2007年5月28日星期一

5-28(mon) 沒有程亮的日子…

oh…沒有常在心的日子去到第八百幾十幾天…程亮…終於死鬼o左!!!

但係…可唔可以唔好咁死法? 我知, 監製/編劇要刻意營造一個好深情的效果, 彷彿"烈火戰車"咁…oh, "情深的一句…"!!! 但係電影勉強都可以話要有電影感, 電視可唔可以真係寫實d呀…你唔係撞o左車明知自己重傷, 唔去醫院反而走去電話亭打電話教人打case呀嘛? 最終仲要搞到失救而死…oh, 真係咩劇情o黎o架?!

係, 係營造到一個好冧的效果, 跟住立即轉去一個勁悲傷位, o黎一個大contrast…但係, 真係唔好太誇啦! 次次都係咁, 每次套劇有d主角要死時, 之前一定係會有一連串懶溫馨情深場面o黎營造一個大contrast…不過咁死法, 真係over o左! 係…雖然程亮失去o左常在心之後, 已經失去埋“常性”, 完全唔似一貫o既程亮, 仲要寫o左八百幾日o既“沒有常在心的日子”…完全out of character, 但你唔係撞o左車唔去醫院, 反而去教人打官司嘛? 唔好過份情深啦…"au-fred"!!!

雖然劇情有d over, 不過林峰真係做得幾好, 尤其係臨死前o係電話亭同常在心講o野o個幕, 同埋死阿媽o個段…真係做得好好! 雖然話係客串, 但佢絕對出過男主角得得o地或者阿gil gil好多 (sorry, gil gil應該唔算係男主角)!

仲有, 上個禮拜五o個集, 鮑鮑發火鬧細契話一毫子都唔會分俾佢o個段…好型呀! 直頭係hero! 果然係薑愈老愈辣…夏記好o野!

細契大鬧醫院爭產o個part基本上係一個鬧劇…但又鬧得幾精彩, 幾好笑o下…睇得人好開心, 因為我睇住佢o地o個d嘴臉只能係咁笑…尤其阿上等親家i.e.姻伯母一家人真係好頂癮…成日九唔搭八o係度出現做傍友, 乞人憎得o黎其實又幾搞笑…呢part幾有娛樂性!

今個星期三細契上勁歌…記住支持呀!!! "講不出聲…講不出聲…"!!!

阿法拉姐o係呢套戲做乖乖女真係亳無發揮, 亦亳無說服力…反而o係"師奶兵團"度做性感小野貓勾人老公真係幾入型入格…仲有佢d口音真係好北姑…唔知點解令人諗起80年代尾90年代初o個jar鄉音亞姐, 更加唔知點解佢o地當年成日有得擔戲? 好似李其鈞咁…大家記唔記得邊個?!

仲有, 阿常在心平時d戲我都可以接受, 但係今集o係醫院話禁止細契搬走鮑鮑o個幕, 真係唔該晒! 佢瞪大對眼扮惡鬧人個樣…我真係好想笑! 佢呢part演技真係好唔得, 一扮惡就出事, 演技真係要再練多幾年…咁真係寧願佢苦埋口面喊苦喊忽算喇…!

呢期成日聽到o個隻慶回歸o既“香港始終有你”…其實都ok o既, 有d九十年代勸人唔好移民o既“凝聚每分光”或者“同舟共濟”個feel, 但當然無咁好聽…同埋中間大段莫華倫加一個女聲唱到opera+粵曲咁…好恐怖! 嚇死人!

20 Comments:

Anonymous 匿名 said...

呢輪幾乎日日都見到林峰, 真係唔講都唔覺佢係客串, 至於gil gil, 似乎都幾茄, 佢o既戲份睇落都唔多得上等人幾多, 話時話, 我覺得見周聰仲多過見到佢!

係啦, 唔明點解要安排alfred咁樣死法, 我覺得甚至冇必要整死呢個角色, 唔明點解自從"天地豪情"之後, tvb d劇總係要d主角有遺憾, 仲要係d生離死別o既大遺憾, 太沉重喇!

