2007年4月26日星期四

4-26(thurs) 芒姐@蘋果 (4月號之三) +來簡約地愛多八十年…

電 視 撈 飯 (2007-04-20)
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070420&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=7019761

《 溏 心 風 暴 》 陳 豪 作 狀

無 綫40 集 長 劇 《 溏 心 風 暴 》 播 映 第 二 周 , 各 大 小 角 色 的 性 格 相 繼 現 形 , 有 些 奸 得 猙 獰 , 有 些 卻 白 癡 得 讓 人 咋 舌 , 或 許 這 正 是 長 劇 「 包 羅 萬 有 」 的 元 素 。 更 「 包 羅 萬 有 」 的 , 當 然 是 演 員 陣 容 , 老 、 中 、 青 、 演 技 派 、 偶 像 派 盡 在 其 中 , 總 有 一 個 合 你 心 意 ! 此 劇 集 齊 全 台 多 位 新 紮 小 生 花 旦 : 陳 豪 、 林 峰、 黃 宗 澤 、 楊 怡 、 鍾 嘉 欣 、 陳 法 拉 、 黎 諾 懿 任 君 選 擇 。 隨 意 選 出 其 中 一 兩 位 , 也 可 以 開 一 部 戲 ; 同 場 還 奉 送 劇 中 三 兄 妹 陳 法 拉 、 陳 豪 及 黃 宗 澤 的 多 角 緋 聞 「 贈 興 」 , 孰 真 孰 假 無 人 知 曉 , 但 肯 定 已 為 劇 集 增 添 不 少 宣 傳 之 效 。

可 惜 夏 雨 及 陳 豪 的 鮑 魚 父 子 角 色 實 在 作 狀 得 很 , 或 許 這 是 劇 集 刻 意 營 造 的 浮 誇 效 果 , 但 真 的 未 免 浮 誇 得 令 人 難 以 接 受 。 陳 法 拉 時 常 不 經 意 的 擠 眉 弄 眼 , 加 上 她 人 未 紅 緋 聞 已 一 籮 籮 , 要 成 功 「 洗 底 」 入 屋 相 信 有 一 定 難 度 。 另 一 位 華 裔 小 姐 出 身 的 新 紮 花 旦 鍾 嘉 欣 , 近 期 獲 派 演 的 均 是 惹 人 憐 愛 的 女 孩 , 這 次 還 安 排 兩 位 紅 小 生 陳 豪 及 林 峰力 爭 她 ; 接 二 連 三 獲 派 好 籌 , 相 信 無 今 年 最 力 捧 的 , 定 是 鍾 嘉 欣 。

當 然 , 更 合 一 眾 追 劇 師 奶 口 味 的 , 是 幾 位 老 戲 骨 。 夏 雨 的 功 力 毋 庸 置 疑 , 《 甜 孫 爺 爺 》 及 《 天 幕 下 的 戀 人 》 等 劇 , 若 缺 少 了 這 位 莊 諧 並 重 的 爸 爸 , 想 必 失 色 不 少 。 米 雪 上 回 在 《 突 圍 行 動 》 飾 演 陰 險 女 奸 商 人 眼 前 一 亮 , 這 次 她 演 回 一 向 擅 長 的 賢 慧 女 子 更 是 稱 職 。 李 司 棋 的 通 情 達 理 好 媽 媽 , 怎 麼 滿 有 《 真 情 》 善 姨 的 影 子 ? 反 正 好 久 不 見 , 相 信 觀 眾 也 不 介 意 看 到 善 姨 「 翻 生 」 的 ! 而 最 讓 人 期 待 的 , 自 然 是 去 年 久 休 復 出 、 唱 而 優 則 演 的 「 靚 聲 后 」 關 菊 英 ; 多 年 不 見 的 她 風 采 依 然 , 演 起 巴 渣 潑 辣 惡 二 奶 , 搶 盡 全 劇 演 員 風 頭 。



