2012年10月11日星期四

10-11(thurs) 天梯

睇咗幾個禮拜"天梯"…直至呢一劇仍然ok悶! o徙咗原本好感人的愛情故事…

個劇係改編自"愛情天梯"個故事…

這是一個於四十年代在重慶發生的真人真事。

六歲的時候他認識了比他大十歲的她。縱使受盡白眼和閒言閒語,在十六歲那一年,他跟她說:「讓我照顧你一生一世好嗎?」為了避開俗世,他們遠離塵世到深山定居,過著艱苦但快樂的生活。上山下山步步艱難,為了怕妻子受傷,他決定用雙手開墾石級。結果用了五十多年的時間,鑿了一條六千多級的石梯。

於2002年,一隊登山隊終發現了這條偉大的天梯和這個驚世的愛情故事。故事主人翁 ─ 劉國江先生於2007年與世長辭,她的妻子決定留在深山,終生與天梯廝守。謹把此曲獻給建造這偉大的愛情天梯 ─ 劉國江先生。

個故事好感動…c all star首歌齋睇歌詞也感動…聽埋c all star演繹的版本更感動! 我好少可聽歌會聽到想喊! 但點解會唔用呢首歌做主題曲o既呢?! 即係胡鴻鈞首主題曲其實都幾好聽…但對比起, 呢首歌又真係更到位! 咁先相得益章o架嘛…

釗峰@C AllStar ─ 天梯

作曲:賴映彤@groovision
填詞:鍾晴
編曲:Adrian Chan@Sense + 賴映彤@groovision

如可 找個荒島
向未來避開生活中那些苦惱
如冬天欠電爐 雙手擁抱 可跟天對賭

無論有幾高 就如絕路
隔絕塵俗只想要跟你可終老
來跨出那地圖 不需好報 都只想你好

能共你 沿途來爬天梯 不用又忌諱
中傷流言全悍衛
留住你 旁人如何 話過不可一世
問我亦無愧 有你可 失去我一切

*幾多對 持續愛到幾多歲
當生命 仍能為你豁出去 (不轟烈 如何做世界之最)
千夫所指裡 誰理登不登對 
仍挽手歷盡在世間興衰

幾多對 能悟到幾多精髓
能撐 下去 竭力也要為愛盡瘁
抱緊一生未覺累

前方 仍然大霧
到懸崖或海邊也許永不知道
能相擁到白頭 一起偕老 不跟天鬥高

前面有幾高 一片荒土
每步隨著攀登叫雙手都粗糙
從崎嶇這路途 開墾給你 可走得更好

能共你 沿途來爬天梯 黑夜亦亮麗
於山頭同盟洪海中發誓
留住你 旁人如何 話過不可一世
問我亦無愧 有你可以 拆破這天際

Repeat*

握著手 而幸福包圍泥牆簡陋
牽著走 懷著勇氣至愛得永久

Repeat*

幾多對 持續愛到幾多歲
生命 仍能為你豁出去



不過呢個劇o既選角的確係有d問題…張可頣同陳豪點睇都唔似姊弟戀呀? 仲要話相差八年?! 應該搵bosco, 羅仲謙, 甚至狄易達嘛..哈哈! 陳豪個樣都ok成熟, 佢拍埋張可頤度, 你話佢大過張可頤我都信…有欠說服力!


講開"天梯"…呢個o係fb講過o既經歷, 我d朋友話一定要o係blog度share埋…話說尋晚喺sogo後面數碼港van仔個轉彎位過碼路, 等左好幾架車, 啱啱有個位諗住過啦, 亦俾晒signal, 點知個司機居然踩行油唔讓大家…我罕有地bear左個司機一眼, 點知一bear之下, 居然發現個司機係⋯"荀盤嫂"陳茵媺!都係o個句, 即係我唔係話佢唔啱, 亦唔係話佢老奉要讓我哋…我只係覺得如果做人禮讓啲, 世界會美好啲!車品好自然人品好,哈哈!  

睇"雷霆掃毒"見到吳綺莉出番o黎做戲…真係跌咗好多watt, 唔止係肥咗, 仲真係殘咗好多…點算? 佢拍埋大佢成個round的三哥度, 某程度上個感覺仲老過三哥…以前我覺得吳綺莉幾清秀o架嘛! 哎…女人真的唔kum老啊! 佢真係應該keep一keep先出返o黎, 演技又唔係特別出眾…真係好難搵飯食! 反而同期的萬二蚊仲keep得幾好喎!

13 Comments:

Anonymous 匿名 said...

