2011年9月22日星期四

9-22(thurs) "蝦仔爹哋"

Oh! 激死! 前兩日睇電視見到講"蝦仔爹哋"舞台劇…真係星光熠熠, 粒粒巨星… 即刻好想買飛去睇一個…點知已經賣晒! 真係蘇州過後無艇搭! 佢初初話公開發售時都有諗過去睇…點知後尾無咗件事…依家見到個個o係微博都讚好睇…好後悔囉!

尋日本來諗住試吓即場去買飛, 點知已經只係剩番單丁位…argh! 我真係低估咗佢o既受歡迎程度過 八十年代之友多的是! 仲要千幾蚊的貴飛都一早賣晒!

不過又難怪咁受歡迎o既, EYT真係八十年代香港人的集體回憶, 陪住我哋成長…仲要o個個年代真係人人都電視撈飯o架嘛! 希望佢會加場啦, 我一定會買飛去睇! 哎~愈無得睇愈想睇添…個cast又掂, 又好似好精彩咁! 第一晚仲有劉華做嘉賓, 尋晚又eason, 之後仲好似話有sammi添!


《蝦仔爹哋》老竇老母滿台飛

《蝦仔爹哋》是昔日《EYT》中的短劇,今日以音樂舞台劇形式重現,一連四晚為「心晴行動」籌款,前晚首場除台柱盧海鵬(鵬哥)、林建明(沙姐明)、賈思樂和戚美珍(阿戚)外,亦邀得劉德華、樂壇天后容祖兒、曾志偉和鄭裕玲任特別嘉賓。

現場座無虛席,圈中捧場者包括汪明荃、謝天華夫婦、阮兆祥,錢嘉樂與湯盈盈結伴而至,連久沒亮相幕前的露雲娜亦與林珊珊同來。此外,鄧小艾、鍾慧冰、朱潔儀等名媛才女齊撐場,熱鬧情況恍如返回EYT時代。

廖安麗狂扯三嫂胸圍
眾所周知,昔日鵬哥和沙姐明在《蝦》劇擦出真火,但前晚二人只是在開場時作狀頭撞頭,一「撞」泯恩仇,化干戈為玉帛。舞台劇比電視尺度寬鬆,前晚的對白和動作出現踩界爆粗和三級,但鵬哥認為「你老竇」、「你老母」在舞台上屬小兒科,他亦否認爆肚。此外,有一幕是廖安麗扮演的護士替阿戚驗身,右手抓入阿戚左胸內狂扯,阿戚爆笑之餘又怕真的被扯甩胸圍,不斷尖叫,廖安麗才縮手。

祖兒獲鵬哥口下留情
華仔和志偉分別扮演阿戚的高矮前男友,華仔謂原本獲安排扮3D巨星,不用做對手戲,但他堅持要做有對白的趣劇,回味當年拍電視劇的感覺。事後他稱其實從沒做過EYT,只是在八六年的EYT擔任過「活力之星」。

祖兒在「3D電視卡拉巨星」環節中沒有對白,演出前毋須綵排,事前有人告之鵬哥喜爆肚,如有任何「依郁」,會有人第一時間護送她入後台。事後祖兒謂鵬哥確有爆肚,但很錫住她,並無尷尬場面。前晚她要穿上五吋高跟鞋演出,幕後一早為她預備拖鞋在後台穿,她說:「我由細睇EYT大,今日真正體會到EYT真係一個大家庭,演員好似家人咁互相照應。」




上一個entry有讀者話"不速之約"原來係講人點樣面對生命, 人性善惡, 點樣面對心魔o個隻…睇睇吓原來真係喎…幾有深度o個隻…估佢唔到!

仲有原來監製係潘嘉德…"刑偵"的潘嘉德, "浪族闊少爺"的潘嘉德, "再生緣"的潘嘉德, 仲有"衝上雲霄"的潘嘉德…wahaha! 由始至終都好buy佢d劇…仲要不同劇種都拍得咁好!

Oh, 原來"誰家灶頭無煙火"已經煞科…10月尾結局…呢套都幾好睇喎! 其實近年8點d處境劇都唔錯, 係除咗舊年郭晉安同廖碧兒o個套…爛到我連個名都唔記得咗喇! hoho! (check番…原來叫"依家有喜"…而監製居然係…我最喜愛的潘嘉德…真係…sorry晒…hohohoho!)


朋友送給我的含笑半步癲…真係好代表到我囉! "他人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿"…好係我囉! 同埋真係好周星星! 正! wahahahaha!

13 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我睇不速之約, 見到少年林峰時代, 個呀爸末期癌症係咁嘔血, 本應係好慘, 但我個腦不停響起「全為愛~ 全為愛~~」 XD

12:06 上午  
Blogger Jerome said...

律政司當然可以上訴啦...佢都係訴訟的一個party o黎o架嘛! haha!<--點解電視冇講過-.-"

1:37 上午  
Blogger Jerome said...

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s320x320/294596_10100381527467727_3629694_54580332_283249500_n.jpg
林峯教你英文XD

3:54 上午  
Anonymous 匿名 said...

Re:匿名
你透露咗劇情! 雖然第2集呀DR.O一叫"邰太"就已經估到D.不過我都儘量避開網上D人勁劇透.我唔想知! 我要SURPRISE! 唔該唔好响呢度爆! 芒姐,agree?
不過可能係唔想咁快穿橋,所以個少年時代唔搵個位小(?)演員,即係成日做佢少年時代個位 (家好月圓&談惰說案).

溫哥華匿名人

1:03 下午  
Anonymous 匿名 said...

含笑半步癲係...糖?
應該出一系列周星星產品!

2:07 下午  
Anonymous 匿名 said...

溫哥華匿名人:

你果邊播得慢過香港?
其實我講既內容係星期二定星期三果集入邊講ga, 唔知你未睇呢, 真係唔好意思啦。

2:33 下午  
Anonymous 匿名 said...

吓? 唔比講... OK, no more discussion from now on...

12:49 上午  
Anonymous 匿名 said...

http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20110924&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=15641827
(童星 Cute爆的日子)

11:00 上午  
Anonymous 匿名 said...

RE: 匿名
Thank you so much haha!

12:10 下午  
Blogger 芒姐 said...

哈哈...ok啦, 佢都唔係爆未播的劇情, 係我哋睇得慢之嘛! 無問題...可繼續討論!

10:56 上午  
Blogger 芒姐 said...

哈哈, 我反而諗起當年林峯初出道, 有人(包括我本人...:p)都覺得佢有d"少年魯振順"feel (唔好打我...:p), 今次佢居然係做林峯老豆!

10:58 上午  
Blogger 芒姐 said...

律政司當然可以上訴啦...佢都係訴訟的一個party o黎o架嘛! haha!<--點解電視冇講過-.-"

...因為電視只係做d精彩o既劇情, 好少講procedural的嘢啦!

所有刑事案都係hksar v 某某party, 咁hksar都係訟案其中一個party, 兩者都有權上訴啦!

11:00 上午  
Blogger 芒姐 said...

含笑半步癲係...朱古力+爆炸糖...感覺真係好癲! 正!

11:03 上午  

發佈留言

<< Home