2007年9月30日星期日

9-30(sun) 請~坐~低~

Oh…原來今晚“超級靚聲演鬥廳”真係重播“支持靚聲王o既就請坐~~~~低~~~低~~~低~~~低~~~~” o個集…好精彩! 笑爆嘴! 幾驚因為聽日係公眾假期會抽起呢個節目呀…咁好睇…好少可重播節目都會每個禮拜追o架嘛! 出o左街都要趕番屋企睇呀…除o左呢個節目, 就只有每年歡樂滿東華“卡拉之星”o個part!

無綫真係勁, 勁就勁在揀o左伍小生o黎主持呢個節目…呢d真係獨到的眼光喇! 一般人一定唔會cast佢做, 但就係因為佢o既“符碌”, 令到個節目充滿娛樂性, 連重播都吸引到我o地一睇再睇! 本來呢個節目就真係無咩特別, cast又弱, d嘉賓又成日重覆, 但係因為有o左伍小生, 真係生色不少…我真係完全為o左睇佢先會目不轉睛地睇呢個節目, 反而d嘉賓唱歌就不太吸引!

佢真係好得, 除o左例牌o既走音, 仲可以keep住口窒窒, 無一句台詞係可以一口氣講晒o既 (佢做危天行時都無咩嚴重o架?!)…仲要唔記得台詞時, 又真係會可以咩都唔o翕dead air o左3秒…真係唔知想點?! 仲有佢o既大無畏“亂咁o黎”精神又真係一大賣點…連“每天愛你多一些”都可以講成“每天多一些”, 隔離阿細契都“O”o左兩o下嘴!

真係好鍾意伍小生, 直頭係大家快樂的根源…I love伍小生…依家一聽佢講o野, 就同一睇到王祖藍個樣一樣…簡直係一見你就笑! 近期再加多個錢嘉樂...事關前兩日睇“色戒”…一見佢出場, 我差d忍唔住笑o左出o黎 (但o個個場口一d都唔係搞笑o既)…唔知點解…可能諗起佢前兩日上“味分高下”亂o翕廿四個樣…真係好好笑! 但奇就奇在居然有好多朋友都話俾我聽佢o地睇呢個場口時都有同樣感覺…不過我相信o係外國放映就無呢個問題o既! 但其實點解呢個角色會搵錢嘉樂做? 佢好似無咩啦間咁…!

真係忍唔住又要睇多次呢段“請坐低~~~”…哈哈哈哈哈哈…你睇馬浚偉o係後面笑到呀…!!!!



又因為睇其他o野, link link o下睇到tvb歷年o既節目巡禮…以前真係會年年錄o架, 因為每年都係o係台慶之後接住播o架嘛! 不過近年都無錄lu…依家過後睇番又真係幾得意!

TVB2002節目巡禮…但好多都係2002年播o既劇, 咁即係2001年台慶之後o既巡禮啦?! 睇番又真係幾得意…好多劇都真係拍時都換晒d人做! “衝上雲宵”真係完全面目全非, 仲有“帝女花”, “我要fit一fit”都係唔同晒人! Oh, 仲有“再生緣”添, 不過呢套已經拍好晒, 只係播番d精彩片段…仲有好多巡禮裡面提過o既劇, 都係無拍過或者無播到o架…



TVB2003節目巡禮…嘩! “戀愛自由式”居然係由阿sa, 阿gill拍方力申, 呢個組合吸引好多啦…後尾點解會變o左bobo, 唐寧同埋“o雪…o雪…o雪…”o既蕭正楠o架?!

“金枝慾孽”本來係蔡少芬同邵美琪! 套“肝膽崑崙”仲騎呢…忽然變o左吳唱k班後生仔! 仲有套“天涯俠醫”…又係唔同晒人! 個巡禮本來有套叫“撞板法術”…好似幾得意呀, 點解無拍到? 仲有宣萱+古天樂套恐怖片“鬼迷心竅”…好似幾好睇, 點解又係無拍到呀?!

14 Comments:

Blogger Unknown said...

睇咗少少, 發現原來節目巡禮都可以0甘精彩,尤其是里面停拍停播的節目,真系估唔到有0甘多,而且系有D戲換演員好似換衫0甘,故勿論到底系演員的問題定系TVB的問題,背后0既故事一定好精彩,以后TVB唔使拍其他行業的電視劇啦,拍番自己公司同埋演員之間0既事就得了,保證"收視創新高"...

