2007年9月7日星期五

9-7(fri) 1992兒歌金曲頒獎典禮

(繼續續前篇)

既然懷開舊, 咁就一拼懷埋佢, 繼嬻再一齊回憶美好的童年! 希望年青的一輩容忍多我o地呢d哥哥姐姐多一陣…!

因為今年兒歌金曲懷的舊“戚”起o左我條筋, 特登摷番都已經幾花o下o既珍藏錄影帶“1992兒歌金曲頒獎典禮”出o黎睇…真係好經典啊! 真係要再次多謝youtube, 連呢個節目o既片段都有朋友upload左, 令我可以摷番d精彩片段同大家一齊分享…唔洗齋講咁dry…!

其實呢一屆應該係第一屆兒歌金曲頒獎禮, 因為92年係無綫銀禧, 所以特登整o左個“無線銀禧兒童節”o黎贈o下興! o個時好似14歲以下都可以投票, 我都食都o個水尾有資格去投o下…每個投票o既小朋友仲可以得到一本有晒咁多首候選兒歌o既書仔…我好珍而重之o架! 我諗我其實真係幾鍾意聽兒歌...! 後尾返到學校仲發現有個同學仔真係去o左呢個頒獎禮…有d羨慕佢添! 哈哈!

o個年仲特登整o左首“無線銀禧兒童節”主題曲, 搵o左當時最大規模o既唱片公司寶麗金一班歌星張學友+黎瑞恩+李克勤+湯寶如+唐韋琪+草蜢唱o左呢首“未來的天才”…又係好好聽, 仲好勵志添…



(嘩…好勁喎…連tvb版“未來的天才”mv都有兩個…)



亦因為呢一年係第一屆, 所以d候選歌係特別好聽…原因係儲埋o左好多年o既經典兒歌都成為呢屆o既候選歌…之後無一屆可以媲美! 同埋我真係覺得以前d兒歌係好聽d…當然, 我唔排除係情意結因素o既…正如有位讀者所講, 一首兒歌/一個兒童節目好唔好睇, 好取決於你係咪屬於o個個年代...自己童年時代的兒歌/兒童節目, 永遠都係最好睇o既, 因為包含好多童年回憶, 一聽到o個隻歌/o個個節目, 就會諗番起o個段美好的時光!

咁呢個第一屆舉辦o既兒歌頒獎禮節目當然係大獲好評…又好睇又健康, d小朋友第一次做主角, 當然睇得好開心! 每首得獎歌, even係候選歌都好好聽…因為全部都係陪住你成長o既歌, 同埋即使個主唱者唔紅, 都仍然可以得獎…同依家為捧人而搞頒獎禮, 連佘佘都可以拿金曲金獎係完全兩回事(當然, o個屆都有少少係俾寶記班歌手攏斷…除o左得獎o既草蜢, 唐韋琪同三小花, 仲有學友, 克勤o黎表演…再唱埋首主題曲“未來的天才”…但係依家俾無記自己d藝人攏斷就更騎呢)…雖然我o個時都讀緊初中, 但仍然好鍾意睇! 之後o個幾年, 已經無咁精彩, 跟住又好似停辦o左一兩年, 到近年再搞番, 個感覺已經差好遠喇!

睇下下面十首得獎歌曲名單…你就會知我唔係呃你…

1) 烏卒卒
2) 夢中天使
3) 叮噹
4) 夏季Sha La La
5) 如果一打
6) 仙樂處處飄
7) 快樂專線
8) 學生哥
9) 你給我記住
10) 嘩!伙頭仔昆布

好勁呀…依家網上世界真係好勁, 咩資料都有…連wikipaedia都有關於“兒歌金曲頒獎禮”o既資料!!!

92年呢屆係由阿旦, 吳晶晶同周慧敏主持…兒童節大使係陳松齡同郭富城, 而唔係貽興王囉…唔該!) o個時睇完呢個節目, 仲特登走買去o左餅有晒呢d兒歌o既錄音帶…因為d歌實在太好聽…兒歌真係幾得o架!

