2007年8月18日星期六

8-18(sat) 宣萱

Oh…真係要o黎一個“歲月風雲”妙問妙答giv…唔知大家有無睇今個禮拜一o個集“歲月”? 係講長平俾人話殺o左佢老公, 華文翰去加拿大救佢, 跟住以一百萬懸紅去搵一個可能睇到事發過程o既人…到o個個人一出現…我覺得好熟面口囉! 大約係下面段片09:00…有無人認得佢係咪80年代在無綫做茄喱啡的一位仁兄? 大家有無睇過“生[金秀]橋王”…知唔知我講邊個呀? 因為“歲月風雲”o係加拿大外景有好多久違了的藝人客串, 好似做陳美琪老公o個位演員, 都o係肥姐個”有緣相聚”節目度見過!

終於o係銀姐姐”我們的老友記”度搵到我覺得係佢o個位仁兄…資料如下:

*******************************************************

[[姓名:李揚道
活躍時期:80年代初期至中期
擅長角色:傻更更小子、小混混、衝動青年
代表作:劇集《香城浪子》中飾韋樂(黃日華飾)好友阿根,是個衝動義氣功夫小子。
現已移居加拿大,並開設跌打醫館及教授詠春>>[李揚道趺打醫館 李揚道詠春實戰搏擊拳館]

*******************************************************

Oh…又係去o左加拿大…咁應該係佢啦…真係好似! 我諗都應該係喇! 哈哈…有無朋友可以幫我證實一下?! (我仲特登提自己臨尾要睇字幕…點知都係忘記o左!)

歲月風雲第21集 (09:00)



呢幾集“歲月風雲”阿唱K終於現身…感覺無我想像中咁討厭…不過, 佢女友toby就真係幾唔得…仲有, 佢個樣真係好…老!!!

搵張美妮姐姐做同三哥有路o既女強人+美人…好可怕! 佢都係做主持好d, 佢d戲真係…仲要越級挑戰同三哥做對手…好無說服力! 呢套劇選角真係好得意!

之前講過宣萱主演o個套新加城英文劇 “Parental guidance” (奉子成婚), 有讀者post埋宣萱為宣傳呢套劇o係新加坡接受o既訪問片段…都幾得意! 個節目有d似“香港早晨”o個種講時事o既晨早節目, 但又有娛樂訪問…好crossover囉! 宣萱o係呢段訪問d英文又好似好過o係戲裡面喎, 可能又要講又要做戲難兼顧d!

“Jessica Hsuan in English Singapore drama "Parental Guidance"”…



Oh…仲搵到呢段…13年前的“宣萱 - 流非飛 Live @ 週點”



Hohoho…呢段好經典呀! o個時每個禮拜“週點”呢個環節我都有追o架! 宣萱o個時好後生, 仲算係新新地, 感覺好嫩! 至於唱就真係唱得麻麻啦, 不過幾放…o個時同佢同期+我o個期好喜歡的陳妙瑛, 都有上呢個節目唱梅姐o既”女人心”, 當時我覺得佢唱得好好….不過最終final都係俾宣萱贏o左 (當時我的感覺是: “有無搞錯?”…可能宣萱紅d啦!), 仲有得上“勁歌”表演, 佢o個次好似唱o左sammi的”熱愛佬”!!!

o個兩位主持吳家輝同93年落選港姐鄧麗文, 其實我覺得佢兩個做主持都唔錯! 吳家輝係dj出身應該ok o既, 鄧麗文都唔差喎…其實佢各方面都幾有potential…佢o係”catwalk俏佳人”做o個個後來同o左蔣志光一齊o既man man地女仔都做得幾好! 仲有, 原來阿mark講o野都幾抵死…

嘩, 真係估唔到…“流金”前傳…宣萱+發瘟@十幾年前的廣告…其實佢o地90年代都好似有合作過播劇, e.g. “天降奇緣”…

18 Comments:

Blogger Esaltato said...

