友分分鐘就係出賣你o個個, 邊個係好人邊個係衰人, 唔會咁易睇得到! 不過d角色開始變得太克人憎囉…連高ling都居然會出賣hilda姐…你真係估佢唔到! 仲要羅慧娟個角色真係好煩…原來佢先最奸! 佢依家做戲真係有d怪, d表情又有d怪…可能失聰真係對佢有d影響, d戲好似做得比以前差o左好多!

不過鄧萃雯就真係做得好好, 每個表情動作都好真, 個角色亦都真係好o岩佢! 呢個好恨生仔但又對男人失去信心, 最後借種失敗但意外懷孕o既高齡產婦角色…真係為佢度身訂造! 佢d戲真係好到…無得講! 其實問心o個句, 佢keep得比邵美琪仲好…以前都唔覺得佢特別靚, 但睇番佢d舊相, 其實佢又確係幾靚o既!

仲有謝天華都做得幾好, 個賤man角色真係幾賤…又係應該可以上到位! 咁當然, 我仍然係最欣賞林峰!



襯假期, upload左一批舊日記, 同埋幾篇去年10月話post好耐, 但一路都未打及從未公開o既“2005我本善良+日落巴黎之旅”遊記@ 芒姐再現之…“舊日的足跡+英倫遊記”.

另外, 有個“寫作疑問”…唔知有無朋友有睇過tvb八十年代初o既“流氓皇帝”? 我上網又唔多搵到資料, 對此劇印象又頗模糊 (多年前重播係有larp過o既, 但你問我套劇講咩, 我又真係唔知!)…淨係記得“百花笑…春光展…”!