松松姐姐呢屆有三首歌得獎, 簡直係兒歌界o既劉德華 (印象中只有劉華o係91年勁歌一人獨得三首歌…之後都後無來者, 同埋因為唔可以得失各唱片公司, 依家一人最多分一隻, 皆大歡喜嘛!)…三首歌分別係“夏季sha la la”,“烏卒卒”同埋“叮噹”(呢首其實就真係唔太得, 仲要唔係平時我o地聽開的“叮噹呀…誰都喜歡你, 小貓也自豪”…係一首新版本, 不過用o左一陣就無用喇, 同其他兒歌o既經典程度差好遠!)…三首歌之中, 我最鍾意o既唔係“烏卒卒”(不過無可否認佢係最經典)…而係“夏季sha la la”!!!

“夏季sha la la”好似係91年暑假推出…取代o左八十年代每年o既“共享陽光”! 一聽到首歌就覺得好夏日, 好開心, 好令人諗起當年無憂無慮o既暑假! 可能因為首歌係我最喜歡的1991年推出, 最開心+最無憂無慮o既六年級暑假…好令人懷念…所以更加加o左分! 都話一首歌好唔好聽, 有一半係感情分!


(“夏季sha la la”mv…又係勾起好多童年回憶! 呢個mv又係真經典…嘩, 七彩到呀, 又跳草裙舞
…真係好sha la la!!!)

當然唔少得o岩o岩獲選為 “至尊兒歌金曲”, 當年o既得獎歌曲“烏卒卒”啦…15年後再聽番呢首歌…真係好感動! 時間真係過得…太…太…太…快喇! 大家一齊來個15年前後大對比…就會明白點解o係今年o既兒歌金曲見番松松姐姐…內心會咁感動!


(烏卒卒@1992兒歌金曲頒獎禮)


(烏卒卒@2007兒歌金曲頒獎禮)

仲有另一首我認為經典程度有資格媲美“烏卒卒”o既長腿叔叔主題曲“夢中天使”…奈何真係因為vicky姐姐太唔好, 所以呢首歌無得再得獎! 但係我相信又係每個小朋友都識唱…紅歌唔紅人o既一大例子…真係慘! 其實vicky姐姐唱歌真係唱得好唔錯! 咁多年不停有人翻唱或者係唔同節目唱o下, 但無人唱得好過佢 (當然加埋先入為主呢個元素啦!)!!! 同埋…我難以理解我點解o係youtube會搵唔到佢唱o既“夢中天使”????? 佢係咪真係唔紅成咁? 太可惜! 只係搵到呢個去學校唱o既live version…都好! 睇現埸反應…就知呢首歌真係有幾咁hit…係人都識唱!

仲有…o係個兒歌網搵到以下關於呢首歌o既資料…笑爆o左嘴…寫得好抵死:

(話說當年唐韋琪初出道,係以一個流行歌手的姿態出現,未主持兒童節目的。佢好似其他新歌手咁唱一下 (注意,最初只係唱一下) 兒歌,但唔知好彩定唔好彩,佢唱的兒歌《夢中天使》(長腿叔叔主題曲) 極受歡迎,首歌的知名度遠勝佢第一隻碟的主打歌《飄戀》(歌名由網友提供)。而在當年年尾的港台新人頒獎禮上,每個新人歌手都有機會出場亮相,兼且會有佢唱的歌播出。而唐韋琪出場時播的居然是《夢中天使》,而唔係佢俾電台的主打流行歌,這個情況都十分特別。

另外,當年無線在頒獎禮前一或兩個星期的《勁歌金曲》,請晒當年所有有簽無線的新人,唱佢地的歌兼亮相兼拉下票。而當唐韋琪佢唱完佢首流行曲後,坐在另一邊的主持阮兆祥,就笑笑口咁話:「如果唐韋琪佢唱長腿叔叔的話, 我都唱番首大水牛布斯」(大約意思,我都唔記得那些字眼)。當時好想睇下唐韋琪有乜反應,可惜鏡頭冇影她.
可能佢以為自己句野好好笑,我聽完之後都唔覺得好笑,反而覺得佢句野不知所謂:一來套卡通應該係叫《肥牛牛布斯》, 二來套卡通冇主題曲,三來佢要唱都唱佢自己的歌《俏皮扮野貓》啦!)



