2007年6月3日星期日

6-3(sun) 芒姐@蘋果 (6月號之一) + 溏心周

電 視 撈 飯 (2007-06-01)
http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070601&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=7163360

《 溏 心 》 無 處 不 在

本 周 或 許 不 是 「 常 在 心 周 」 , 但 肯 定 是 「 溏 心 周 」 ! 整 個 星 期 , 幾 乎 每 個 節 目 均 有 《 溏 心 風 暴 》 演 員 的 蹤 影 。 上 周 六 的 《 萬 眾 同 心 公 益 金 》 、 本 周 二 的 《 全 城 熱 爆 溏 心 夜 》 、 甚 至 周 三 的 年 輕 人 音 樂 節 目 《 勁 歌 金 曲 》 亦 不 放 過 。 而 無 綫 乘 勢 推 出 的 電 視 劇 主 題 曲 大 碟 , 更 由 細 契 關 菊 英 領 軍 , 帶 領 一 眾 年 輕 小 生 花 旦 爭 銷 量 , 「 溏 心 效 應 」 實 在 不 容 小 覷 。 今 晚 更 可 說 是 「 溏 心 之 夜 」 , 由 7:30 至 10:30 , 整 個 黃 金 時 段 大 包 圍 , 播 放 大 結 局 再 穿 插 《 溏 心 夜 宴 》 ; 且 看 能 否 乘 這 個 「 溏 心 熱 潮 」 , 打 破 今 年 的 收 視 紀 錄 。

最 後 兩 周 的 結 局 篇 , 終 於 輪 到 鮑 鮑 發 威 , 發 火 大 罵 細 契 「 一 毫 子 都 唔 會 分 畀 你 」 那 一 幕 , 叫 觀 眾 拍 爛 手 掌 , 型 ! 劇 集 初 段 刻 意 營 造 的 滑 稽 浮 誇 , 都 是 為 了 與 今 天 的 火 爆 來 個 大 對 比 , 老 戲 骨 果 然 是 老 戲 骨 , 夏 雨 好 o野! 年 輕 一 輩 中 , 最 突 出 的 反 而 是 客 串 的 林 峰 , 雖 然 以 他 的 戲 份 , 根 本 不 能 歸 類 為 「 客 串 」 。 他 在 得 悉 母 親 逝 世 後 的 內 心 戲 , 及 在 自 己 臨 死 前 仍 不 顧 一 切 、 寧 願 跑 到 電 話 亭 , 致 電 常 在 心 教 她 打 官 司 亦 不 去 醫 院 的 一 幕 , 雖 然 略 嫌 太 過 刻 意 煽 情 兼 脫 離 現 實 , 但 林 峰 的 演 出 實 在 超 水 準 ; 加 上 情 深 的 樣 子 , 除 了 討 好 一 眾 師 奶 , 也 俘 虜 了 不 少 少 女 心 ! 林 峰 一 向 是 無 綫 眾 多 上 位 小 生 之 中 最 好 戲 的 一 個 , 這 次 演 技 再 次 獲 得 一 致 好 評 , 視 帝 之 位 指 日 可 待 。 另 一 位 年 輕 演 員 陳 法 拉 , 近 期 兩 線 劇 集 均 有 她 的 份 兒 , 出 鏡 率 奇 高 , 見 報 率 更 高 , 可 惜 大 多 是 負 面 新 聞 , 難 怪 在 《 溏 》 劇 飾 演 乖 乖 女 無 甚 說 服 力 , 不 過 在 《 師 奶 兵 團 》 飾 演 風 情 萬 種 的 狐 狸 精 卻 入 型 入 格 , 相 信 她 要 成 功 「 洗 底 」 有 一 定 難 度 。



《 洗 冤 錄 》 不 甘 示 弱

黃 金 時 段 唐 家 爭 產 爭 得 精 采 , 深 宵 的 重 播 時 段 也 不 甘 示 弱 。 深 夜 12 點 檔 , 無 綫 又 再 推 出 由 收 視 福 將 歐 陽 震 華 孭 飛 的 劇 集 。 繼 早 前 叫 好 叫 座 的 《 陀 槍 師 姐 》 , 今 次 是 一 連 兩 輯 的 《 洗 寃 錄 》 。 查 案 戲 一 向 有 捧 場 客 , 雖 然 女 主 角 如 車 輪 轉 般 , 第 一 輯 有 無 一 姐 宣 萱 及 已 棄 影 從 商 的 前 當 家 花 旦 陳 妙 瑛 ; 第 二 輯 卻 換 上 了 無 綫 新 視 后 佘 詩 曼 , 及 剛 宣 佈 與 魏 駿 傑 結 束 九 年 情 的 滕 麗 名 ; 不 過 無 論 如 何 , 只 要 有 觀 眾 緣 極 佳 的 歐 陽 震 華 坐 鎮 , 實 在 不 愁 沒 有 捧 場 客 。

