2013年10月24日星期四

10-24(thurs) 維基電視

呢兩個禮拜香港電視業發生咗好多事, 風起雲湧…搞到人都唔得閒睇tbb d膠劇! 9:30嗰套法庭戲(係咪叫”法外風雲”?! 呢d律師/醫生劇濫拍得太交關, 搞我依家連佢d劇名我都唔多記得) 我睇咗第一集已經無咩意欲追落去…其實真係唔關佢寫唔寫實或多唔多犯駁處事, 因為我從來唔覺得呢d劇需要太~寫實~~! “壹號皇庭”都十分唔寫實, 但好睇喎…如果你照dup番現實的法庭落去, 包你悶死! 所以個問題係套劇的確悶, 同埋點解呢套都可以做到台慶劇?! 係因為有兩大視帝? 但其實呢兩大視帝依家都不太有叫座力…更加吸引唔到人睇!

老套的“巨輪”其實我依舊係ok o既…不過已經成個禮拜未睇…要慢慢追番! 事關呢期大家最關注的當然係維基電視台的風雲啦…呢d我哋已經喺H-E-J-N-O-M <=> 芒姐再現@fb即時討論晒...唔需要recap番啦…不過依家主場新聞嗰個”各界自拍職工証 撐港視”album又的確係好得...值得推介! 仲有之前口水滿的”抽水抽著火水”事件, 同埋東張西望嗰條叫人“回巢食盤菜”熱線…真係全部都好頂癮! d人係咪痴晒線? 而艾威的言論…又係笑死我…好中point!



同埋tbb特登揀呢段時間重播“刑警”同“依家有喜”…你唔好話俾我聽係咁啱得咁橋…駛唔駛咁攞景呀?

至於上年引起極大迴響o既”最佳女主角”…我覺得真係因為天時地利人和! 第一就新鮮啦, 第二就係同期撞正查小欣o既“爆足一周”, 但小欣姐一向無咩觀眾緣, 一比之下芷珊姐姐討好好多! 雖然我係buy芷珊姐姐o既, 不過不得不承認佢o既主持功力真係好大般…永遠都係以好稀奇嘅眼光望住個嘉賓高呼: “吓? 真係o架?!"不過芷珊姐姐勝在人面廣, 請到d勁嘉賓, 但係今次女主角overall感覺好似無班男主角咁勁! 又或者係太濫搵咗太多人訪問, 所以整體感覺下降咗! 當然, 新鮮感同觀眾expectation亦係”女主角”無”男主角”咁成功o既因素! 睇咗三個禮拜, 暫時我覺得最好睇反而係袁靚靚嗰幾集…佢講嘢ok funny, 同埋某d位幾中point…呢樣我估佢唔到! 當然佢當年的小三/被包事件你接唔接受到係另作別論!



5 Comments:

Anonymous 匿名 said...

"刑警"我兩個月前已經响WIKI PAGE見到會喺呢個時間重播...

BY一個路過的人

9:37 上午  
Anonymous 匿名 said...

踏入最後一星期, 巨輪漸現亂黎之勢, sam sir 開始唔知想點...

但我好like主題曲d歌詞, 感動!

10:32 下午  
Anonymous 匿名 said...

Mon Mon,

You might think it's mean, but I don't see the reason WHY TBB would call the actors/actresses who quit their jobs before. Some of them left TBB for better opportunity and salary which is very understand-able, but the point is they resigned/quit which was their own choice. Some of them even complained to the media about how terrible TBB treated them. Well, you really think big company like TBB would call you and offer you a job now? That's just my thought... what do you think?

- Needle

12:31 上午  
Anonymous 匿名 said...

Re: Needle

I agree with you. After all, TVB is a business, and functions like any other regular large companies do.

溫哥華匿名人

10:35 上午  
Blogger 芒姐 said...

TBB明顯想攞彩啫...但攞唔到不特止仲惹人反感咗!

1:01 下午  

發佈留言

<< Home