至於我最鍾意o既一首…其實我都唔知點揀, 因為有好幾首我都超級鍾意, 不過我想揀jay姐姐o既“如果一打”…因為真係好經典! 仲要係經典在首歌本身, 而唔係因為主唱o既歌手紅…我諗依家都無咩人識jay姐姐, 又或者只係記得佢係d劇集做八婆, 同埋曾經係danny summer個女友! 我對於呢首歌連候選今年“至尊兒歌金曲”都無份…感到極不知所謂囉!!! 不過好似連“夢中天使”都無…我好懷疑係點揀出o黎? 唔係候選都無呀? 唐韋琪姐姐仲要有份做呢個節目…唔知會唔會好心傷?!

不過呢首歌真係無得講, 好得呀! 個旋律好兒歌, 好易上口…仲有d歌詞真係…好特別! 細個時一聽到個名“如果一打”, 已經覺得好得意! o個時覺得點解咁怪, 咩“如果一打”其實唔係好make sense, 文法上有d怪…當然, 只係o個時唔識欣賞…之後睇番, 其實佢煞食就係玩字呢part…將“如果”用作一個noun, 好特別…依家睇番就更正! 原來呢首歌仲係“第一屆樂韻譜兒歌創作大賽的冠軍作品”…唔怪得知!!!

呢首歌又係超經典…只係聽到個前奏…心頭已經有一陣感動! 好鍾意去k唱…不過都係唔夠呢個tvb原裝mv版本咁經典…相信所有我個年代o既小朋友一定記得呢個mv…當阿小演員candy打開個音樂盒, jay姐姐就以仙子造型(其實係芭蕾舞衫) o係音樂盒跳出o黎同佢一齊跳舞, 再跟住就係d小朋友個個都頭戴一朵大花花, 坐o係條樓梯度左右搖攞…唔知點解真係好深刻!


(如果一打by梁詠琳)

佢仲有另一首得獎歌“快樂專線”, 係同馮家俊合唱, 後來一班閃電主持都好似重唱過…呢首歌我都好鍾意…好輕快勵志…可惜搵唔到mv!


(oh, 仲搵到呢首“叉燒飽與漢堡飽”…不過唔係得獎兒歌! 又係好得意…同埋佢同ben哥哥呢個環節我都好鐘意睇…仲有佢o地兩人頭上頂帽…好鍾意! 你話首歌好好聽又唔講得上…但係真係充滿住童年回憶囉…! 同埋“閃電”前期d環節真係寫得好好, 好有heart…每日有不同theme, 好似星期一做“戴家庭”etc…仲要d環節幾得意但又有意義, 好似“叉燒飽與漢堡飽”介紹中西菜色, 順道講o下中西文代差異…都幾有諗頭幾新鮮!)

jay姐姐o個時真係唱好多兒歌…其實tvb都算比機會佢! 佢88參加新秀, 之後就被揀o左入新開張o既“閃電傳真機”做第一代主持! 92年有一集“婦女新姿”, 搵o左看似同佢無o黎“啦間”但其實係同佢同屆參加新秀得o左季軍o既sammi一齊上去接受訪問, 仲播番佢當年參賽唱“海旁獨唱”o既片段…

仲有一首又係我好好聽+我當年好鍾意, 但係無咩人識o既國語歌…“你給我記住”! 除o左首歌, 個mv我都好鐘意…一班小演員o係碼頭跳舞…幾得意!


(“你給我記住”… o個時覺得好好聽…不過絕對唔係呢個version…但係網上搵唔到呀!)

當然, 仲有呢首啦…“仙樂飄飄處處聞”主題曲…袁鳳瑛主唱o既“仙樂處處飄”! 呢首又係好好聽…都話呢一屆充滿好歌…首首都咁好聽…真係唔知點揀!!!