撰 文 : 芒 姐


**************************************************************

嘩! 呢幾個禮拜“溏心”真係搞得好勁…好耐無試過一套劇咁有氣勢! 上星期五"溏心夜宴", 條街真係顯著地少o左人, 連食飯搵位都容易o左…趕返屋企追大結局呢d行為, 以為只係八十年代會發生o既事情…點知呢個集體回憶又返埋o黎! 連港聞版都講話d的士司機話呢排一到九點半左右就多o左客趕番屋企, 而d無裝電視o既食肆, 一到九點半就少o左好多客人!

所以上個禮拜篇“電視撈飯”如果唔寫“溏心”, 又好似有d out out地咁…唔食住個勢, 好失策o架嘛! 其實本來我已經寫好o左另一篇, 但係後尾睇完第36集“沒有程亮的日子”之後又再有感而發, 於是o係禮拜二交稿前漏夜兩點打起呢一篇…但換o黎o既代價就係我禮拜三個頭痛到爆, 整日個頭“faat”下“faat”下咁…又有o野做費事請sick leave, 好痛苦!

不過禮拜五出o左之後, 居然罕有地有幾個朋友特登send email o黎話覺得呢篇幾得…從來無試過o係朋友間有咁大回響, 最多都係講開又講話都寫得幾好…但係呢篇居然有好幾個朋友不約而同特登send email o黎讚我…好鬼開心! 最開心都唔係因為有人讚, 而係因為我自己都幾滿意呢篇稿, 真係可以講出我心裡所想, 同埋佢o地話終於有番芒姐o係呢度o個種style! 當你自己滿意一樣o野, 又有人同時欣賞…係o個種有共鳴o既感覺最令我開心囉…所以o個晚漏夜趕起篇稿搞到第日頭痛都算值得o既! 真係要quote番吳唱k一句: 原諒我…付了代價!

**************************************************************

o個日睇報紙, 見到連呢d資料都有…真係好瘋癲! 大家都真係中o左“溏心毒”, 張張報紙都要幫佢煲, 咁又無法, 商業社會, 有market o既o野梗係要煲到盡:

“緣 份 小 八 卦 : 大 鮑 阿 琴 30 年 唱 情

大 鮑 夏 雨 除 了 32 年 前 已 跟 大 契 李 司 棋 結 戲 緣 合 演 情 侶 外 , 更 曾 與 阿 琴 ( 關 菊 英 ) 合 唱 情 歌 。 1976 年 大 鮑 與 呂 有 慧 主 演 的 《 民 間 傳 奇 》 之 《 西 廂 詞 》 , 主 題 曲 《 西 廂 一 夢 》 及 插 曲 《 定 情 夜 》 便 是 由 夏 雨 和 關 菊 英 合 唱 。 近 日 關 菊 英 為 《 溏 》 劇 主 唱 的 主 題 曲 《 講 不 出 聲 》 大 受 歡 迎 , 但 要 數 其 經 典 之 作 , 當 然 是 《 狂 潮 》 、 《 過 客 》 、 與 伍 衛 國 合 唱 的 《 田 園 春 夢 》 , 以 及 與 關 正 傑 合 唱 的 《 倆 忘 煙 水 裡 》 。 76 年 的 劇 集 《 書 劍 恩 仇 錄 》 中 , 關 菊 英 更 為 狄 波 拉 幕 後 代 唱 《 事 事 未 滿 足 》 一 曲 , 當 中 並 大 玩 rap 唱 法 。”