鮑鮑發火鬧細契話一毫子都唔會分俾佢o個段真係睇到人拍爛手掌, 夏雨真係好好戲, 鍾嘉欣、"柯佬"黎同"al-佛"蒙o個d真係相形見絀! 其實關菊英都做得好好, 佢拍戲經驗都唔係話十分豐富, 但真係估唔到佢d戲都咁好, 娛樂圈真係要講d天份!

其實之前有人彈過"香港始終有你"o既詞, 我自己就冇特別研究, 不過我覺得無論點都好過劉家昌o個隻老土怪作o個首唔知咩《 愛在香港》 定《 心在香港》o羅, 我真係唔知一個台灣人作o既歌點解可以代表香港o羅, 仲要係一個咁out o既台灣人! 我唔想再聽到佢d 60年代酒廊歌喇, 究竟佢幾時先肯榮休?

邊個係李其鈞?

12:40 上午  
Anonymous 匿名 said...

呢套戲真係太煽情同有D位太誇張, 搞到我真係冇乜興趣......

法拉姐姐.....我又諗到Lily Li Lee Lee.......

2:37 上午  
Anonymous 匿名 said...

我鐘意你呢篇頭一段! 咁啱呢排我都係番屋企晚晚追溏心. btw, 溏心唔係止"唐家+常在心"下嘛?

每次聽到"沒有常在心的日子"都覺得好煩! 仲有個女仔個名咁奇怪,做咩成日容許d人嗌佢全名?好似除左佢阿爸叫佢做'心女'同蒙嘉慧叫佢'阿心'之外,個個都叫佢個全名,有d礙耳!

話時話,講開你0個首歌,琴晚"有人" send左呢條link比我. 佢話個video係琴日you tube "most viewed",但我都未睇過! 估唔到要由一個"非香港人"講番比我聽! :P

http://www.youtube.com/watch?v=2j3vh55SSVw&eurl=

10:04 上午  
Anonymous 匿名 said...

林峰係呢套劇真係好搶,次次出親自己一個人霸哂成個鏡頭,一d都唔似客串
發揮得比陳豪同黃宗澤好!!
打輸官司果度又係做得好好...成套劇都有發揮...真係有d料既佢
同埋論反應林峰又係過哂佢地
身邊D女仔講開溏心/係BLOG講溏心,就一定講”林峰真係好靚仔””唔想林峰死”云云...
反而黃宗澤,真係唔覺得佢有主演過
佢出親黎都係係唐家搭一兩句訕
好心就咪話佢主演啦...一係就比多d戲分佢
連係YAHOO SEARCH 溏心,個介紹都係"陳豪、黃宗澤、林峰主演"黃宗澤都係排先
非常離奇!!!

我覺得都唔係話完全唔make sense既
正如佢次次諗case可以返屋企諗
但佢寧願衝紅燈都要係車度諗
佢個人就係d唔識得分幾時要做d適當既野
個腦永遠淨係得佢自己認為最重要既野
正如佢撞車之前 佢個腦係諗緊常在心同單case
撞車之後又乜都唔理野打比常在心
又真係係佢性格範圍內會做既事
加上佢又講過要用盡一生去幫常在心
可能佢feel到自己時日無多掛又...
係戲劇化左d 不過都尚可接受既
如果佢之前無咁鋪排過就真係完全不可接受

1:33 下午  
Anonymous 匿名 said...

"柯佬"黎同"al-佛"蒙
呢兩個名正!!!
阿蒙小姐又真係讀到一dr音都無,勁!!

1:36 下午  
Anonymous 匿名 said...

禽晚好清楚聽到蒙小姐講"al-佛", 真係完全冇r音, 確實勁!

8:46 下午  
Anonymous 匿名 said...

大家有冇聽到? "沒有程亮的日子第一日, 晴"...

9:41 下午  
Anonymous 匿名 said...