(“仙樂處處飄”@1992兒歌金曲頒獎禮)

仲有呢首…”學生哥”…一個個…我o地日日記住隻歌…


(”學生哥”mv…by劉小慧+黎瑞恩+周影)

至於“嘩!伙頭仔昆布”…個人認為ok啦, 唔係特別好聽! 反而唔明點解克勤隻“閃電傳真機”會入唔到圍…?! 好好聽又係唔講得上…但作為閃電主題曲, 都有一定份量同經典程度呀…

原來92年兒歌金曲頒獎禮已經有回顧o既一part…“跳飛機+430穿梭機+閃電傳真機”…永遠都係回顧o個part最煞食!!!



oh, 我終於搵番呢個有好多兒歌/兒童節目資料o既網頁…點解成日搬呀? 每一次都要再search過…不過佢真係整得好detailed…detailed到你不能相信…都話世上對電視節目有心的人多的是…以前無internet真係唔知!

25 Comments:

Anonymous 匿名 said...

同芒姐一樣,鐘意松松姐姐的「夏季sha la la」多過鳥卒卒啊,雖然烏卒卒都好好聽,但係每次聽到夏,都好開心好有希望的感覺,記得閃電傳真機之後每年的暑假都好鐘意播呢首歌,播咗幾年添。
夢中天使同仙樂處處飄真係好好聽啊,當年呢兩套卡通很受歡迎的,再加上兩首主題曲本身就已經好好聽,hit上加hit。
「你給我記住」我記得係邊首啊,你一說個名,就有把童音在我腦海中飄過啦,人的記憶,大咗真係無得同細路仔時候比啊。
92年呢十首兒歌真係經典,而家芒姐你一說個名出來,即刻就記得番d歌詞,嗰時仲好鐘意將d兒歌錄起,現在兩合錄影帶仲留係度,唉,聽番呢d兒歌,真係唸起嗰時無夏無慮的童年啊!

10:24 上午  
Anonymous 匿名 said...

jay姐姐係咪後來去左做酒評師?(神之水滴果的)好似間唔中的飲食節目都見到下佢

11:39 上午  
Anonymous 匿名 said...

搵到jay姐姐幾年前出過本講酒既書
http://www.hkbookcity.com/showbook2.php?serial_no=7906

11:50 上午  
Anonymous 匿名 said...

http://www.freewebtown.com/oldkid/

9:15 下午  
Blogger Amazing said...

嘩! 太好喇! 原來除左我之外都有人咁鍾意「你給我記住」架! 我以前細個曾經錄低過呢首歌o既mv 架, 仲不停咁睇完又rewind再睇過, 係咁睇係咁跟住唱, 唱到識背(差d識跳埋隻舞)! 不過後來餅帶唔知去左邊lu, 好可惜!

仲有呀, 多謝你啊芒姐, 我之前搵左「叉燒包漢堡包」好耐都搵唔到呢! (但始終都係無「你給我記住」啊...)

10:19 下午  
Blogger kel man,kelvin said...

兒歌真係好正,
一首兒歌會將人帶返去無憂無慮的童年,
好的兒歌係歷久常新,
永遠聽返都好有童年的感覺,
永遠都係咁正............
以下就係一首我超鍾意的兒歌,
可能唔係芒姐的年代(我比芒姐細10年幾),
而首歌亦唔係咁受歡迎,
但我真係好鍾意..........
1998年的夏天,
1998年的...........
...................
...................
.........他們

http://www.youtube.com/watch?v=26j3geOppGE

2:57 上午  
Anonymous 匿名 said...

啊.. 我記得好似係袁鳳瑛姐姐有首歌講佢隻花貓架芒姐你記唔記得邊首? 好似後尾講隻貓死左架.. @@

8:45 上午  
Anonymous 匿名 said...