無綫經典台仲乘勢推出“我們的…李司棋”…都真係好識捉住個商機…

“大 契 李 司 棋 人 氣 急 升 , 無 綫 收 費 經 典 台 趁 勢 重 播 她 的 經 典 劇 集 , 昨 日 並 於 將 軍 澳 廣 播 城 舉 行 「 我 們 的 … … 李 司 棋 」 記 者 會 , 找 來 四 位 姐 仔 以 司 棋 姐 的 經 典 造 型 亮 相 , 唐 詩 詠 扮 《 啼 笑 因 緣 》 民 初 造 型 、 徐 淑 敏 扮 《 山 水 有 相 逢 》 的 明 星 、 沈 卓 盈 扮 《 無 雙 譜 》 內 的 古 裝 及 胡 定 欣 扮 《 再 見 十 九 歲 》 的 修 女 , 司 棋 姐 就 以 一 襲 旗 袍 出 席 。”

**************************************************************

講番上個禮拜個“溏心周”…都真係好誇囉! 幾乎day day都有, 咩節目都有佢o地d人…仲要係無論主角配角大牌細牌都出盡…除o左阿“al-佛蒙”所有節目都避席! 不過算啦, 反正呢套劇佢又完全唔討好, 加上全無發揮, 真係o黎唔o黎都罷! 哈哈…但係even o個d咩草餅 (林莉), 出o左一集咁大把o既cherry (葉翠翠), 好明顯俾人cut 晒d戲份, 又係得一/兩集戲o既angel (唐詩詠…btw, 佢同柯佬黎都真係幾襯…in terms of佢o地說話的懶音+一舊舊程度, tvb真係應該開套教人講懶音節目俾佢o地做主持), 連“上等親家”梁舜燕一家 (哈哈…其實佢o地都係o翕得出名o既藝員o黎o架…好似祝文君, 陳安瑩, 鄭家生咁…你唔係唔識呀? Hohoho!) 都有出席"溏心夜宴"同”勁雞金曲之溏心夜”…真係好人才濟濟囉!

不過人才濟濟得o黎, 又真係有d一片混亂o既感覺…楊怡, 陳法拉呢d算係主要角色o既, 都要化身“謎女郎”, 一句說話都無得講, 整日行行企企咁, 柯佬黎更加不在話下啦…mk wong又係幾個節目都無出, 不過佢作為主角, 真係sorry, 無論戲裡戲外都俾林峰搶晒! 臨尾安排o個段無間道俾佢, 雖然係人都估到個劇情 (個人認為簡直娘到爆, 唔該cut o左佢!), 但佢都係無咩發揮, 失策o左! 柯佬黎又係特登安排段親情戲俾佢發揮, 點知…佢又係破壞晒! 真係要進修o下演技先得喇!



點都好, 無綫識得捉住個時機搞咁多o野都係勁o既, 仲話會破天荒即係推出dvd添…咁又係,反正都俾人放晒上youtube, 不如自己搵番筆好過啦! 愉景新城今次就威啦, 爭到搞"溏心夜宴"! d演員又o黎個大晒冷…o個日人流應該會好勁!

唯一失望o既就係”溏心夜宴"當晚細契, Alfred, 常在心都無唱live囉…搞咩呀? 依家無綫唔係鼓吹唱live o既咩? 好彩禮拜三“勁歌”o個晚都有唱live…嘩! 阿細契唱歌真係得到呢! 好少可會覺得live version仲好過錄音版本 (記得我第一次聽首主題曲時, 仲以為係鍾嘉欣唱添...唔係差o既, 但又無關菊英一貫唱得咁好!)…但係勁歌o個晚佢真係唱得超好, 好有感情, 比平時仲好…再加埋佢d一舉手一投足, 台風又好有型, 前輩果然係前輩…係勁d! 我都忍唔住睇o左五次!

miss o左o既朋友一定要聽o下喇…仲要係一jar人o係佢後面和唱, 人人都識唱呢隻歌…k有得唱未o架?


(關菊英“講不出聲”@jsg live version…正!)

無綫仲特登安排呢隻歌o係呢個禮拜做金榜冠軍, 食住個勢…都o岩o既! 同埋隻歌真係幾好聽, 有舊曲風但又唔係太娘, 仲好配合套戲! 細契又果然係靚聲后, 不過佢除o左唱得好, 演得好, 個外形亦都keep得好好…真係07年tvb o既最大驚喜! 佢好似拍過唔係好多戲, 演技可以去到呢個level真係超水準o架喇…所以係扺佢紅o既! 佢上勁歌個look好鬼young囉, 著得好睇過鍾嘉欣條短褲仔好多添…!

