2011年10月1日星期六

10-1(sat) 李氏力場+步步驚心

嘩! 估唔到10月先o黎有風打, 仲要一個接一個, 呢個世界真係愈o黎愈估佢唔到! 成兩年無試過返工時間掛得成T8, 估唔到"李氏力場"也有失效的一天...兩年來第一次被擊倒! 8號波同人生一樣, 永遠都係咁, 當你以為唔會發生, 佢又忽然出現…:p



呢期d娛樂新聞又係好趣緻, 都話今年d娛聞真係比前幾年激好多!

許廷鏗呢單真係呢…我初時睇個封面仲以為佢激到o係公園同張敬軒激嘴添…:p



至於陳豪同陳茵媺o個單…年頭初初傳出o黎時, 都覺得佢哋幾sweet幾襯, 但呢期咁日日走出o黎宣傳會唔會over咗d呢?

當然, 更爆o既係梁詠琪閃婚單新聞啦…明明舊年先話同個咩領事館人員撻著, 事隔唔夠一年已經換咗第二個仲要結埋婚…都話, 世事真係瞬息萬變!

仲有呢期個tvb挖角潮, 煩到呢…日日係咁搵d藝員o黎講吓tbb有幾好, 效果仲衰, 好此地無銀囉!

新一輯“健康奇案錄”由laughing sir做, 好似仲怪過林保怡, 哈哈…不過呢個節目依舊幾好笑!

至於“不速之約”, 唔知點解睇睇吓有d悶, 雖然話係有深度, 但又真係唔太吸引!

呢期內地套"步步驚心"好似真係爆紅喎…係咪真係咁好睇? 本來古裝劇我麻麻, 但係時空交錯o既劇情我又幾鍾意, 好似"尋秦記"咁! 見個個都推介, 搞到我都想睇吓!



o係網上見到呢幅”麥嘉vs余加”圖…又幾似喎…哈哈!

8 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我覺得都係bowie做健康奇案錄好D, 第一輯印象好深(thank you for your cooperation~~~~)
不速之约我而家放棄左,雖然有bobby(我寧願佢做法證3),但感覺總是不討好(可能开头太爆,後面的剧情一放慢,就覺得悶左)
反而开头勁慢既九江+二坊的結局我就覺得不錯(演員做得好好),很煽情~

10:12 下午  
Anonymous 匿名 said...

步步雖然是穿越的戲,但主角利用現代智慧解決問題的內容不多,唔似尋秦記咁,也沒有很多笑點,反而是苦戲很多(最後十集很能哭很抑壓),如果你喜歡清朝皇室爭皇位+女主角受一眾男角愛戴但很苦命的,加上國內很繞彎的台詞,那是可以一看:)
不過,戲中的鄭嘉穎做得不錯,很吸引人(我對他tvb的劇沒任何感覺),吳奇隆後面戲份較多,演技岀眾!還有劉心悠,超級漂亮,比女主角靚很多,哈哈!其他人表現也不錯,的確是一套認真製作的戲!
若單看眾人的演技,也是值得的~~~~

11:21 下午  
Anonymous 匿名 said...

許廷鏗的解釋勁牽強, 單睇D相已經深深感受到佢同佢位 "麻甩老死" 有幾咁情意綿綿, 作為普通讀者/觀眾, 好難相信佢地當時唔係談緊情囉真係!

好勝GIGI閃婚單野真係爆呀! 其實佢係咪受左咩刺激? 講真我真係唔覺佢係咁洋化的人 (AS COMPARED TO 佢好姊妹莫文蔚... KAREN唔同啦, KAREN本身都係混血兒, 英文真係近乎NATIVE程度, 又識幾種外文, 佢嫁外國人, 我完全想像得到), 真唔明點解佢自似同鄭生玩完後就不停搵鬼佬拍拖... 唔係黑心, 我都想佢幸福, 但真係驚佢係太心急做錯決定, 希望佢同佢個西班牙老公可以白頭到老啦!

2:06 上午  
Blogger 星斗市民 said...

內地最近紅了很多穿越古代的戲
(宮鎖心玉,古今大戰秦俑情)
芒姐有興趣的話可以看看

2:41 上午  
Anonymous 匿名 said...

步步驚心OK架!
我睇步步都因為係穿越劇,有尋秦記Feel!
睇完之後,覺得鄭嘉穎OK咗,做得唔錯,
個角色幫佢唔少。

6:09 下午  
Anonymous 匿名 said...

鄭嘉穎不嬲都 OK.
唔明點解大家對佢有咁大偏見...

10:34 下午  
Blogger 芒姐 said...

oh, 最終都未有時間睇...太忙, 要追埋現有的劇集先!

11:32 下午  
Blogger 芒姐 said...

好勝GIGI之前直頭係十分LOCAL添啦...不過人會變O既, 但咁快結婚又的確危險! 人哋係咩人佢都未睇清楚!

11:33 下午  

發佈留言

<< Home