老老實實我對今年的兒歌金曲頒獎禮沒有太大共鳴,因為很多舊人於我早已是印象模糊,甚至不是我的年代,果然三年一代溝!反而當年陪我看兒童節目的媽媽記得比我清楚!
今年的收視依然一般,我認為懷舊的部份不宜太多,始終要顧及目標觀眾--現今小朋友。

92年我才幾歲,但幾乎首首歌都耳熟能詳,奇怪!
總是覺得「烏卒卒」是譚玉瑛主唱的,無線MTV當然是最大誤導,但看了你的BLOG才發現原來譚玉瑛就是烏卒卒!(就如梁詠琪的「某年仲夏」,我一直以為是蓋世寶的歌,原因同上。)
沒有記錯的話,我應該有「夢中天使」的CD/VCD,當年還是新科技,根本沒有開封!
「叮噹」和「夏季SHA LA LA」不是心水。
「如果一打」歌詞有意思,但是從來不知是梁詠琳的,亦不知她叫JAY姐姐,確實只知她是香港搖滾之父/大茄夏韶聲的前女友。
「仙樂處處飄」絕對是最愛之一。
「學生哥」是經典中的經典。
「嘩!伙頭仔昆布」是我與草蜢的初次相遇。

回憶返晒來......

2:54 下午  
Anonymous 匿名 said...

winki講的是「阿花的故事」。
小時候聽到這首歌加上灰調的MTV就心酸。

阿花的故事

作曲:鄧雨賢
作詞:林夕
編曲:徐日勤
主唱:袁鳳瑛

名字叫阿花搖著尾巴
牠只喝牛奶那日跟我在喝茶
陪我讀書偷懶從來無責罵
夜晚阿花專愛樑上爬

然後我變得強又高
花貓卻沒有變胖只有換了毛
元旦母親祝我年年進步
但永沒對阿花講句長壽不老

從末忘記那天淋著雨水
當天我獨個上學只有六七歲
而我終於知道為何流眼淚
在那日阿花消失世間裡


一樣是林夕填詞的「小黑與我」,據說是延續篇。

小黑與我

作曲:王菀之
作詞:林夕
編曲:B.Chan
監製:崔炎德
主唱:薛凱琪

陪伴我的白貓剛去世 他見盡我遭遇
曾期望伴侶是歡樂泉源 父母最後卻分開住
別問落堂冒雨走七里的往事
別問夜來父母吵聲震天的幼稚
考試尚要去勸交還是第一次
才學懂愛到病要分開去醫

誰迫我做個可憐蟲 可惜我未知痛
見慣悲慘更加迷信愛 那一位比我懂
如果我是個可憐蟲 別要為我驚恐
我走出這溫室更強壯 你有天總相信

陪伴我的白貓剛去世 他見盡我遭遇
曾期望伴侶是歡樂泉源 父母最後卻分開住
謝謝懷疑患過抑鬱症的往事
還謝謝暫時遇上幾多各種的錯事
好友奪去我情伴還是第一次
而命書說我像孤星一輩子

誰迫我做個可憐蟲 可惜我未知痛
過去陰影再深還有愛 有心的都應該會懂
如果我是個可憐蟲 別要為我驚恐
冷巷之中剛收養的 名字叫小克像頑童
細小小的貓比我還強壯
過去的咒語 我拒絕信

3:06 下午  
Blogger Unknown said...

雖然細個個陣就已經好少睇兒童節目(沒錯,我系個種早熟老積的小朋友,哈),但"夏季sha la la"勾起很多回憶啊,不得不問自己,逝去的童年到底留下什麼...

1:09 下午  
Anonymous 匿名 said...

我最鍾意 :
夢中天使
仙樂處處飄
學生哥

重有:
亞花的故事! 細個聽果時覺得勁慘, 呢個感覺到而家都冇變。
生命有價!! 勁鍾意聽呢首你記唔記得呢首歌? 想當年呢首歌個MV我而家重隱隱約約記得!
周慧敏湯寶如王韾平果首美少女戰士主題曲都好鍾意!!

呢堆兒歌一播起真係成個人都醒神哂!!
真係唔知關唔關情意結事,
總覺得呢d先叫做 兒歌
而家果d感覺好商業化
似流行曲多過兒歌
同埋可唔可以搵返d唱歌好聽既唱兒歌? 可唔可以唔好見係兒歌就搞到好似咩人都唱得咁?
哈哈我好有感而發 :P

7:27 下午  
Anonymous 匿名 said...