大契都surprisingly唱得好喎…見到d c-lai真係睇得好開心! 同埋佢無論o係咩場合都好似上o左身咁, 個眼神好凌厲呀! 佢應該唔好叫凌巧, 叫凌厲嘛! 哎! 勁歌又係崔建邦主持, "溏心夜宴"又係佢同胡仔…真係未免太多amigo囉…直頭係“崔建邦年”!

年青一代淨係得林峰同鍾嘉欣有得唱歌…其實佢o地首"心領"都幾好聽, 個節奏幾輕快, 佢o地都唱得唔錯! 勁歌o個晚唱live一開始係唱得差d, 仲細聲過d音樂, 但係到chorus之後兩個都唱得幾好, 連two parts都唱到…好impressed! 林峰就不嬲唱歌都好有水準, 估唔到鍾嘉欣唱歌都唔錯喎…


(林峰+鍾嘉欣"心領"@jsg)

雖然我覺得鍾嘉欣d演技真係有待改進, 尤其係佢d瞪大眼鬧人肉緊戲…嚇死我! 不過喊戲都做得ok o既, 同埋作為新人都算係咁o架喇…睇得出佢由三年前"皆大歡喜”到依家真係有好大進步! btw, 佢o係”皆大”係拍邊個o既呢? 我真係唔多記得!

不過佢又真係要練o下d臨場反應…我發覺佢照住白講都ok o既, 但一叫佢現場自己講o野, 就口窒窒, 完全唔知佢想講咩…

oh…講番個結局, 簡直係全城鬧爆…不過又反而係全晚最高收視o個part…咁又係o既, 你唔睇, 又點知會係閙爆呀?

即係唔話得得地唔好呀 (雖然佢o既低能或者應該叫純真…真係唔係個個頂得順!), 佢係一個好人, 但係佢同常在心之間根本就無愛情存在! 常在心只係鍾意程亮, 對得得地頂多係感激…咁都算喇…你要大團圓, ok! 但唔好一下子求婚, 跟住仲要求其答應…然後話程亮o既眼淚化為七色雨…真係唔該晒! 仲有佢d甲乙丙丁方…好鬼煩…填mc咩?!

其實常在心個角色supposedly係最討好o個個…咁又係有d人好鍾意o既, 但至少有一半人都鬧爆! 佢個人煩都算喇, 旭d就大哭大叫, 咁都唔夠, 佢o個種太過要追尋真相, 查根究底o既性格, 除o左令人討厭之外, 仲害o左自己! 有時好多o野, 你唔知道真相, 反而仲開心!“沒有程亮的日子”第一集 (即37集), 佢全晚就o係度話自己幾咁堅強呀, 跟住就走去查根究底查o左半年…過o左半年撞番個的士司機仲要好似審犯咁審人…最終知道真相咪自己難受! 佢逼程亮講邊個係第三者o個part又係煩到想死…企圖hack入人o地個email account已經係缺德o架喇…男女朋友都係咁話, 仲要人o地一close個email佢又發o左癲咁…哈哈…我o地o個期成日話咁都可以拖到幾集真係好鬼煩, 其實常在心o個時都唔知個第三者係佢識o既, 你係要死追問, 咁程亮咪求其話係mary, lucy咪算囉…煩爆!



仲有, 細契忽然覺悟, 又真係唔該晒囉, 係要覺悟都唔係依家啦…又無舖排過話有咩特別事發生過, 不過可能係cut o左好多戲o既…之前報紙雜誌講o個d劇情好多都無晒! 不過細契之後衝出法庭成jar人追住o個幕…感覺都幾勁, 幾grand!

同埋每次d法庭戲都勁雞, 一d都唔精彩, 講來講去"三福屁", 最尾兩集爭產官司直頭repeat又repeat! 阿gil扮同細契結儻o個條“無間道”橋, 真係人人都估到…仲要用“唔係香港”個point o黎打冧細契o個邊d證人o既credibility…好無聊啊! 細契o個邊無理由咁蠢…其實佢o地根本就唔需要拉攏阿gil反而贏面仲大啦, 明知阿gil又點會幫佢呀? 真係搵戲o黎做…!

