2011年3月17日星期四

3-17(thurs) 搶購食鹽抗輻射~~~

香港人應該真係癲咗…搶購食鹽抗輻射?!?!??! 係咪低能o架?! 令人諗起8年前的沙士…又係發生於三/四月…恐懼真係會令人失去理智, 亂咁黎…呢d真係真心癲o既表現!!! 我覺得tbb應該乘機重播“碧血鹽梟”囉…反正d人都咁鬼無知…教吓佢哋關於鹽o既知識, 睇吓可唔可以抗輻射都好呀…

呢篇好抵死o既”食屎抗幅射”真係諷刺得好…


跟住呢段有線新聞我頭先睇到差d"joke"親…成段都好好笑...不過搶鹽嗰part都唔夠頂癮, 最抵死係1:20開始嗰段買生抽對話...

記者: 鹽都算, 但生抽呢?
被訪者: 生抽都買, 驚佢用鹽做呀嘛...無鹽點做生抽呢? (記者偷笑)
疑似記者: 生抽唔係用黃豆做o架咩?
被訪者: 用鹽做o架嘛...鹹o架嘛!!!


我笑咗...我見到個記者都笑咗...:p 個叔叔仲要超理直氣壯...勇氣可加! 我唔知佢以後點出去見人?!



仲有呢個”yahoo! 拍賣特惠牌食鹽 粗鹽”又係想點?! 繼上次"紙紥相機"之後又一力作! d對話無聊到呢 (不過其實幾有sense of humour)…不過我仲無聊, 睇咗一大半…呢個世界真係咩人都有…:p

另, “Only you”呢兩個禮拜好睇咗…蒙嘉慧做得幾入型入格! Oh, 仲有官恩娜添…佢真係幾得!

今個禮拜終於做完嗰套“依家有喜”…真係好, 做咗幾個月都唔知佢搞咩…雖然之後嗰套“誰家灶頭無煙火”都唔知咩嚟, 但見到有田蕊妮同陳智燊喎…上次“天天天晴”幾鍾意睇佢哋!

同埋我想講真係套套戲都有黃浩然…不過佢的確係唔錯!

仲有…“駁命老公追老婆”睇睇吓真係幾好睇…晚晚都追!

14 Comments:

Anonymous 匿名 said...

〝我覺得tbb應該乘機重播“碧血鹽梟”囉〞

好提議喎!咁黃浩然又有得出鏡喇,呵呵呵!

3:29 下午  
Anonymous ++ said...

我都話“Only you”蒙嘉慧做得好架啦!哈哈!田蕊妮鄭嘉穎都做得好,前兩集錢嘉樂更加係笑死我!!佢好搞笑啊!!

不過我想話,好似司棋姐夏記米雪呢d視帝視后,喺溏心就好威,一做d小品劇就似乎冇乜睇頭,號召力都不及冇攞視帝視后嘅小生花旦們...

“依家有喜”終於做完啦?嘩,世紀無聊劇,有時焗住睇一兩集都覺得好浪費時間。尋晚發現監製居然係潘嘉德,德哥做乜水準變得咁差呀?

黃浩然出現得太太太太多啦…從舊年開始就未停過,雖然有時唔係做重要角色,但套套都見到佢,我忍唔住想大嗌:點解又係佢?!救命!!

5:39 下午  
Anonymous 匿名 said...

當你問點解又係黃浩然時, 一樣有其他人問緊點解又係呢個同果個, 睇開d啦!

12:31 上午  
Anonymous ++ said...

因為佢真係出得太密啦,比其他人多好多,雖然我喺電影《孤男寡女》時已經有留意佢,見到佢有好發展我都戥佢開心。不過一件事還一件事...

10:40 下午  
Anonymous 匿名 said...

Only you”有官恩娜,好驚喜,呢兩集有她和錢家樂真係幾好笑,但本身喜愛ella都覺她在這次演得誇張左

嗰套“依家有喜”真係低能過兒童卡通,想殺左佢,係畫面畫埋D字呀圖呀,好似睇漫畫咁,但又唔好笑喎,真係同意樓上所講係食飯時焗住睇,以往D sit-com 好快又半小時,呢齣悶到呢,好似睇左一個鐘咁

12:50 下午  
Blogger 芒姐 said...

官恩娜同錢嘉樂o個段笑死!

1:14 上午  
Anonymous 匿名 said...

覺得only you由李綺雯飾演miki出場開始已經好笑,有小小驚嚇片感覺。好搞怪 XD

依家有喜真係好悶,晒左郭晉安,覺得安仔好慘,成日被安排拍埋呢D唔好睇既劇。

11:20 下午  
Blogger 芒姐 said...

係...李綺雯O個段都唔錯, 仲有小儀O個段都有D驚喜...哈哈!

4:28 上午  
Anonymous ++ said...

同意!我就係從李綺雯O個段開始追,有999誰是兇手feel,haha!!之後就睇到小儀O個段,好好睇,我有感動到,hehe~

2:24 下午  
Anonymous 匿名 said...

但小儀個樣真係‧‧‧對唔住都要講句,見到佢同黃長興拍咀戲時,心裡禁不住替黃長興難堪!

2:17 下午  
Anonymous 匿名 said...

我都對小儀o個段有好感,難得睇佢咁正經^^

反而梁政珏就越睇越怪,談情說案個時好睇D,可能妝冇咁濃。

4:06 下午  
Anonymous ++ said...

黃長興d戲都唔夠小儀好,haha

談情說案有梁政珏??點解一d印象都冇?

6:51 下午  
Anonymous bvt=妥 said...

>> 談情說案有梁政珏??點解一d印象都冇?

因為佢只係一名咖呢啡~~

8:44 下午  
Blogger 芒姐 said...

小儀同黃長興外型係唔襯...但劇情就係想表達呢個效果! 呢段都唔錯呀!

梁政珏直頭變咗第二個樣...咁寧願"同事三分親"個MAY MAY喇!

11:54 下午  

發佈留言

<< Home