金 像 獎 悶 局 連 連

星 期 日 晚 播 映 的 金 像 獎 , 以 「 薪 火 相 傳 」 為 主 題 , 找 來 張 家 輝 、 林 子 聰 及 曾 寶 儀 擔 大 旗 任 大 騷 司 儀 。 新 鮮 感 是 有 , 但 三 人 明 顯 欠 默 契 , 兩 位 男 士 更 是 頻 吃 螺 絲 , 感 覺 一 片 混 亂 。 業 界 的 出 席 率 也 每 下 愈 況 , 即 使 有 份 提 名 的 也 照 樣 缺 席 ; 星 光 欠 奉 , 捧 場 客 自 然 少 之 又 少 。 雖 然 整 個 頒 獎 禮 悶 局 連 連 , 但 也 偶 有 可 觀 場 面 。 當 中 最 感 人 的 莫 過 於 等 了 多 年 的 實 力 派 表 表 者 劉 青 雲 , 終 於 一 嘗 影 帝 滋 味 ; 以 他 的 演 技 , 早 應 獲 此 殊 榮 。

撰 文 : 芒 姐


**************************************************************



“溏心風暴”做o左成三個禮拜, 最吸引我反而係佢首主題曲…呵呵呵呵呵! 係咁“講不出聲…講不出聲…”…初初聽都唔知係靚聲后關菊英唱o既, 我以為又係鍾嘉欣添…唔知點解怪怪地咁, 佢以前唱d主題曲好似好聽d…不過呢隻就“趣緻d”!

點解呢排真係成日都要林峰配d明顯大過佢好多o既女主角?! 上次就佘佘, 今次就蒙嘉慧! 蒙嘉慧唔係唔好, 但真係一d都唔襯囉…或者陳豪配蒙家慧, 林峰配鍾嘉欣會好d! 同埋點解又楊怡同黃宗澤? 好似無幾耐之前睇“賭場風雲”又係佢o地!

仲有, 阿陳法拉小姐真係好唔討好, 形象差, 仲要鄉音未改, 成日都聽唔到佢講咩…哎! 佢都真係好難翻身…都話形象係最緊要o架啦, 佢咁多緋聞, 就算唔係真你d人都會覺得你係啦…!

仲有, 真係未免太力捧阿鍾嘉欣小姐, 咩戲都有佢, 仲要俾d最討好o既角色佢做, 連主題曲插曲都次次有份唱…佢係ok o既, 但又唔係特別討好, 仲有佢d皮膚真係差o左少少, 尤其作為一個藝人…一近鏡就點遮都遮唔到! 仲有陳豪…個角色真係可唔可以唔好太低能呢?! 幾十歲人扮cutie…好可怕! 點解要佢做個咁o既角色…佢可以好型o架嘛!

Oh…呢段大家有無睇過? 唔知點解係近期o既戲聽到d人係咁唱“對不起我愛你”, 覺得幾高興…唔知點解?!



講開金像獎…只係想講, 郭藹明真係愈老愈靚, 依家反而仲靚過16年前佢當選o個時好多好多好多!



禮拜三晚勁歌金曲真係勁呀…居然有白花油王子顏福偉上o黎唱佢隻“來簡約地愛多八十年…”好鬼勁呀! 佢唱live真係無粒音o岩咁滯…但我欣賞佢, 起碼佢有勇氣, 同埋夠堅持, 最緊要係佢夠entertaining…無論係唱live定係佢d廣告! 仲要成功咁製造gimmick, 達到o左為佢隻和興白花油賣廣告o既目的…我支持你隻“愛多八十年”呀!

報紙訪問佢話討論區投票話如果開套“小甜甜傳”要搵阿顏生扮呢期最hit o既風水叔叔陳振聰…佢居然話好樂意扮! D人仲提議埋搵小儀扮小甜甜, 森美扮王德輝…d discussion forum朋友真係好creative, 但最頂癮係報紙依家無論港聞定娛樂版都係去討論區搵料跟住照dup可也…真係十分慳水慳力!

Oh, 差d唔記得講…o個晚勁歌仲有盧巧音小姐, 盧小姐無見好耐依舊係勁走音, 就算墊底把聲幾咁大佢都依然走得好勁…真係“實力派”中o既實力派喇!

11 Comments:

Anonymous 匿名 said...

