2006年6月22日星期四

6-22(thurs) 男人之苦

呢排無咩時間睇電視, 偶然睇o左少少“男人之苦”…唔知係咪無好認真咁睇啦, 但我真係唔覺得好睇囉! 完全唔知佢點可以做“女人唔易做”o既續集…真係一d都比唔上佢o既“女裝版”! 都幾悶o下…吳唱k同toby又唔討好…even劉松仁同蘇玉華o個part我都唔覺得好睇!



今次呢個太浮誇o既劉松仁我真係不太喜歡…我頂多可以接受到“無業樓民”o個種搞笑形式o既佢! 更加懷念佢o係“京華春夢”望住阿姐撲蝶“驚艷”到呆o左個樣…簡直絕呀! 好戇直, 好好笑, 但好討好! 唔知大家有無睇過呢套咁經典o既戲裡面咁經典o既一幕呢?!



同埋好耐無見, 重出江湖o既郭少云, 居然一係唔出, 一出就兩線劇集都有佢…再加埋“師奶強人”, 應該係三線添…未免太多喇!



前幾日去銅鑼灣食飯見到“懶音王”陳敏之, 嘩! 佢真人真係幾靚喎, 靚過上鏡好多…可能加上佢無開口, 即刻加晒分!

咁o岩o係youtube見到一段片…估唔到會有人錄o左, 仲放埋上網! 大家仲記唔記得有一年“星光熠熠耀保良”有個過氣藝人李文彪忽然衝上台, 仲叫d司儀讀一篇o野出o黎…d主持仲不虞有詐, 照讀可也…都係do姐經驗老到, 發現事有蹺蹊, 即刻制止佢!



哈哈, 當年我都有錄到呢個節目…呢part真係好搞笑, 好live囉…場面仲“突然”過蔡楓華o既“?那光輝事件”! 個個o既反應都好突然, 俾佢玩到…真係不得不讚阿李文彪勁, 咁都俾佢衝破“食蕉”上埋台…

(芒姐冷智識: 呢位李文彪先生為九十年代無線三四線藝員, 因參演《群星會》一劇令尾龍骨受創, 後遭無線離棄 [其實佢因拍邊套劇受傷我真係唔多記得, 呢個係網上資料!] 佢依家好似同九十年代曾經一線過一兩套劇 (代表作應該係同林文龍拍o個套“命運快車”) o既胡櫻汶結o左婚…)

睇到d咁o既片段, 又一次證明香港人真係“好有壓力”!

唔怪得知我位“高官”同學仔“雙面伊人”都話要聯同一眾志同道合o既朋友成立一個「人睇你好有苦自己知厭惡工作積極考慮辭職人士互助支援小組」啦! 有時人o地睇我o地好似好好, 又有所謂o既“高薪厚職”…但其實係家家有本難唸的經! 高薪厚職/專業人士並唔=enjoy…呻o下又俾人話節墮…真係好節墮! 哎…! 好大壓力呀!