2011年9月5日星期一

9-5(mon) 朱咪咪vs G.E.M.

呢個世界真係never say never...估唔到因為一句戲言, 我會去咗紅館睇朱咪咪吾會玩嘢演唱會2011, 莫講話你估我唔到, 我自己都覺得好匪夷所思…正如我估唔到少女咪咪姐會同金魚G.E.M.咁似樣囉, 仲要某程度上, 我覺得咪咪姐仲靚d+對眼仲大d添囉! d人成日話gem樣靚身材正唱歌又好聽...但我相信mimi姐後生係有過之而無不及...hoho!

至於個演唱會呢…喺從未睇過呢一類演唱會之下, 都算幾有新鮮感o既! 同埋好多嘉賓囉! 又小明上廣州的李家仁醫生, 又視帝柴九, 又黃俊棠…連楓華都再現紅館…都幾目不暇給!



噢…志雲案個結果…其實坦白講都有少少出人意表! 但我好高興見到志雲大師無事, 因為tbb無咗佢的確失色不少, 應該話成個電視圈無咗佢都有d令人無所適從! 係佢先搞得掂tvb…同埋睇吓佢有無機會拆掂埋四大唱片公司!

呢篇又係寫得幾抵死…

游清源 頭文字Y
香港視帝陳志雲


「我想藉此機會感謝上帝對我一直以來的關懷和照顧;我特別感謝王喜、林以諾牧師、方逸華小姐和梁乃鵬博士;我亦要感謝上帝給我這樣好的律師團隊,他們給了我法律意見,也給了我無限量感情上的支持。」

這番話若非出現於亞視、有線、now的電視新聞,我真的以為陳志雲在發表得獎感言,以至原裝足本可能是如此這般極具詩意的:

「我今次做到因為難能所以可貴的視帝,做到真的假不了的視帝,我真的感到好開心,開心到喜極而泣,多謝!多謝!多謝大家!……我想藉此機會感謝上帝對我一直以來的關懷和照顧,我特別感謝王喜的不離不棄、林以諾牧師的莫失莫忘、方逸華小姐的疼我愛我,以及梁乃鵬博士的扶我持我。我亦要感謝上帝給我這樣好的律師團隊,他們給了我法律意見,也給了我無限量感情上的支持,實在貴得有道理。最後,我想重申,如果你都遇上了一些變化,一些莫名奇妙的變化,請你不要驚,不要亂,不要放棄,更加不要放屁。因為,輸的贏不了,贏的輸不了!多謝大家的支持、關懷和鼓勵。」

由此可見,志雲大師的最強項,其實是以名人或藝人的身份做節目,所以方逸華小姐實在好應該繼把《荃家福祿壽》搬上大銀幕,升呢為《勁抽福祿壽》之後,再把《志雲飯局》搬上大銀幕,升呢為《志雲皇家飯局》,而且還提供3D版、IMAX版,以至「豪情版」任君選擇。

關於志雲那場官司,有趣之處實在多過熱氣仔口中的痱滋。比方說,報道指志雲一眾親友一聽到無罪釋放,即時集體動L彈起身拍手掌,儼如得悉法官宣布「今屆奧斯卡最佳影片是──《志雲皇家飯局》」一樣,十分之感人屁股蕩氣蛔蟲。

再來,報道亦指王喜和陳永孫都喜極而泣。我真的很想知道,那些記者是憑什麼說二人是喜極而泣,而非悲極而泣的呢?

王喜先天上「喜」字當頭,勉強還說得過去,但陳永孫明明要自掏腰包付堂費,實在不能排除他知道陳志雲和叢培崑都毋須付堂費後,感懷身世悲從中來,而忍不住「流馬尿」呢!須知道,悲的喜不了,喜的悲不了啊!

********************************************************************************

"潛行猎擊"真係近期最好睇o既電視劇, 至於"九江十二坊"larp咗少少其實都可以接受o既, 不過呢d古裝劇又的確唔係我杯茶! 反而"誰家灶頭無煙火"何傲兒同陳智燊o個段又都幾好睇喎!

18 Comments:

Blogger Kojason said...

豬咪咪到而嫁都一樣無得頂!

5:15 下午  
Blogger Jerome said...

名人冇事預左,連醉酒駕駛,防外司法公正都係

10:45 下午  
Anonymous 匿名 said...

志雲大師單野又估佢唔到地比人上訴呢...

1:50 上午  
Anonymous 匿名 said...

估唔到咁都入唔到罪就真,咁都可以無罪釋放,廉記以後唔洗做野啦!

1:54 下午  
Anonymous javaer said...

芒姐好應該用法律角度評下大師單野.
我覺得大師最後都應該走唔甩囉!

3:49 下午  
Anonymous javaer said...

"潛行猎擊"真係幾好睇,譬如烈哥死真係估佢唔到囉!
另外何傲兒D戲都仲好屎下,前排ATV播翻佢未正式入行前既詩遊記,竟然覺得佢D戲都仲係咁上下!!!

3:58 下午  
Anonymous javaer said...

若果case stated推翻原審法律觀點,到底大師有無事?
我理解係,甚至唔洗再審就可以判有罪.
但我見報紙就話就算推翻大師都無事.到底報紙講得岩唔岩?(我好懷疑!)

4:18 下午  
Anonymous 匿名 said...

"潛行狙擊"個結局好爛, 徐子珊竟然死唔去, 又係出"個心生歪左"條老土橋, 好爛呀!

9:22 下午  
Anonymous 匿名 said...

唔記得講, MC Jin真係做得幾好, 發現"爆登原來係gay"果幕真係笑死我!

9:25 下午  
Anonymous psue said...

徐子珊死唔去真係好老土,可能是要給蘇星柏很愛姚可可這個情節來一個交待吧。真爛的結局。

Laughing選擇在監獄度過餘生也是為自己一時感情用事放走蘇星柏而害死Madam Jo的贖罪吧。

6:25 下午  
Anonymous 匿名 said...

有關徐子珊死唔去,即係咁,佛曰:「受身無間者永遠不死,壽長乃無間地獄中之大劫」... 咁諗條氣會唔會順D?

B.H.

10:09 下午  
Anonymous i-Joel said...

謝謝關於朱咪咪演唱會的報導。她的聲音可真是40年不變呢!
講到朱咪咪就講到新加坡,宣萱又在新加坡拍電視劇了。
今次是國語劇,名字叫《萬福樓》(Bountiful Blessings),時裝劇來的。
官網:
http://entertainment.xin.msn.com/zh/tv/channel-8/programmes/bountiful-blessings/default.aspx
官網已播集數、花絮網上重溫:
http://video.xin.msn.com/browse/catch-up-tv/bountiful-blessings

10:15 下午  
Anonymous 匿名 said...

B.H.

會!Thx!

11:53 下午  
Blogger 芒姐 said...

志雲大師案如果doj唔上訴你先係估佢唔到囉...

11:16 上午  
Blogger 芒姐 said...

不過tbb無咗志雲大師真係失色不少, 同埋我覺得佢真係真心叻同埋聰明, 所以我衷心希望佢無事!

11:17 上午  
Blogger 芒姐 said...

朱咪咪真係喜出望外!

11:17 上午  
Blogger 芒姐 said...

唔好玩我啦...我何德何能? 點識用法律角度去評佢單case先得o架?

11:18 上午  
Blogger 芒姐 said...

個人認為"潛行猎擊"結局篇無之前廿集咁好睇囉...同埋無需要死晒d人...不過整體都係一套好戲!

11:19 上午  

發佈留言

<< Home