2012年3月4日星期日

3-4(sun) 三個女人一個墟

oh, 志雲大師咁快去咗商台做行政總裁...這是商台的福氣, 因為我真心覺得他是有才的!

啱啱o個集"三個女人一個墟"幾好睇喎…依家d"少女"諗嘢都幾有趣! 個”沙巴女”話同人去旅行, 拖晒手, 影晒泳衣相都仲係曖昧中...我笑咗! 真係generation gap! 不過d男生應該會buy沙巴女呢隻雖然唔係靚但係嬌滴滴, 嗲嗲地又懶係"年少無知"o個種... 我反而就幾鍾意個levia, 幾有型! 就算佢係扮, 起碼扮得幾好!

至於個咩”五覺大戰”…其實有d悶, 同埋佢賣弄色情得o黎有d cheap…其實個節目可以唔洗搞到咁!

我依家先有時間睇番少少”4 in love”…其實d對白又係幾唔錯吓! 葉翠翠同韋家雄o個段“高矮戀”幾好笑! 仲要次次一做佢哋o個段就播“top of the world”! hahaha! 仲有劉丹同韓瑪利o既志明與春嬌…仲要係勁鍾意o係後巷煲煙的…haha!

“on call 36”依然幾好睇, tbb拍專業人士劇真係有一手! 幾個主角都做得幾好! 仲有張慧雯好似第一次睇佢做戲, 幾ok喎!

“東西宮略”就真係興趣不大喇!



終於去咗睇電影"愛love"...又幾好睇喎! 雖然我唔係點睇台劇,所以啲好出名的主角我好多個都唔識(最熟係舒淇囉), 但就咁睇故事都幾好睇! 直得推介!

咁啱睇到呢段新聞, 好搞笑…搞笑在呢句: “日食三包煙的煙霸羅嘉良,多年前曾在訪問中透露人生第一支煙,是當年仍是學生情人的劉小慧所贈,估不到煙齡深的蘇太連煙癮亦極深,一呼一吸亦異常狠。”…居然係因為當年o既學生情人劉小慧而令羅嘉良變咗煙鏟…但更搞笑係佢爆咗佢出o黎!


劉小慧常叉電 星級夫婦煙酒飯局

誰說娛樂圈沒有真友誼?陳奕迅、梁漢文、草蜢及何超儀就好老友,經常約埋一齊玩,前晚便各帶另一半到上環大班樓食飯吹水飲啤酒,聯誼飯局同你我他一樣,都係飲笑再出門口食支煙叉電,眾星一邊「打邊爐」、一邊望各自泊在門口的靚車閒話家 常,人生如此,夫復何求?採訪:徐錦池、張詠森

當晚眾星聚集二樓貴賓房,飯局8點開席12點散場,其間,陳奕迅及劉小慧堪稱男女叉電之王,前者街頭撻火頻率之高無人能及,剛與Group A陳子聰及劉小慧聚完,又再跟Group B的梁漢文及蘇志威煙駁煙,最後女子組蘇太小慧又再孖蔡一傑接力,全大班樓最忙的不是侍應及廚師,是店外不斷死灰復燃的煙灰缸。

Eason有衣食

日食三包煙的煙霸羅嘉良,多年前曾在訪問中透露人生第一支煙,是當年仍是學生情人的劉小慧所贈,估不到煙齡深的蘇太連煙癮亦極深,一呼一吸亦異常狠。當晚,徐濠縈因要飛往外國所以一早閃走。12時多,問首先離開的陳子聰夫婦有咩咁高興咁齊人飯局?眼中只有手中香煙的陳生無回應,幸好蘇老闆有菩薩心腸:「無呀,咪食飯之嘛。」眾星陸續離開,拎住打包食物的Eason充當司機,載蔡一智夫婦返歸。


oh, 戚其義啲friend?


呢支酒…又係搞笑…:p

11 Comments:

Anonymous 匿名 said...

