2006年5月3日星期三

5-3(wed) 草蜢真唱.真音樂會

oh, 今晚“勁歌金曲”搞o左個“草蜢真唱.真音樂會”…好正喎! 成個節目都係草蜢, 好似佢o地o既mini concert咁! 勁舞之夜…值得睇!

聽番d陪伴我o地成長o既歌, 真係睇得人好興奮, 直頭要跟住跳…不過講真, 今次揀d歌真係唔夠好…點會無“失戀”,“abc”,“紅唇的吻”,“飛躍千個夢”, even最經典o既“忘情森巴舞”, 都變o左個怪version, 仲要無o左最經典個舞步…係同演唱會無得比, 不過頂住先都好啦! 又令我諗起去年十月個超好睇草蜢演唱會…又話今年再encore o既…點解到依家都未有?! 即使係去k唱番演唱會live版歌曲, 齋係睇都已經令人好興奮囉! 唔該快d再開啦!


(忘情森巴舞@91忘我大匯演)

草蜢“我們的演唱會”回顧:


草蜢-我們的演唱會(上)



草蜢-我們的演唱會(中)



草蜢-我們的演唱會(下)


睇番d珍藏舊mv, 咁o岩睇到草蜢o既“飛躍千個夢”…哈哈! 好鍾意! 呢隻歌係好typical草蜢o既歌, 好typical八十年代o既歌, 亦都係一個好激昂但又好好笑o既mv!“共跳入高空飛躍…飛縱…到半空…”…哈哈…一人唱兩個字…好有合作性囉!

成隻mv都係o係個台同埋排舞室跳來跳去, 仲要彈琴練歌做好準備…其實都幾好睇! 尤其鍾意睇呢d好八十年代o既舞步! 去年10月個演唱會, 大家都係聽到呢隻歌即刻好興奮…因為呢隻歌真係好“草蜢”!

“extract”左少少俾大家重溫o下:


仲有, 睇o左幾集改革後o既“勁歌金曲”, 除o左原有o既amigo, 仲加入o左at17做主持! at17o既表現都ok, 但當然唔及amigo, 更加唔及hocc啦!

但我只係想講…你o地未免太多人喇, 一片混亂咁! 你話多o左at17會cut amigo都話o者, 又唔係 (不過唔排除之後真係會有咁o既安排, 而依家只係過渡期)! 仲要係唔係都唱兩句…最頂癮係數榜時, 10隻歌幾乎每隻都唱一唱去介紹…未免太多喇…好煩! 最騎呢係amigo都要唱…不過佢又surprisingly唱得幾好!

真係寧願以前amigo一個人做, 雖然同hocc主持o既年代o個種精彩係無得比, 但總好過依家o既大雜會…見到佢o地又要去同嘉賓jam歌, 又要數榜時每隻歌唱一唱, 只係想送一句俾佢o地: “leh咁hea!”

10 Comments:

Anonymous 匿名 said...

佢地應該會出一隻album o黎配合9月個concert, 如果聽到佢地有新歌派上台(但係我無聽收音機好耐喇), 即意味佢地個concert 越o黎越近。

我都覺得頭先("勁歌")d 歌揀得唔夠好, 好唔夠喉o羅! 其實個人覺得而家o既佢o地上呢d 普通shows 會比較留力, 畢竟三個年紀都大o左, 而且地位又唔同o左(而家o既佢o地已經一致俾人公認為實力派+前輩), 以前阿蜢出咩show 都好落力, 跳到拗柴都繼續跳, 好認真o架, 工作態度絕對一流! 其實而家o既阿傑、阿細most of the time表現都好好, 好自然, 好fit, 不過個人覺得阿智o係台上o既表現(尤其係d 電視shows)比較不在狀態, 但係佢o係concert 度又好正常o架喎, 可能佢想留力o卦?!

2:18 上午  
Anonymous 匿名 said...

噢! "飛躍千個夢"o既十字步實在太經典, 不過好可愛, 我鍾意!

你有無睇過《我們》o既卡拉OK 版MV? MV 中有兩個claim 係大學Year 1 o既女仔, 一個話自己從未見識過"飛躍千個夢"年代o既草蜢, 一個就話因為見到舅父一隻草蜢黑膠唱片才認識草蜢(唔知有無記錯, 因為d 字閃得太快), which 我覺得好恐怖, 同埋有少許作大...

