2008年3月11日星期二

3-11(tues) 活力健康操

有日放假, 唔覺意睇到“放學icu”播緊呢段“活力健康操”…嘩, 真係好cutie…忍唔住要上youtube search o下同大家分享!

其實好似播o左好多次o架喇, 不過我真係第一次睇…好好笑! 好有趣! d小朋友超得意, 尤其係第一行譚玉瑛姐姐隔兩個o個位細細粒小妹妹…咁細個都記得晒d動作…好叻呀! 睇小朋友跳呢d健康操真係好得意! 但更得o既係譚玉瑛姐姐好投入跳o既樣, 仲有司徒瑞祈個樣…oh, 雖然佢好落力…但個樣未免過份搞笑! 不過日日運動身體好, 大家都應該跟住做o下呀…


(活力健康操)

又o係youtube見到一段珍藏片…又係我最鍾意年代o既sammi主持其中一集“週點”…仲有舅父波, 草蜢同埋黎明詩…唔知點解睇睇o下覺得黎明詩其實同衛蘭感覺幾似, 又係肥肥o地, 鬼鬼o地咁, 仲要係都有個好似樣o既細妹!


(sammi@1991週點)

仲有呀, 之前有位讀者marky話佢o係89年左右, o係淺水灣見到李克勤拍唱片封套仲影低o左當時的情景…佢send o左俾我同大家一齊分享o下…唔知係拍邊隻唱片封套呢?







早前又有朋友send o左個 改篇版o既“回首”mv俾我…想講o既唔係d歌詞, 而係o個位歌手o既唱腔…嘩, 真係似到呀! 好勁! 係咪又係馮文樂呢?!


(停口 (臭豆腐) -- 卡拉OK版)

12 Comments:

Anonymous 匿名 said...

活力健康操確係好嘢.....我反而想知個旁白係邊個.....聽到毛管"棟"......嗰吓"大力士手"真係一絕

另外强力推介呢個:
http://www.youtube.com/watch?v=P3xIiTq301k

2:02 上午  
Anonymous 匿名 said...

仲有毛巾操架!
http://youtube.com/watch?v=1Ec3PwqyOiM

講開隱性廣告,最勁既唔係係雅芳婷同恆生。歲月風雲全套劇都係sell緊一間汽車廠。睇完呢段汽車廠介紹,簡直好似睇完縮水版歲月風雲咁,連廠長d對白都要一樣,真係笑死!
http://youtube.com/watch?v=WyUoi1-Yn8c

10:44 下午  
Anonymous 匿名 said...

講開"週點”,當年阮兆祥主持好多音樂節目.最記得逢x'mas/new year eve一定有成晚連續好多個鍾,會不停有d年輕歌手(grasshopper,闢淑儀之類)出現傾吓同玩吓遊戲.中間仲會播好多歌的MTV.仲記得當年係叫MTV唔係MV.而阮兆祥通常係講”music video".唔知點解嗰時覺得佢講得好型!

溫哥華匿名人上

12:27 下午  
Anonymous 匿名 said...

阮兆祥的英文發音係幾OK.

1:26 下午  
Anonymous 匿名 said...

http://www.youtube.com/watch?v=Yg6CeHuhQFY
繼 GL@聖劍門~亂搞BL關係之~風磊私奔 GL@第七天~惡搞《最美麗的第七天》~最美麗的宣傳片後再一次惡搞

3:59 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

哈哈...點解d人會咁鍾意講佢兩個係基?! 不過上次o個段有創意d...

10:26 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

係呀, 阮兆祥的中英文咬字都算係非常唔錯o架喇...佢當年做音樂節目真係做得幾好!

10:26 上午  
Blogger 芒姐 said...

溫哥華匿名人,

當年x'mas/new year eve的通宵音樂節目, 我年年都會捕o係電視機睇, 因為有好多mtv (無錯, 當時真係叫mtv, 唔知點解依家要改口叫mv), 仲會有超多歌手出現...我當時仲好一廂情願地以為係live節目o黎o架...到90年代中期先知原來係錄影o既!

10:28 上午  
Blogger 芒姐 said...

fernseher,

個毛巾操又真係唔知想點...d主持跳得好唔齊...

依家d劇集幫廣告商好hardsell地賣廣告已經去到一個好核突地地步...其實可唔可以高招d, 依家咁樣咪仲令人反感!

10:34 上午  
Blogger 芒姐 said...

Vince,

係啦..."大力士手"真係好趣緻...旁白位叔叔都講得好有節奏...算係咁o架喇!

嘩...你post呢段又係得喎...我衷心佩服佢o地, 講每隻字都好清楚...仲和埋音添!

10:35 上午  
Anonymous 匿名 said...

你好, 我之前都常看你這個blog, 不過留言就應該是第一次!!
我也愛80年代的電視節目呢~~

多謝那位讀者肯share李克勤的相片出來呢!!

李克勤89年出的唱片, 應該係"Purple dream" , 即"一生不變"那張!!

我覺得相片中, 應該就是在拍這張唱片的封套吧!!雖然不同衫, 但背景很似呀!!

唱片封面:
http://www.yesya.com/cd/ht/hackenlee/hacken05/hacken05.jpg

6:58 下午  
Blogger 芒姐 said...

vicky,

你好! 我都係諗係咪"Purple dream"...但服裝又好似唔同...可能換o左衫! 同埋佢隔離o個位姐姐好搞笑...克勤的表情亦都好搞笑!

12:55 下午  

發佈留言

<< Home