其實三哥d戲都係....所以張美妮都還可以呀。至於0個個長平老公,我阿媽一眼就認出,仲講話做極都唔紅就走左去canada。哈哈哈。佢終於有出頭天。我好鐘意宣萱架:)

9:40 上午  
Blogger Esaltato said...

宣萱d英文好正呀...勁鐘意佢

9:52 上午  
Anonymous 匿名 said...

我又係第一眼就覺得飾演賊仔果個人好似李楊道, 不過我阿媽就好肯定話唔係, 佢話只係似0者... 其實只要再細心D睇, 就會發覺二人唔似嘅地方, 例如個咀, 又例如把聲... 我又係企圖臨尾追字幕查證一下, 但D字太細同出得太快, 最終失敗左! 剛剛我拎番我嘅"香城浪子"VCD出來睇, 再同番"歲月"段片比一比, 發覺二人個咀同把聲真係幾唔同(但LARP眼又真係好似下), 我估"歲月"賊仔未必係"香城"阿根, 不過唔SURE。

宣萱D英文好FLUENT呀, 雖然ACCENT冇ABC果D咁NATIVE, 不過都好過好多英文叫做好嘅香港人呀(例如曾特首)!

長平老公係咪果個黃(OR王)咩森? 我都係睇肥姐個節目先識呢個人, 我覺得佢好似果個韓國白面人咩誠俊哥呀!

1:12 下午  
Anonymous 匿名 said...

唔好意思, 想澄清一下, 雖然土豆段片係配左音, 不過其實我第一次0係翡翠台睇時已經覺得賊仔同李楊道把聲唔似。

1:44 下午  
Anonymous 匿名 said...

PG其實真係好好睇架
之前響新加坡做....我都晚晚追...當然係等朋友錄俾我睇啦....
JESSICA做得好放...戲裡面個little jessica又超可愛
年尾會開拍PG2呀...十級期待
jesscia響外國讀過書...d英文點都有返咁上下...可能佢係英國口音...所以我覺得幾易聽......
仲有果後"飛自由"..我地之前睇已經笑死左...仲問佢有冇後悔添...哈哈

12:54 上午  
Anonymous 匿名 said...

哇!!!"流非飛"同條廣告片,宣萱自己見到都應該尖叫~ 「天降奇緣」我有睇過,最尾宣萱變左條紅線架嘛!仲有郭藹明做既~ 你講完套PG我就繼續睇落去,又有新發現...NG 片:http://www.youtube.com/watch?v=weSnRs9Qcns 宣萱D fans好厲害!有埋字幕,真係唔講得笑~ 樓上的朋友,你點樣問佢有冇後悔? 

我睇報紙,美妮小姐仲會著火紅三點式去「勾」三哥~ 有點汗!有時東張西望佢做主持,我都會覺得佢似乎太過興奮...

2:47 上午  
Anonymous 匿名 said...

美妮小姐身為一個主持但係經常讀錯字音, 中又係咁英又係咁, 真係滴晒汗! 同埋, 有冇人覺得美妮小姐個鼻好肉酸?

11:33 上午  
Anonymous 匿名 said...

HELLO, 我是在google search 看到你的blog!!

很欣賞你寫左好多以前的電視節目等等, 我都好鍾意睇的!!

看到你上年的一篇文章, 可能你都唔記得啦^o^, 呢個:
http://hejnom.blogspot.com/2006/09/9-19tues-happy169999.html

入面提到, 潔儀姐姐同羅頌華做男女主角o既四驅車戲,我記得叫咩名呀!!!

係叫“四驅小子”....因為我睇過呢 ^o^

12:30 下午  
Anonymous 匿名 said...

唔好意思, 又係我
剛發現, 原來你岩呀, 係"四驅橋聖"

youtube 有呢套劇的片頭睇呀:
http://www.youtube.com/watch?v=bll_Niu8998

12:50 下午  
Anonymous 匿名 said...