不過報紙話o個d法庭程序上o既錯處, 又真係無o野搵o野o黎講…唔通拍戲每一個步驟都做晒出o黎咩? 咁100集都做唔完…睇戲係睇劇情同埋整個觀感, 唔係捉呢d咁o既錯處呀嘛?!

“記 者 昨 日 就 此 事 查 詢 鍾 浩 怡 律 師 , 他 直 指 整 個 過 程 離 譜 及 兒 戲 , 並 說 : 「 其 實 成 場 戲 miss o左 好 多 o野, 原 告 人 係 可 以 突 然 撤 銷 案 件 , 但 唔 會 突 然 彈 起 身 而 個 法 官 又 唔 阻 止 佢 , 仲 畀 佢 繼 續 講 落 去 , 點 都 會 叫 佢 坐 番 低 。 一 般 情 況 如 果 原 訴 人 撤 銷 訴 訟 , 按 程 序 會 立 即 暫 緩 案 件 , 押 後 審 訊 , 然 後 等 雙 方 和 解 , 唔 會 話 唔 告 就 唔 告 , 跟 住 走 o左 去 。 」”

整體o黎講成套戲都好鬼煩, 尤其d爭橙劇情 (雖然矛盾地, 呢d亦係全劇精粹), 沒有常在心/程亮的日子, 甲乙丙方等等等等…全部都好煩! 但愈煩o既戲又愈要睇, 愈爛o既故事又愈要鬧…睇戲就係咁o架啦, 日日同人discuss先可以爭進感情o架嘛! 所以佢收視咁勁係應該o既! 有d掛住“ big deed”, “small deed”, “big abalone”, “small abalone”, “abalone storm”添…oh! 癲o左! 不如整套英文版等柯佬黎同al-佛蒙可以一顯身手, 變成一套笑片都好呀…

29 Comments:

Blogger Unknown said...

我又覺得你BLOG入面冩得好好多!起碼有好幾段好笑到我真係笑出嚟!

3:38 下午  
Anonymous 匿名 said...

皆大歡喜我記得鍾嘉欣係拍阿馬俊偉.

其實我都覺得個結局幾爛同埋有D夾硬黎.無間度呢PART固定係娘.同埋點解俾阿gill gill俾假口供又點解可以咩事都冇唔洗俾人告.劇情方面又好多野cut左.好多野都好似未交待哂就趕住收工咁.係咁趕點解唔播多半個鐘呢.呢d長劇結局交待得唔清唔楚咁.我寧願你播多半個鐘都好過睇阿王才子用浮誇手勢黎嗌adam鄭adam鄭介紹d old school野囉...-_-"

5:42 下午  
Anonymous 匿名 said...

一定要講一講,吳尊同x嘉妮(嘉嘉)仲似!
主要係個嘴似

10:53 下午  
Anonymous 匿名 said...

個結局真係求其到丫......我相信係因為勁cut!反正套戲咁高收視,好多野都可以鋪排同交代下,(好似細契發現常在duck真面目等)做咩要搞到歲晚收爐咁草草收場je!

諗返其實成套戲臨尾一個星期d戲情已經去得好快,但唔係"緊湊明快",而係狂飛!

講開懶音王,mk wong功力都不容忽視,
尤其是佢鬧人時,更加係1舊舊!

哈哈,我都係改唔到口叫梁舜燕做"上等親家"!我幾鐘意佢地一家既出現,一來本身佢地都係老戲骨,扮乜似乜;二來呢個貪錢家族又做得好抵死,好似結局果集祝文君上庭時d嘴臉,哈,好明顯係鑿o左個錢字o係額頭!!都幾反映到現實生活中明明唔關佢事又走黎"痴"金糠既人!!

11:59 下午  
Anonymous 匿名 said...

Re: 趕返屋企追大結局呢d行為, 以為只係八十年代會發生o既事情…點知呢個集體回憶又返埋o黎!

唔知亞視大改革之後, 電視行業會唔會再蓬勃番d呢? 好懷念八十年代人人趕返屋企追大結局嘅日子啊!

2:15 上午  
Anonymous 匿名 said...

對溏心個結局真係好失望囉唔該
好趕收工feel,我初初以為爭產起碼有5集以上,而佢根本就拖多5集都可以好合情好理,依家好多野都交待得好差+飛得就飛...tvb d劇成日都係咁...龍頭蛇尾!!!