"三個女人一個墟"都唔錯,但又冇諗過呢個配搭,YOYO勁俾佢地串,HAHA~

睇到呢D新一個年代的女仔,真係...怪不得說香港女仔差,我係女仔都同意!得個姣,化濃妝,agree with you,D男人鍾意呢D姣女仔,但我係女仔就勁憎的

"五覺大戰"幾好笑呀,不過真係勁憎佢賣弄色情,係咪又係錢國偉ga?

"on call 36"得馬國明一個最似醫生,D戲好,最好戲我覺得係坐輪椅那個,好似未見過,所以D戲咁好就好驚喜,楊怡D戲作狀左,&望到佢個鼻就唔想睇,謝東閔都似醫生,那個晶晶就是張慧雯? D戲好屎喎,作狀到死,好難頂,港姐黎GA? 我開頭以為係苟小姐;但苟小姐廣東話冇咁好嘛,羅仲謙更加唔似醫生,剛星期六睇港台節目講消防員,佢做消防員反而似好多,黃智雯都唔太似,黃智賢就似,做呢D奸醫生好入型入格,有N年未見過的夏萍姐同白茵,good

支酒兩個星期前朋友都告訴我,在惠康買到的,不貴,他有個好正經的中文名字: 智利火烈鳥 XDD

笑哈哈

5:16 下午  
Blogger Kameyou said...

我就無睇 on call,唔知。我爸媽就坐定定睇,應該唔錯。

《東西宮略》,梁唯烈好睇呀,好笑。白白黐黐咁笑下,但絕對好睇喎《換樂無窮》。

《4 in love》好睇呀,新穎得蒞又好笑~~ 不斷好多巧合,終於變成一種特色。而且,四個男主角從來未見過面架!佢地幾時先見面,都係一個賣點呀!

12:27 上午  
Anonymous 匿名 said...

陳生係叻人.曾經有人同我講佢响TVB係少數真有心做嘢嘅人,可惜公司裡面好多人只係識玩嘢.當年我都質疑過佢私心盲捧Amigo棄王先生.而家睇番,Amigo衰到貼地又冇埋後台,TVB仲肯用佢,一定係有佢可取之處.而王生,佢巴巴閉第一時間晒Gaga票,仲講明係俾錢人去排隊,又話要好辛苦親自送食物到現場慰勞.嗱我唔係話佢有心show off,我都聽人講過佢人其實OK,不過咁心態點勞娛樂圈?唔好話因為佢有錢仔.TVB大把有錢仔.你知唔知有個小角色演員(做過天天天晴),佢老豆係保安局局長李少光?
估唔到劉小慧! 以我所知TVB煙癮大嘅有鄭生同黃生.
溫哥華匿名人

1:59 下午  
Blogger 芒姐 said...

我有幸同大師食過一次飯, 佢係真心叻同埋識做人...所以商台搵到佢絕對係福氣! tbb無咗佢應該聽執! 哈哈!

哈哈...王生其實都係好人o黎o既...我同佢亦有過幾面之緣, 影過幾幅相!

至於李霖恩..."放學icu"年代就睇佢啦! 不過佢又的確係應該轉行囉我覺得! 不過佢attitude係ok o既!

即係唔係食煙就係壞...但係劉小慧的確唔似囉...hoho!

5:11 下午  
Blogger 芒姐 said...

《東西宮略》未睇過添...今個weekend睇一睇!

5:12 下午  
Blogger 芒姐 said...

"三個女人一個墟"o個三個女人好九唔撘八...不過效果都出奇地ok!

5:12 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐你好有江湖地位, 竟然可以同大師食過飯, 勁!

9:41 上午  
Anonymous 匿名 said...

完全同意樓上.

溫哥華匿名人

1:58 下午  
Blogger 芒姐 said...

哈哈...唔關事啦! 係5,6年前o既事, 同埋我係以我的"真身"去見佢...無人會識邊個係"芒姐"! hoho!

4:49 上午  
Anonymous 匿名 said...

咁多人食煙ga,明知對身體唔好,又會影響D仔女,自己仲有知名度,有D仲有病,咁都仲要食,仲要女人食得勁過男人就仲難頂

4:09 下午  
Blogger 芒姐 said...

哈哈...純粹個人喜好...我覺得食煙其實幾肉酸...尤其係女人!

10:49 下午  

發佈留言

<< Home