有一首歌「童年」,自己很喜歡。起首幾句...「笑臉,比鮮花的臉新鮮...」,每次聽到都好溫暖,也是很舊的一首兒歌了。

12:12 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

哈哈...我都記得"童年"呢首歌...不過同歌名的亦有好多首其他歌, 好似國語O個隻...好似又係兒歌!

3:45 上午  
Blogger 芒姐 said...

christy:)

OH..."生命有價"今日去K先唱完...今日特登唱番所有兒歌!

呢首歌又係經典, 不過係九十年代中後期的經典...仲要有好多人翻唱過! 好似"長腿叔叔"咁, 又係成日D兒童節目有親咩特別FUNCTION都會唱! 不過始終最鍾意王馨平的版本, 佢個MV仲有幾個小演員一齊做...

3:48 上午  
Blogger 芒姐 said...

start,

哈! 我都係一個超老積細路...我不大喜歡睇卡通片O架...但係兒歌, 就一路都好鍾意聽...愈大, 仲睇得愈多兒童節目...好騎呢!

3:50 上午  
Blogger 芒姐 said...

winki & angelw:*) ,

「阿花的故事」成日都聽好多朋友話鍾意...但我就嫌佢太悲...記得我好怕睇太HEAVY的電視劇嗎? 道理一樣...

3:52 上午  
Blogger 芒姐 said...

angelw:*) ,

當然啦...都話兒歌包含回憶, 如果你唔屬於O個個年代, 真係好難找到共鳴!

哈哈..."就如梁詠琪的「某年仲夏」,我一直以為是蓋世寶的歌"...都有D道理O既, 不過"閃電"版的「某年仲夏」MV, 除O左LULU姐姐, 都好似有梁詠琪本人一齊拍O架...?

「如果一打」的歌詞, 真係大個之後再睇番更有意思...抵佢拿獎...但係對小朋友O黎講, 未免喻意太深...

3:55 上午  
Blogger 芒姐 said...

kel man,kelvin,

你講O個首歌我當然有聽過...記得我當時是千FA的FANS嗎?

記得有句歌詞叫"制服擺到旁邊..."...TVB兒歌版的MV, EASON唱到呢句真係做O左個"擺到旁邊"的手勢...我O地笑O左好多! 同期仲有EASON的"銀河唯一的秘密"...O個時因為O係"閃電"睇到, 所以成日唱, 因為我覺得首歌超搞笑...但因為O個時隻歌未HIT, D人當我癲...後尾咪日日都識唱...

呢兩首歌都可以令我諗起暑假...不過唔係童年時, 而係入大學前最後一個暑假...都係好令人懷念, 勉強都算無憂無慮O既...

4:02 上午  
Blogger 芒姐 said...

g_amazing,

係呀...我都係好鍾意O個個由小朋友主演的MV, O個時成日都有得睇...可惜無錄, 無得睇番...估唔到仲有人喜歡呢隻歌...好開心! 可惜真係無人有呢個MV!

哈哈...前個禮拜偶然睇到"放學ICU"播番「叉燒包與漢堡包」呢個MV...嘩, 即係上YOUTUBE SEARCH啦, 因為依家D網友好快手, 又好有心! 真係經典再現呀!

4:06 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

我有D資料就係O係呢個SITE搵番O黎...好似的最尾92年十首兒歌金曲的LINK...

4:11 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

哈哈...JAY姐姐去O左調酒咁得意? 我好MISS佢唱"如果一打"啊!

4:14 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

我O個時真係好鍾意「夏季sha la la」, 同埋個色彩繽紛的MV...睇得人好開心, 感覺好夏日啊!

哈哈...我都有錄兒歌的習慣啊!

4:17 上午  
Anonymous 匿名 said...

唔係調酒,係酒評?即係評的紅酒咩級別,好唔好果的.
有睇過近年幾hit既漫畫"神之水滴"既應該知評酒大約做的咩.

12:10 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

OH, SORRY, 睇錯O左...唔知點解一睇到酒, 就自然諗到調酒...係我大意!

3:36 上午  
Anonymous 匿名 said...

大家有没有这些儿歌的简谱啊?

9:13 下午  

發佈留言

<< Home