早幾集陳豪同張可頤的對白都有sort of交待過, 顧新月(張可頤)同苗天(陳豪)提起18歲出嫁時遇到一個10歲的無牙風爐, 話個小朋友如今應已長大成人, 然後苗天就話(sort of):「可能個男仔唔襟老, 而家企埋你身邊, 個樣仲老過你呢!」
我又覺得“天梯”幾好睇喎, 我鍾意睇“天梯”多過“掃毒”, 可能係因為我buy張可頤+勁憎徐子珊啦!
我又覺得胡鴻鈞首“一生一心”好聽過C AllStar首“天梯”喎, 雖然後者d詞可能同天梯個真實故事match d, 又雖然“一生一心”有兩句同“換樂無窮”主題曲幾乎一模一樣… :p
btw, 芒姐有冇留意胡鴻鈞同廖碧兒都削左腮骨? 佢兩個削完又真係靚左好多喎! 做藝人有d錢真係唔慳得!

4:41 下午  
Blogger 芒姐 said...

胡鴻鈞o個首算係近期最好聽的tbb主題曲, 不過"天梯"的確更配合!

我有睇報紙...但睇咗廖碧兒闊面咁耐其實ok, 我反而覺得依家怪咗! haha!

3:35 上午  
Anonymous 匿名 said...

《爆足一周》黎緊呢集好似訪問到蘇永康(終於有片,唔係齋up),唔知係咪回應話佢同廖碧兒單野,不過都好唔"新聞"啦;
唔知仲會唔會有d雜誌已經出左既topic"爆下", eg,陳豪陳茵媺既結婚plan,盈盈樂樂好似會搵海記熊貓證婚呢d呢...
今個week會有幾多點收視都會係一個talking point!芷珊姐姐同《爆足》既25點 vs 15點收視真係慘不忍睹,可唔可以提議調轉個時間,或者比芷珊姐姐有個周日訪問足版攝埋星期日個十點檔

11:37 下午  
Anonymous scabbie said...

"可唔可以提議調轉個時間,或者比芷珊姐姐有個周日訪問足版攝埋星期日個十點檔"

-> 調轉個時間就唔好喇, weekdays 時間咁寶貴, 唔係俾《爆足》呀?
-> 比芷珊姐姐有個周日訪問足版攝埋星期日個十點檔就絕對係good idea!

12:27 上午  
Blogger 芒姐 said...

哎..."爆足一周"都搵唔到自己的定位, 要爆料等足一星期, 咩新聞都變舊聞啦...仲要d主持人又唔討好...咁好惡搞!

芷珊姐姐做個周日訪問足版攝埋星期日個十點檔...very good的提議!

4:00 上午  
Anonymous 紙巾 said...

我覺得雖然話拍姊弟戀,但真係搵pair年紀差太遠會硬係覺得唔順眼。我覺得張可頤可以搭bosco囉,又者羅仲謙配返佢個大大粒或者阿佘,真係搵pair差足十年八年懶係情情塔塔會唔開胃。

btw,tvb都幾搞笑,強調係姊弟戀既就唔多姊弟,冇強調既先係真正姊弟戀:阿旺2既宣荁同bosco、愛回家林漪淇同徐榮,初時睇真係好唔習慣,睇耐左先順眼一點。

7:34 下午  
Anonymous 紙巾 said...

原來芒姐都有提bosco~
i agree with you ar!!! hahhahaaa
bosco係幾適合,因為佢可以幾man幾有膊當咁。同埋劉嘉玲都話佢好有星味,好想同佢合作喎。
吳唱k雖然年紀差唔多,但感覺就差d。

7:38 下午  
Anonymous 匿名 said...

阿陳豪嫂呢……有朋友認識入行前既佢,知道佢本人其實並唔係係電視睇到既佢咁清純囉…(可能其他藝人都係咁,但因為我唔知真相)所以真係一向麻麻地佢囉~~唔係因為搭上陳mo,邊輪得到佢做女二啊

11:01 下午  
Anonymous 匿名 said...

但係我做events嘅朋友同未紅未做陳豪嫂時期的陳茵媺合作過, 讚佢好有禮貌好有家教喎! 講真, 娛樂圈有幾多個清純的女藝人丫, 真係清純嘅又點喺娛樂圈撈?

1:45 上午  
Blogger 芒姐 said...

大大粒呢段新聞幾好笑吓!

愛回家我無咩睇...我仲以為林漪淇同徐榮本身係set做姊弟戀添...呢個配搭又的確搞笑!

10:32 上午  
Blogger 芒姐 said...

哈哈...清純我又真係無諗過佢係...不過可以有品少少會吸引d! 哈哈...

10:33 上午  
Anonymous 匿名 said...

剛剛睇到ATV高志森微博先知原來楊玉梅同吳綺莉同一屆,咁多年如果唔係成龍單野,我都唔知有呢個女人,楊玉梅靚過佢好多,現在仲好靚!你睇返呀!

高志森微博第40集第2節-
http://app2.hkatv.com/v5/video/video.php?id=111725&p=937&c=0&cn=

2:38 下午  
Blogger 芒姐 said...

如果我無記錯楊玉梅當年以26歲"高齡"當選季軍, 即係依家將近50, 算keep得唔錯!

吳綺莉選o個日唔得, 選完之後幾年我覺得ok, 幾清麗...但依家40都未夠就搞成咁真係有d濕滯!

4:31 下午  

發佈留言

<< Home