細契無神神良心發現,非常戲劇化lor...佢都唔係第一日知阿常生出面有女人+佢係個咩人架啦...果陣先黎良心發現,真係搵黎搞

阿gill比假口供又無比控方話佢妨礙司法公正
真係好離奇,細契又會信佢果下搞笑,無間道得黎極度兒嬉...一直都知道阿gill呢個角色係臨尾先有用,平時佢淨係出黎搭一兩句訕發下火無發揮都算啦,但估唔到廢到咁囉,臨尾果陣連痾佬黎呢粒茄中茄都搶過佢

常在心同得得地仲衰...邊有女仔未拍過拖就肯同一個男仔結婚???真係極度唔make sense...你話佢地終於係埋一齊我仲可以接受到...但依劇情黎睇常在心係鐘意程亮一個囉,佢死左仲自稱程太!!佢為得得地走而喊亦未必係因為鐘意佢,一個咁好既朋友走係人都會喊啦!!現實生活中一對咁好既知己亦好難做得成情侶囉講真...睇下愉景新城d師奶既反應...就知咁樣收尾好明顯係為左取悅一眾師奶囉...happy ending 嘛!!!

唔知芒姐有無聽過林峰獨唱既心領
好好聽!!呢個仲附加忘記傷害live...
http://youtube.com/watch?v=EhppedTNZLk

4:50 上午  
Anonymous 匿名 said...

Mon Jeh, I have not watched "Abalone Storm", but have watched some clips at youtube. This one, fans made clip, is my fav (the title is "細契 Initial D"):
http://www.youtube.com/watch?v=RcMnHPnUXGs

Also agree w/ you about 林峰. Especially the part after his car accident. The storyline is typical 扇情,but his performance is quite natural.

4:56 上午  
Anonymous 匿名 said...

皆大歡喜鍾嘉欣好似係叫做洪白嵐(!?)呀

林峰唱Live真係好得!!
我同阿妹知道首歌有Part林峰要標高音
都諗住睇佢點走音[哈!!我地好衰!!]
點知佢標到喎
仲要唱得好好添
真係睇到我同阿妹"O" 晒咀
真係好勁!!

5:15 上午  
Anonymous 匿名 said...

點解現實生活中一對咁好既知己亦好難做得成情侶?

7:47 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐

哈哈, 我係40集入面淨係睇左...三秒鐘, 就係唔覺意睇到某集常在心一句"沒有程亮的日子...第xxx日"就即刻頂唔順轉台...哈哈...不過根本only 睇劇情簡介同睇你個blog 我都知套戲講乜啦.個ending 真係好有落雨收柴+埋唔到尾所以事但自圓其說的感覺, 完全唔make sense.

好心無記理下自己劇集的質素喇,我上一套睇香港本地劇集應該係男親女愛, 幾耐之前的事呢你話

10:14 上午  
Anonymous 匿名 said...

但我覺得無記出品點都好睇過d仲老土過粵語長片嘅韓劇lor!

1:05 下午  
Anonymous 匿名 said...

re: 點解現實生活中一對咁好既知己亦好難做得成情侶?

咁就要睇下0個對情侶係咪暗啞底郎有情, 妾有意喇!

得得地從來都冇對常在心忘過情, 而常在心對得得地亦唔係冇感情, 其實劇情有交付過, 不過交付得含蓄d(不過大家都可以覺得牽強嘅)jeh!

1:10 下午  
Anonymous 匿名 said...

其實我覺得常在心同得得地一路都似情侶, like 金田一同美雪

1:16 下午  
Anonymous 匿名 said...

re: 點解現實生活中一對咁好既知己亦好難做得成情侶?

係呀我係真係覺得佢交待得好牽強
最勁果個位咪就係鐘嘉欣為得得地喊囉...
唔代表到d咩
做左好朋友咁耐突然先黎鐘意人真係好怪
現實中好多時太熟
已經分唔到究竟係友情定愛情,係喜歡定愛...
end up都係做返朋友算,廢事煩

2:28 下午  
Anonymous 匿名 said...