2:31 上午  
Blogger 芒姐 said...

sandy,
我都想講但係唔記得o左...整咩阿智依家變o左個師奶身形...佢想點?! 今日我唔係好見佢有落過力跳! 反而從前覺得最唔起眼o既阿細, 近年o黎真係變得最討好! 蔡一傑太在乎去擺d靚仔樣...我都係buy阿細多d, 起碼踏實d!

今日d歌, 其實有d令我失望...唔知下個禮拜仲有無呢d show呢?

3:03 上午  
Blogger 芒姐 said...

我有睇過《我們》o既卡拉OK 版呀...特登想睇o下林珊珊o個兩個女西瓜同野人係咩樣...又真係一如傳媒+珊珊自己所講, 佢個細女真係幾好樣!

我都記得有個話"因為見到舅父一隻草蜢黑膠唱片才認識草蜢", 但係話"從未見識過"飛躍千個夢"年代o既草蜢"就唔係好記得...下次再睇o下先!

咁如果係大學year 1而唔識"飛躍千個夢"年代o既草蜢都唔奇o既...佢o地出道時佢都未出世, 得幾歲又未識聽歌嘛...不過我覺得o個個mv全部臨記都幾假o下...尤其唔知一家三口好似叫黃太定點o個位女士, 真係成日o係d不同節目都見到佢咁o既?!

兩個claim 係大學Year 1 o既女仔, 一個話自己從未見識過"飛躍千個夢"年代o既草蜢, 一個就話因為見到舅父一隻草蜢黑膠唱片才認識草蜢(

3:06 上午  
Anonymous 匿名 said...

use this la

http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=1XBN1ZAFEIX563MPYXWPNB79YU

7:32 上午  
Anonymous 匿名 said...

我覺得阿智變o左好多, 佢以前好nice好approachable, 而家o既佢囂o左好多; 而家o既阿傑好似脾氣好o左d, 佢一向都鍾意做focus, 最odd o個次應該係o係梅姐臨終前亮相tvb o個個特輯, o個次佢真係好扮o野(即使我曾經係佢o地fans 都係咁話); 而家我都覺得阿細最順眼, 最踏實! 其實阿智一向都係三個之中跳得最差o個個, 可能因為佢年紀最大啦, 但係而家o既佢o係d 電視shows 度真係好似唔多想旭咁, 真係唔知佢想點! 唉, 我都唔係太習慣見到佢而家o既身形, 我寧願佢變番以前咁瘦!

o個位唔知乜太真係有d 熟口熟面... 不過最令我懷疑o既係 ── 佢話佢第一次認識草蜢係佢o地o係高山劇場o個個mini concert, 如果我無記錯, o個個應該係《草蜢 & Friends 世界更美演唱會》, o個年係1993年喎, 如果佢係o個年先識草蜢, 咁佢咪仲細過MV裡面話自己第一次認識草蜢係緣於《三分鐘放縱》o個兩個dee dee?! 又或者佢唔係土生土長o既香港人?!

10:39 下午  
Anonymous 匿名 said...

to m:

我download唔到呀, 試過幾次都唔得, 次次都係中途失敗...

10:41 下午  
Blogger 芒姐 said...

我諗mv裡面o個d不同層面o既fans同埋佢o地o既"經歷", 都係做"妹"出o黎多d...主要係借佢o地介紹番草蜢多d o黎o既經典歌曲同埋心路歷程!

哈哈...sandy, 我真係要讚一讚你的中肯!我以為你作為草蜢fan屎, 一定唔會"覺得"蔡一傑勁扮o野+造作...無可否認當年佢真係最靚仔, 但我確係不能接受太過要catch attention的他...反而阿細踏實討好得多!

我真係不得不俾個五你...對於蔡一傑o係梅姐好似係2002年個特輯, 佢俾我o既感覺係勁反感...exactly我唔記得佢做o左d咩, 但留低一個好深刻o既印象...感覺佢只懂引人注意, 有d唔尊重梅姐! 可能佢由紅轉暗真係接受唔到, 搞到走火入魔...

1:41 上午  
Anonymous 匿名 said...

哈哈, 呢d 叫幫理不幫親嘛!

12:13 下午  
Blogger 芒姐 said...

無錯...但係好多fans都做唔到! 其實我覺得作為一個支持者, 最緊要就係理智...唔係個偶像做咩都係o岩o架嘛...但係往往d fans就係最做唔到呢樣o野!

4:59 下午  

發佈留言

<< Home