2010年8月10日星期二

8-10(tues) 女人最痛

o係追”法網群英”o既同時, 又睇咗少少同一時段無綫o既“女人最痛”...喂, 唔差喎! 有d位又真係幾“腰”中女人o既痛…好中point…同埋d演員個個都做得幾好! 我好多朋友 (當然主要係女性啦!) 都反而係睇無綫無睇亞視…我就真係唔知點揀喇…咁唯有兩邊睇晒啦! 米雪, 張可頤, 阿滕個個都做得幾好…仲有angela auntie江美儀…o係亞視o既時候我已經ok佢…不過話實, 佢又真係亞視味好濃~!

至於”法網群英”…上一次已經讚完...真係近期少有o既高質素劇集…個個演員都演得好好, 恰如其分…亦更令人懷緬當年“壹號皇庭"嘅電視黃金時代! 呢套d配角都好掂呀…吳廷燁啦…仲有even呂晶晶都算做得唔差喎…只係鄉音未改你又安排佢做律師仲要唸咁多水蛇春對白所以先俾人彈啫…但以佢o既經驗o黎講, 我覺得佢算做得唔差…我初時以為佢只係花瓶o黎!

講開配角…前兩個禮拜咁o岩得咁橋 (真係咁o岩得咁橋睇到o個集) 睇到一集“天天天晴”…講李司棋個秘書原來一直暗戀毛舜筠個老公鄭子誠, 不過礙於佢有婦之夫o既身份, 只係默默守候o係佢身邊…呢段又ok好睇喎, 仲有個女仔做得幾好…但我一路都只係認得佢個樣, 從來都唔知佢叫咩名…咁即刻search吓啦…原來叫“張雪芹”…好似仲有做吓主持添! 原來依家黃昏6點重播o個套“青出於藍”, 佢有份同cookies呀, 周永恆同埋佢老婆趙頌茹呀咁, 一齊做其中一個學生…嘩…話咁快佢已經“升呢”要做情婦! 佢演技又唔錯喎, o個幾集仲擔幾多戲添…“天天天晴”一路都吸引唔到我…但佢呢段幾好睇! 即係好似上一套“畢打自己人”, 又係睇睇吓忽然發現原來o靚妹李綺雯同gary o個段幾好睇咁囉!


嘩…呢個“尖”字紅到上潮語卡…真係…太“尖”喇…wahahahaha…:p

古生繼“輪胎能”之後, 近期又有佳作喇…我諗我d普通話實在太差...我一句都聽唔明! 其實阿mr. cool應該去做"撐廣州話(電視節目教曉我我o地講緊o既係"廣州話"而唔係"廣東話")"代言人啦...實在太有說服力~~~:p



仲有…近期睇到阿欣宜真係瘦咗好多好多…好犀利, 好有恆心, 我讚賞佢!!!