I really didn't know that Fala has such a big accent when she's speaking Chinese. I guess my expectation was wrong! Anyway, so is Linda going to end up with Moses then? Because I know Yoyo is going to go out with Raymond in the drama, but didn't know it's going to end...you need to let me know!

11:29 下午  
Blogger 芒姐 said...

bc,

um...i guess Linda should be w/ Moses at the end bcoz Raymond is going to die soon...and Raymond w/ Yoyo sounds really weird in fact...just like a big sister w/ a little brother...anyways...

12:38 上午  
Anonymous 匿名 said...

哈哈!終於等到芒姐講【溏心風暴】喇!其實我冇乜點睇,只係覺得成日睇到好多場口都好煩,如關菊英成日嘈之巴閉(btw,佢d嘴臉真係好正好乞人憎,真係好似果d專係搞是搞非既人;好難想像佢同唱【兩忘煙水裡】果個人係同一個人。同埋我都同意呢首主題曲唔似佢唱,個人覺得佢平時唱歌好聽好多喎。),阮少祥做人細佬都要成日數個大姐二姐、挑撥離間,司棋姐成日講道理。不過呢d都尚可理解既,鬼叫呢套係爭產戲咩,咁係要留d伏線既。

不過呢套戲仲有好多冇必要既位都over左(哈,芒姐好似好鍾意用"over"呢個字,哈哈)囉。其實我唔係成日睇,但睇親果幾集都有d「贈字」場面。如夏雨講咩「有口也是和,無口也是和」(然後佢d仔同阮兆祥就要輪流講個字串返佢,如「有水也是清,無口也是清」等,注意係輪流講同一樣野,感覺就似像【天使低低b】咁!!),司棋姐又要字正腔圓一臉正經地講個「運」同「渾」字(btw,司棋姐講野係好好聽既),真係以為自己睇梗【中文一分鐘】咁囉。同埋果次唱【對不起我愛你】果part其實真係幾好笑,feel到佢地一家人真係好好感情咁,但呢part又係last得太耐,笑笑下係覺得好煩,明明班友走左出房架喇嘛,但又無啦啦再一次集體行返來唱多幾分鐘呢首歌(要知道佢地之前已經唱左好多次),感覺真係好煩囉。就算係想突出點解唐家本身感情咁好,後來搞到爭產,都唔駛咁刻意囉。

另外,我都覺得蒙嘉慧配林峰好姐弟戀囉(雖然林峰係咪應該都唔細?其實我唔知邊個真正年紀大d?),可能平日佢係拍開林保怡、吳啟華、陳豪、歐陽震華果d架嘛(甚至係鄭
伊麵!!哈)。另外,今次林峰好似唔係太多戲份(?我估咋,我冇乜點睇,同埋睇tvb d相佢好似係咪會死於非命架?),同埋d角色同平日果d好似幾唔同。平日見佢通常都係陽
光味重d同搞笑d(如律政、yummy yummy、女人唔易做),今次暫時睇佢好似cool cool地咁既。不過幾開心的係,佢又扮返律師囉,嘩哈哈,或者都可以當係【律政新人王】的續
集既,嘩哈哈(雖然冇咩關係,哈哈。正如我之前都將【老婆大人】當係【刑偵四】陳錦鴻同宣萱在酒吧曖曖昧昧既延續篇)。

另外鍾嘉欣真係好似唔太襟睇。初時佢做【皆大歡喜】時,覺得佢幾靚架,可能因為在果套戲裡佢係最sharp果個啦,加上有新鮮感。而家睇睇下就好似有點普通咁,同埋真係d近鏡就影到皮膚麻麻。仲有佢講野把聲好似怪怪地咁。不過我覺得佢應該幾乖幾勤力既,抵讚既,所以無線咁捧佢。同埋男仔同女仔應該都唔會對佢有好大反感囉,唔似陳法拉咁,我諗冇乜邊個女仔鍾意佢,就算有d男仔都覺得佢太姣。

同埋仲想講多個人,就係楊怡囉。唔知係咪呢套戲個造型啦,搞到我覺得佢老左好多咁。同埋佢有時講野把聲好似粗粗地咁,加埋佢個bob頭,唔知點解令我諗起亞視個江美儀。

(唔好意思,個msg好似長左少少,哈哈)

2:50 下午  
Anonymous 匿名 said...

