2013年7月22日星期一

7-22(mon) 芒姐又再現喇~~~

係…各位朋友, 我的確消失咗好耐, 好多朋友問我死咗去邊?! 其實…我諗住呢度依家都無咩人睇o架啦, 唔update應該都唔係好覺…哈哈! 點知…

咁我無死到o既, 仲再出現番添! 不經不覺, 原來無update已經兩個月…其實d電視劇, 我都無咩睇到…好似“好心作怪”, 我諗我只係睇咗頭幾集就未有時間再睇…“熟男誘惑”呢, 我有間歇性咁睇吓…其實又追看性不大! 好喇…終於到萬眾期待, 大家等咗足足10年o既“衝上雲霄2”! 嘩…10年! 真係聽起上嚟到驚! 我好記得, 十年前首播“衝上雲霄”時, 我啱啱開始我o既trainee生涯…一眨眼十年…我已經由一個新進trainee, 變成一個依然成日俾人誤以為係trainee o既…老“trainee”…hahaha!

正所謂十年人事幾翻新…十年前後, 當年o既新人變咗超舊人 (睇到佢哋, 感覺直頭係睇番自己一樣), d主角又離開晒tbb…主角換晒人, 續集已經變咗第二套劇一樣! 拍續集呢d嘢, 唔打鐵趁熱, 真係好“宅洗”! 好彩都仲有吳鎮宇, 唱k, 胡定欣同馬明…至於胡杏兒換咗做第二個角色, 其實影響不大…因為當年蘇怡個角色煩氣到我直頭想殺死佢!

而阿lam首主題曲, 又的確係funny (利申: 我是很buy阿lam的)…聽聞依家“雲外看, 新生趣”己經變成“潮phrase”…haha!



Um…咁當普通一套新劇睇…呢套當然係上佳之作, 但係如果對比起“衝1”, 咁頭幾集又真係差好遠, 因為“衝1”最正就係一開波吳鎮宇同陳慧珊歐洲邂逅o個段…拍得好靚好浪漫! 今次法拉&兩男又真係差好遠! 不過cheung chi lam又真係好靚仔 (而lam chi cheung後生也不俗…hoho!)!

其實“衝1”後段係滑落得幾緊要, 我個人認為有d婆媽有d煩, 後尾直頭頂唔順…好彩後生o個段有意外驚喜! “衝2”依家就言之尚早, 睇埋落去先再講!

特登去搵番10年前我寫過d咩…2003-12-3(wed) 衝上雲霄…哈哈, 其實大部份評語, 到呢一刻睇番, 我依然覺得係valid o既! 只係十年前o既我, 講嘢比依家更唔客氣…原來年少…真係會氣盛d…hahahaha!

跟住又睇番呢段…2007- 10-20(sat) 再會衝上雲霄…唔係歡樂今宵…吳鎮字的“L-peen”…到今日我仍然記憶猶新! 仲有馬明同唱k…要佢哋係咁講英文, 真係玩死晒佢哋同埋d觀眾…亦因此再幫cheung chi lam推高咗一線!



而做咗幾個禮拜o既 “星夢傳奇”…我幾like喎! 尤其尋晚嗰集, 個主題係唱光輝的80年代, 更like! 連d評判都好睇埋, 又有左麟右李, 仲有葉蒨文同趙增熹! 鄭俊弘呢個o靚仔真係幾掂…當年佢參加新秀輸比戴夢夢…真係得啖笑! 何傲兒亦比我想像中好好多…至於唯唯, 都係專心拍劇吧啦! 仲有羅鈞滿亦開始見底!

同埋我最記得n年前參加個咩“一級班歌唱大賽”攞咗冠軍o既李璧琦 (2R o既家姐rosanne, 同埋B2嗰兩位成員amy同sandy…好似都係參加呢個比賽入行)…雖然係好唱得, 但好明顯佢太想show quali…通常求勝太心切o既, 反而因為包袱太大好易輸! 呢個節目幾好睇, 值得追落去!

13 Comments:

Anonymous 匿名 said...

點會冇人睇你個BLOG!!支持!!支持!!

3:34 下午  
Anonymous 匿名 said...

Mon Mon, so gald you are back! - needle at the bottom of the sea

10:55 下午  
Anonymous 匿名 said...

我係你個BLOG的FANS呀,
唔睇唔自在。哈哈。
多D寫啦。
睇到現時為止,都係衝1好睇D。

IRIS

9:28 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐,等咗你好耐啦,我以為你好似戴銀咁以後都唔update啦。

10:28 上午  
Anonymous 匿名 said...

又會咁好彩 今日一上就見你update 正呀芒姐

2:14 下午  
Blogger Venus Chan said...

終於等到你update啦!!呢2個月來日日都上來幾次。。。等到頸都長埋

8:14 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐你終於都update blog啦~~!!!!!!

7:06 下午  
Blogger 芒姐 said...

哈哈...估唔到呢個blog仲有支持者...些些!

7:11 下午  
Anonymous 匿名 said...

It's been such a long time!! Really missed your blog!!
Add Oil! Add Oil!

Red Jelly

9:04 上午  
Anonymous 匿名 said...

鄭俊弘當年參加新秀是輸給一個叫何晶晶的女仔,不是戴夢夢。那個何晶晶後來有參加過超級巨聲

9:29 下午  
Blogger 芒姐 said...

oh, 何晶晶! 係喎...sor!

11:28 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐

不知妳是否留意過張頴康,
劇集《回到三國》飾演傻頭傻腦的范根一角開始令人留意。但之後的《師父·明白了》中飾演冷酷殺手江太平,
妳覺得他如何?點睇,潛力股or

5:28 上午  
Anonymous 匿名 said...

I kept checking for a while but didn't see your updates; thought you were gone with the wind forever. Glad glad glad you're back. I'm still reading.

Your fan 溫哥華匿名人

2:16 下午  

發佈留言

<< Home