2008年5月25日星期日

5-25(sun) 半條人命

病入膏肓, 不日update...

幾日裡面經歷了發冷發熱發燒骨痛喉嚨痛咳etc., 依家進展到失聲, 一粒音到發唔到...得番半條人命...好痛苦! 尤其出唔到聲對我呢d咁鍾意講o野人o黎講...實在係人生一大痛苦! :((((((

聽日仲要做一樣必需要開聲的工作...點算?! :(

(更新)5-26: 十分感激各位o既關心同埋祝福...我今日成功咁完成o左o個項"必需要開聲的工作"...真係thank GOD聆聽我的禱告! 我尋晚真係幾驚o下, 如果真係完全開唔到聲到真係唔知點算? 臨時臨急點搵人代我去...呢次真係"淆底"! 好彩今朝都開到少少聲, 唔理啦, 至少發到音完成到項工作都運得神落! 之後又去睇醫生 (呢幾日裡面第三次, 亦係第三個...因為個個都睇唔好, 不過呢個聽聞ok!), 佢話我咁聲都仲返工, 俾o左一日假我 (雖然其實只係剩番半日)...本來諗住唔放, 因為上星期五已經請o左一日sick leave, 不過諗o下我咁o既狀態都做唔到d咩, 所以最後下午都係放o左半天假返屋企休息...哎...點解我會搞成咁?

我今日把聲係變o左一個走音走多十賠版的伍小生..."支持靚聲王o既...請~坐~低~~~"...oh, 一定係笑得小生多的報應...sorry呀, 小生! 我唔敢啦...:p

大家有無開聲的良方呀? 雖然完成o左o個項工作, 暫時都唔急於開聲...但係講唔到o野對我o黎講真係好唔方便...我最緊張係把聲...點解要我失聲...點解咁玩我喎?! 雖然我o既苦, 比起四川地震災民真係完全微不足道...

(更新)5-27: 今日我又再次完全失聲, 一粒音都發唔到...原來人o既意志力真係可以好強, 尋日要去做o個樣"必需要開聲的工作", 我居然奇蹟地開番少少聲, 今日, 又再係伍小生把聲都無埋, 咩都講唔到...講不出聲~講不出聲~~~真係令我深切地感受到聾啞人士o既痛苦 (雖然我只係啞...touchwood)...亦令我深深咁體會到, 幸福真係唔係必然...你今日擁有o既o野, 唔代表你聽日仲能夠擁有...好多你take it for granted o既o野, 原來一下子失去, 係快到你預計唔到...可能我諗得太多, 不過我覺得我今次失聲都真係有得著o既, 起碼令我上o左寶貴o既一課! 有好多道理你知道係一回事, 到你真係經歷又係另一回事...! 講不出聲對我o黎講真係好大o既節磨, 當你面對面同人重覆講三次同一句說話但對方都聽唔到你講咩, 簡直係忟到想喊...都莫講話完全講唔到電話喇...oh! :(((

12 Comments:

Anonymous 匿名 said...

芒姐:

一切以休養復原為先。平常來慣的朋友們都明白。除了公事無法,種之好番先算。

打石膏中的 i-Joel 特此問候

7:49 上午  
Anonymous 匿名 said...

溫哥華匿名人在此問候芒姐!

8:35 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐~

你今日做完要出聲既工作後,可以放假抖下嗎?祝你快d好返,早日變返龍精虎猛!!

1:05 下午  
Blogger fernseher said...

芒姐要小心身體呀!

1:32 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐:
最重要係保重身體呀,要多d休息呀~

2:45 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐, 祝你早日康復!!!

5:26 下午  
Anonymous 匿名 said...

hey mong je,

take care of yourself... (i know you do. just that it's hard when so many germs are spreading around like crazy these days)

is it difficult for you to take sick leave? don't push yourself too hard. anyway, thanks for always sharing such interesting posts with us.

it makes all of us overseas honkie-at-hearts feel so... connected and back-in-touch with the culture we were brought up with (and would like to keep!)

hope you get better soon.

7:24 下午  
Anonymous 匿名 said...

試吓含生嘅花旗蔘片, 我以前睇完草蜢show嗌到失聲都係靠呢個方法開聲, 保重身體呀老友!

2:24 下午  
Anonymous 匿名 said...

Try Manuka honey. It's from New Zealand and you can get it from basement supermarket at Sogo.
Get well soon.
fungfung

11:27 下午  
Anonymous 匿名 said...

Monica Jeh Jeh, I am so sorry to hear that you still don't have your voice back! I know what that feeling is like because I used to lose my voice whenever I get sick. It sucks!!! Just drink lots of water and sleep a lot...you will get it back in time...

BC

2:58 上午  
Anonymous 匿名 said...

Take care, Mon Jeh!

2:50 下午  
Blogger 芒姐 said...

多謝晒咁多位朋友o既關心同埋關懷...我會嘗試用你o地提供o既方法去開o下聲...當然最重要都係休息多d, 唔好講咁多o野...其實我今日都好番少少o架啦, 起碼都有人聽到我講咩...:p

7:26 下午  

發佈留言

<< Home