常在心話alfred走左之後冇流過一滴眼淚... 佢講野呀, 佢響醫院喊到幾呼天搶地呀, 基本上佢每次出現都會喊同嗌, 真係好煩, 同埋佢d演技永遠只有一個模式, 好重複!

10:13 下午  
Anonymous 匿名 said...

鍾小姐真係十場戲中有九場都係喊同嗌, 仲要係呼天搶地咁喊同嗌, 救晒命!!

10:29 下午  
Blogger 冬冬 said...

題外話﹐唔知芒姐會唔會係“你和我的老餅廣告”測試到拿到100分呢??? ^^

11:16 下午  
Anonymous 匿名 said...

「香港始終有你」唱到中間冇啦啦加句普通話「因為我在這裡」都好無厘頭, 又唔match喎... 回歸姐, 唔洗講普通話下嘛!

1:05 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

哈哈...可能諗唔到歌詞, 又或者覺得咁樣激昂d o卦?

12:42 上午  
Blogger 芒姐 said...

冬冬,

哈哈...其實芒姐一d都唔熟廣告o架...但六十幾分咋!

12:44 上午  
Blogger 芒姐 said...

boyie,

OHHOHOHO..."沒有程亮的日子第一天, 晴"...

我都好怕常在心有事無事都大叫大喊...仲要係同一個表情...

12:48 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

其實我有一次偶然聽到蒙小姐講"al-佛"有r音...希望唔係我聽錯啦...點解無人糾正O下佢O架?

12:50 上午  
Blogger 芒姐 said...

flyingbirdie,

係啦, 都唔知係咪扮話林峰客串搞O下GIMMICK, 等大家O係無咩EXPECTATION之下有D驚喜!

哈哈...我絕對認同...林峰除O左演技好, 仲好靚仔...我身邊好多朋友都話係因為佢, 先睇呢套戲! 當然, 鮑鮑, 大細契都有一定吸引力!

唔係話完全唔MAKE SENSE O既, 不過真係OVER O左D囉我覺得! 無需要做到咁誇, 一邊去醫院一邊都可以講手提O者...不過個編劇又係要刻意製造煽情效果...哎...

12:57 上午  
Blogger 芒姐 said...

金髮美女,

哈哈...多謝讚美喎! 你呢期成日評論我的寫作技巧呀O下!

"唐家+常在心"都俾你諗到...

其實我都覺得"沒有常在心的日子"超煩! 嗌全名有咩出奇...我都成日叫你全名...HOHOHO! 我屋企有人都成日嗌我全名啊! 同埋人O地"常在心"個名好聽呀嘛!

OH, 你條LINK真係好得喎...笑死我! 其實阿"非香港人"聽唔聽得明? 但係就算聽得明, 都應該GET唔到D笑位O架?

1:04 上午  
Blogger 芒姐 said...

Vince,

係, 其實劇情又唔係真係話咁好睇, 不過都幾有追看性...一個熱潮O者

法拉姐姐係姣, 不過又LILY LI又唔係太同STYLE O既!

1:06 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

哈哈...見周聰多過gil gil...呢句幾中肯, 又幾搞笑...不過呢幾日應該多番D戲O卦?

可能覺得死O下D主要角色, 觀眾記憶會深刻D O卦?

係啦, 估唔到細契做戲幾乎少過常在心, 但可以演得咁好! 其實當年佢做"儂本多情"都做得幾好...可能真係天份啦...

原來O個隻歌係劉家昌作O架? 唔怪得知咁怪啦...好九唔撘八咁!

李其鈞係89年亞姐, 翁虹, 萬綺雯, 伍姑娘O個屆, 不過無攞奬...亞視簽O左佢做姐仔, 都做O左幾年O架!

1:20 上午  
Anonymous 匿名 said...

有字幕嘛~ 我問過佢明唔明﹐我諗佢最明就係chorus0個句囉!:P 細節佢唔會明﹐連anson chan都唔知係邊個(不過講陳太佢就知!:P) 知道係講回歸十年既野囉﹐同埋佢睇到馬力逃走(仲要重播!)0個度。。。:P

3:01 下午  

發佈留言

<< Home