我覺得溏心風暴首主題曲幾好聽喎!芒姐覺得林峰同鍾嘉欣合唱果首"心領"又點呢?

10:48 上午  
Anonymous 匿名 said...

紙巾,

一睇就知蒙嘉慧大過林峰啦!林峰同芒姐同年o架!其實都係好後生o者!(芒姐唔好成日話自己係老餅喇,哈哈)

不過戲入邊,蒙嘉慧同鍾嘉欣係同學呀!就好似寫意人生黎姿同高港男係同學一樣...

林峰今次係客串咋!戲份應該唔多!而且最後的確會die...

林峰咁多年o黎,陽光味重d同搞笑d既角色反而好少,佢其他類型o既角色比較多。不過佢未試過拍一腳踏兩船o既角色就真...

10:49 上午  
Anonymous 匿名 said...

Re: "不過戲入邊,蒙嘉慧同鍾嘉欣係同學呀!就好似寫意人生黎姿同高港男係同學一樣..."

++,

但今晚o個集, 蒙嘉慧同陳豪講話自己比鍾嘉欣六年喎!

3:08 上午  
Anonymous 匿名 said...

Sorry, 我係話蒙嘉慧同陳豪講話自己比鍾嘉欣大六年‧

3:10 上午  
Anonymous 匿名 said...

係呀,我尋晚都聽到,原來係我之前搞錯咗!(乜佢地唔係同學咩?咁點解我會以爲佢地係同學o既?)

10:56 上午  
Blogger 芒姐 said...

++&匿名,

哈哈...我都以為蒙嘉慧同鍾嘉欣o係劇中係同年...唔知點解? 好似之常在心講佢同水擘擘o既童年往事, 俾到我o既感覺係佢o地係同學仔囉...

2:21 下午  
Blogger 芒姐 said...

++,

林峰同鍾嘉欣o個首合唱歌就當然好啦...哈哈哈...其實我聽o左幾次o者, 聽多d先再俾comment...但確實阿細契首主題曲就搶d囉...一味o係度"講不出聲...講不出聲..." ...好似有d/l做手機鈴聲添!

芒姐其實都唔細o架喇...不過年齡從來都唔係我o既concern, 人人都會老o架啦, 除非死o左..hehe! 我話自己老餅其實係指心景o者...因為我成日愛懷舊嘛!

咁蒙嘉慧同鍾嘉欣係同學都無黎姿同高港男係同學咁牽強o既!

講林峰的陽光味重的角色, 當然首推"律政新人王"啦...不過呢個文質彬彬咁都幾好...我初頭以為佢會係奸o既添!

2:26 下午  
Blogger 芒姐 said...

紙巾,

"溏心"其實d劇情都幾騎呢同埋拖拉, 但又係近期比較有追看性o既一套喇!

我覺得阿關菊英姐姐都做得幾好呀...但佢唱歌又好似以前好聽d喎!

我又確係幾鍾意用"over"呢個字, 而呢套戲又真係有好多位都over o左! 太刻意o係頭廿集營造溫馨氣氛去襯托後廿集的勾心鬥角...當然"每日一字"就更over啦!

林峰應該都細阿蒙嘉慧好多年...真係唔太襯...佢配番陳豪吧啦!

係啦, 今次林峰個角色又真係無以前咁陽光開朗, 不過都ok o既, 已經係咁多個之中最吸引o既一個...本來我係幾buy楊怡, 但呢套戲個角色又真係唔係太得, 佢同mk wong o個段唔係太好睇...同埋正如你所講, 個bob頭有d攞命, 個造型唔係太得...又真係有d似江美儀喎 (你唔講都唔角)!

鍾嘉欣應該真係幾乖幾聽話, 幾得高層歡心o既...不過又唔洗一下子捧成咁!

同埋, 我幾想要陳豪個"你阿媽搵你...你阿爸搵你..."手機ringtone!

2:34 下午  

發佈留言

<< Home