我覺得張美妮個鼻好短,佢最初o個幾年都正常d,但近年佢做訪問時把聲好吱吱喳喳,八八卦卦,好煩,同埋個格變咗,又懶性感又俗咗。

講到"四驅橋聖",原來當年為配合宣傳,仲搞咗個"強化四驅車大賽",就係俾班細路"鏈"車(當然係o個期好興細細部o個D四驅車啦!)

12:19 上午  
Blogger 芒姐 said...

Kitty,

exactly...我都覺得張美妮姐姐成個感覺唔同O左, 以前做"閃電"或者訓練班O岩O岩出O黎O既時候清純好多, 依家就業係俗O左好多...同埋佢D戲真係幾唔得!

我都記得當年真係好興四驅車...又係短暫的潮流!

2:34 上午  
Blogger 芒姐 said...

vickkii,

你好! 多謝你的支持! said...

"四驅橋聖"我O地上年年尾睇"藍月亮"重播時都有發現到, 因為又係有羅頌華哥哥同埋潔儀姐姐...你有無睇過呢套呀? 好好睇!

2:37 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

美妮姐姐個樣都OK O既, 靚又唔係話好靚, 醜又有排都未輪到佢! 不過佢真係個格變得D有俗同埋無咩內涵O者!

2:39 上午  
Blogger 芒姐 said...

Isabel,

睇O左你POST的片段, 同埋睇埋最後幾個EPISODES, 本來睇O左頭幾集都未有心機睇埋, 但睇完你POST O個段, 發現呢套劇後段仲好睇好多...前段胡胡鬧鬧都有D笑料, 但係後段比較有意思, 同埋D對白寫得幾好, 真係幾好笑...美中不足係最尾幾集D聲去得快過段片太多, 完全夾唔到, 好彩有字幕...真係勁!

嘩! 美妮姐姐著火紅三點式? 咁不如搵譚玉瑛姐姐啦...

美妮姐姐做主持的確係"太過興奮"...你講得好O岩...哈哈! 不過都好過做戲!

2:45 上午  
Blogger 芒姐 said...

jessica's fan,

咁JESSICA話佢有無後悔呀? 其實都唔需要後悔呀...幾好呀, 幾放幾真同埋好係佢囉!

PG後段係幾好睇, 好過前段添...幾好笑...幾時做PG2呢?!

2:46 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

OH...真係唔係? 好似喎...其實我覺得把聲都幾似, 反而個樣就唔係EXACTLY係(認同個嘴有D唔似), 所以我有疑問...但無理由背景各樣都咁似O架!

好後悔...我係錄O黎睇, 但最尾居然唔記得睇字幕, 跟住洗O左...OH MY GOD!

長平老公係個黃(OR王)植森...呢個我追到字幕! 我都係睇肥姐個節目先識呢個人...佢老婆好似都係藝人! 哈哈...你講開又有D似誠俊哥...不過唔好俾誠俊哥D FANS睇到!

宣萱D英文係好FLUENT呀, 只係無我想像中咁NATIVE O者...可能佢真係在英國同中國人玩多!

曾特首D英文...OK O既, 我諗佢D ORAL ENGLISH又未算係好好O個隻...

2:51 上午  
Blogger 芒姐 said...

Esaltato,

三哥d戲...UM...O係呢套戲真係一般啦, 同埋個角色太廢!

唔係話美妮襯唔起佢, 而係佢兩個的感覺真係太...九唔搭八喇! 同埋美妮姐姐整咩忽然調O左去拍戲? 仲俾個咁唔適合佢的角色佢做? 女強人, 仲要應該係三十過外的角色...橫睇掂睇佢都唔似...寧願搵D戲同樣唔太掂的向海都好D!

2:54 上午  
Anonymous 匿名 said...

Isabel & 芒姐
我有時會去搵,咁咪可以問到佢囉

宣小姐話佢唔會後悔自己做過既事架wo..
仲要講得好認真,好搞笑

出年就會有得睇pg2喇~佢年尾會去拍,超越期待,pg1個ending真係睇到人好吊癮呀

5:24 下午  

發佈留言

<< Home