我同大家都一樣呀,覺得阿gil果場無間道(好似當個官同其他人白痴咁,成個法庭一切都盡在常大狀、得得地同埋gil gil既掌握之中咁。)同埋常在心未拍拖就結婚果兩part都係唔多掂囉。

仲有,對於果四隻鮑魚,我都有d唔明太明白啊。常大狀話果四隻兩頭鮑係三十年前突登留俾細契做嫁妝架喎,又話唐仁龜當年用半份身家同埋佢半條性命(呢個真係捉哂字)保住呢幾隻鮑魚,以證明鮑鮑一直以來都將佢最好既一半留俾細契。但我想問下,咁點解最後果幾隻鮑魚最後又去返鮑鮑到,仲成為佢既「家傳之寶」?第一集回帶前,得得地仲要"a"細契收左「家傳之寶」就唔好再打官司,換句話,細契好似一直都冇擁有過果四隻鮑魚喎???咁佢做乜在庭上狂喊同埋良心發現啊?我唔知自己中間有冇miss左一d劇情啊?

仲有,結局前一集臨尾咪回帶,做返第一集/promo庭外既情況既,咩「我係唐家長字嫡孫」、「唔係,你係野仔!」,第一次睇就覺得幾有吸引力,不過後尾一次過連返呢段同埋之前三十幾集既劇情,就覺得呢part好差,因為完全唔能夠fit返入去。呢堂應該係第二堂,但其實第一堂呀或者之後果幾堂,大家都冇試過情緒咁激漲。我唔明做乜第二堂做乜搞成咁。仲有喎,果d咩「我係唐家長字嫡孫」都唔似得得地正常會講既野啦。而且,果日得得地寧寧舍舍打煲呔,阿法拉姐條裙好似晚裝裙咁架喎,佢地兩個同其他果幾堂都完全唔同look既。真係完全唔明。

仲有講多樣唔多關係既野,就係楊怡喇。我其實以前覺得佢幾靚架,但近來覺得佢d style好似怪怪地咁,老左好多。唔知係咪佢化妝果到唔同左,d眼線好像好粗,而且著d衫成日背心呀短裙加涼鞋咁。唔知點解覺得佢而家好似果d咩謝婷婷呀扒女果類呢,即係果d外國返來個look好wild果種。我唔知點講,因為呢幾日睇左少少學警,播返之前d片段,覺得之前楊怡好似fresh d架個感覺,而家就唔知點咁。我個人鍾意佢之前個look多d,哈哈,不過呢d好主觀既,嘩哈哈。

5:12 下午  
Anonymous 匿名 said...

換句話,細契好似一直都冇擁有過果四隻鮑魚喎???

大契嘅意思係如果有朝一日阿琴真係正式嫁入唐家, 咁四隻鮑魚先會成為佢嘅嫁妝. 大契招攬阿琴做二奶時其實唔知自己幾時會死, 咁佢一路都未死, 阿琴就一直都冇得入門, 所以咪一直都冇擁有過果四隻鮑魚囉. 不過之後其實細契都嫁左唐仁佳兩年, 唐家都冇話俾四隻鮑魚佢.

8:44 下午  
Anonymous 匿名 said...

cherry出現時, 曾經交代過常在心有d妒忌, 呢d可能就係伏線, 不過唔太明顯就係真嘅。又, 我都同意未拍過拖就答應求婚係太唔合情理, 可能中間真係cut左好多戲啦... 其實人同人嘅感情好難講, 做左好朋友咁耐突然先黎鐘意人係好怪, 所以我覺得編劇應該多d著默o係常在心嘅心路歷程, 俾大家明白點解佢會突然(或者唔係突然嘅, 如果唔係cut得咁勁的話, 或者唔會咁突兀)有呢個turnaround, 但得得地突然向常在心求婚我又可以想像, 因為佢好明顯真係從來都冇對常在心死心!

識左好耐先拍拖... 朝偉同嘉玲, 或者朝偉同maggie 算唔算?

10:10 下午  
Anonymous 匿名 said...

好多意見上面都講晒,個結局真係好唔make sense,同埋我個人好唔鍾意聽gilgil,阿歡講野,前者咬字不清,成日食字,後者說話生硬,雖然有d人話佢做得好左,但係離合格仲爭好遠!!我聽mk wong講野一定要睇字幕law(係咪咁就以為人地留意唔到佢d水皮演技?^^)我唔係話一定要字正腔圓,但至少等我知佢地講乜先,至少係入到耳law
上面有人提楊怡,其實我exactly都係咁諗,佢依家個樣同個feel完全變晒(唔會再係翻版張可頤,佢兩個依家唔似lu),我鍾意佢以前多d(相比其他花旦),但係依家...

