2008年4月29日星期二

4-29(tues) 湯寶如

之前又講開湯寶如, 於是又o係youtube搵番好多佢d歌o黎聽o下…呢首佢聲稱係第一首歌“活著就是等待”…唔聽番都唔覺原來幾好聽o下…尤其個前奏, 幾特別!


(湯寶如 - 活著就是等待)

跟住另一首當年都幾hit o既就係“感冒”…仲好似入埋十大中文金曲添…不過最主要都係d詞填得好! 一聽到呢隻歌, 就令人諗起會考時期…因為o個期一開收音機就聽到呢首歌…


(湯寶如 - 感冒)

不過湯寶如咁多隻歌我都係最鍾意“絕對是個夢”…好得意, 同埋聽到個音樂都令人有好興奮的感覺! 係咁“絕對絕對絕對絕對絕對是個夢”…仲要特別留意呢個mv, 第二個參賽者咪係九十年代同古巨基+古天樂+劉愷威+吳家樂組成無咩人記得o既"新五虎"o既何遠恒囉…hohohoho!


(湯寶如 - 絕對是個夢)

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我鍾意"緣份的天空".....不過成日都記錯做"西雅圖天空"......句歌詞太入腦

12:37 上午  
Blogger 芒姐 said...

Vince,

咪係...其實佢早期d歌都ok好聽...

8:19 下午  

發佈留言

<< Home