11:34 下午  
Anonymous 匿名 said...

Re: 小月 提到...
同埋我個人好唔鍾意聽gilgil,阿歡講野,前者咬字不清,成日食字,後者說話生硬,雖然有d人話佢做得好左,但係離合格仲爭好遠!!我聽mk wong講野一定要睇字幕law...


而家d電視劇有字幕, 可以知道d口齒不清既人講乜, 但係以前無字幕就慘囉, 我記得以前睇朱江或者黎明既劇, 就算好留心都有時唔知佢地講乜, 尤其是黎明, 講得又快又唔清楚, 真係睇得好辛苦!

1:13 下午  
Blogger 芒姐 said...

re mk wong:

我都覺得聽佢講o野好辛苦, 尤其呢套戲佢lur得好勁, 同埋佢d懶音都唔弱!

黎明就係把聲成日好似鼻塞咁, 同依家貽興王同一個問題, 所以聽佢o地講o野都有一定"難度"!

4:23 下午  
Blogger 芒姐 said...

to紙巾&小月,
re楊怡:

其實o係前幾篇o既留言都有提過楊怡:

http://hejnom.blogspot.com/2007/05/5-19sat-5.html

我話:

"楊怡一向都幾好戲, 不過我覺得佢呢期個樣有d唔同o左, 可能個妝濃o左好多, 成個感覺都唔同o左, 我反而鍾意清純look o既佢多d!

楊怡其實一出道做"昏前婚後"我已經幾鍾意佢, 一開始留意佢當然因為佢似張可頤, 睇落佢又真係做得幾好, 仲要係新人喎...之後d"再生緣", "流金歲月", "智勇新警界", "學警雄心"等都做得好好...不過"學警出更"居然無o左佢, 實在太過份喇!"

所以我都好認同你o地所講, 佢成個look同埋感覺都變o左好多, 依家可能係識打扮o左, 但以前個樣靚好多!

4:26 下午  
Blogger 芒姐 said...

re得得地+常在心忽然在結局走埋一齊:

我依然係覺得突兀到爆...可能真係cut左好多啦! 當然無需要樣樣都拍晒出o黎交代晒, 但真係咩都無講, 得得o地一向對常在心死心塌地o個part都ok, 但常在心明明係記掛程亮, 又話有新律師追佢佢話自己係程太打發佢走, 同埋佢一向都係當得得地係好朋友, 要鍾意佢都鍾意o左好耐啦...呢個結局真係好夾硬o黎!

4:30 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

我認同睇無記出品好過睇"仲老土過粵語長片嘅韓劇"...真係又長又冗! 又或者因為我係死硬派啦...我都係支持本地製作, 有多d共鳴嘛!

4:32 下午  
Blogger 芒姐 said...

re結局落雨收柴:

呢個結局真係令人好失望, 完全唔明點解要cut成咁? 好趕頭趕命咩? 之前又拖拉得咁長? 好多劇情都無交代清楚就草草收場, 好似睇緊fast forward咁...

5:15 下午  
Blogger 芒姐 said...

shaw_mag,

我o係報紙都有睇到呢個"菊英字d"...都幾抵死...不過我都係鍾意聽菊英唱歌多d!

5:16 下午  
Blogger 芒姐 said...

flyingbirdie,

多謝你段youtube片, 我都係第一次聽林峰獨唱心領...不過呢個戶外版我聽得唔係好清楚! in any event, 佢唱歌真係幾好!

5:18 下午  
Blogger 芒姐 said...

奶茶 ,

"上等親家"真係做得好好...佢o個一家人都真係好戲, 超乞人憎...好得呀!

5:19 下午  
Blogger 芒姐 said...

fiona,

依家先知道係你...hohoho!

哎...o係公開地方寫o野已經要就位就住, 費事得罪人無啦啦招致"殺身之禍"啦...你睇h近期hocc事件就知...o係自己blog寫o野都有危險, 何況係報紙..."抵死啜核"都係留番o係自己地方做啦...

5:21 下午  
Anonymous 匿名 said...

mk wong呢套嘢都算係主角?
有主角戲份少成咁?
套劇分2條線
林峰係1條線嘅主角
mk wong係1條線嘅配角

5:27 下午  

發佈留言

<< Home