講番入面D戲先, 原來當初張智霖有份拍帝女花嘎, 令我記番起同樣系由張智霖同佘詩曼拍o既個部"十月初五的月光", 想當年暑假晚晚睇, 雖然當時佘詩曼仲好"羞怯", 但系拍得好感人, 尤其系個首主題曲"祝君好", 相信系我記得最耐0既電視主題曲啦, 順便post歌詞出來, 睇下有冇人記得先:

祝君好 - 張智霖


你不斷呼叫我
劃破寧靜我的心下墮
在難過
講不出愛沒結果
口和唇緊緊閉鎖

也一話都不說
害怕連累你一生日月
憾無缺
只差跟你曾遇過
給過你太多波折
寧願沒擁抱
共你可到老
任由你來去自如
在我心底仍愛慕
如若碰到
他比我好
只望停在遠處
祝君安好
雖不可親口細訴

太多話我想說
但我還是要啞口道別
任由我天空海闊
流翔去只要你白似冰雪
寧願沒擁抱
共你可到老
任由你來去自如
在我心底仍愛慕
如若碰到
他比我好
只望停在遠處
祝君安好
雖不可親口細訴
寧願沒擁抱
共你能夠終老
任由你來去自如
在我心底
仍愛慕如若碰到
他比我好
只望停在遠處
祝君安好多麽想親口細訴

12:53 下午  
Anonymous 匿名 said...

好正!!!
睇番節目巡禮...好開心
如果啲cast真係好似節目巡禮裏面咁,
真係坐定定睇電視!

7:52 下午  
Anonymous 匿名 said...

係呀~當時佘詩曼感覺好純,好討好,我諗佢依家真係做唔番「君好」lor~

伍小生真係...有佢真係令人快樂。

9:18 下午  
Anonymous 匿名 said...

start:
當然記得呢首歌啦..
寫中晒初哥哥既心聲..
無論套戲同首歌都好感人呀..
我都好欣賞張智霖本人..
不過近年佢少係HK拍戲啦...

10:05 下午  
Blogger 芒姐 said...

藍,

張智霖又係慘o既...每每遇到好戲又紅o下, 仲要紅到可以再次出番唱片同埋開演唱會, 但紅一陣又跌番落o黎..."天地男兒"係咁, "十月初五"又係咁...

1:08 上午  
Blogger 芒姐 said...

Isabel,

係啦...佘佘o個時好清純, 塊面有少少baby fat, 反而靚過依家好多喎! 同埋呢套劇係令我覺得佢有大躍進o既一套!

伍小生...簡直係我新偶像!

1:12 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

係啦, 不過巡禮的cast同真正拍時的cast好多時都係面目全非...

1:14 上午  
Blogger 芒姐 said...

start,

哈哈, 當然記得啦...初哥哥咁經典! 當時個個人都去澳門, 仲要係去o個絛其實一d都唔特別o既"十月初五街"...去到o個度, 全部都係香港人o係度影相...好搞笑, 可見劇集的影響力!

其實每年的巡禮都講明話之後真正拍時, 好多時都會搵第二d演員...巡禮o個d可能只係用來吸引廣告商...不過當然用番o個d演員會更吸引啦...

1:19 上午  
Anonymous 匿名 said...

嘩! 真係唔睇都唔知! d人真係差幾遠! 我心愛既衝上雲霄原本竟然係由馬浚偉千嬅同林家棟做!! 重有好多古天樂哈哈哈但係最後都係冇做到..

其實拍一個巡禮都幾化時間架喎我諗. 不過我最想知又真係點解拍巡禮搵左呢個ARTIST拍, 最後個結果又唔係佢拍既? 如果係佢地甩底, 佢地唔驚得罪tvb咩? 如果係tvb既問題, 咁tvb又點同個artist講套劇都係唔駛佢拍咁呢?!

不過.. tvb..應該都有辦法既!
哈哈係呀係呀同意匿名之說, 如果真係巡禮果d卡士, 電視精真係"忙"到爆呀 XD

睇完個巡禮, 真係有少少想睇返再生緣呀唔知點解!! 同埋好認同佘c曼而家應該做唔返POUR/帝女花. 至少.. 我未必頂到。

btw. 我到而家都重係追巡禮睇果批 :)
因為真係幾好睇. 同埋個卡士永遠都講到好好強勁!

re start : 梗係記得啦! 勁鍾意呢首歌! 好慘好感人!:( 聽到首歌又會諗起套劇! 正!

最後.
我想講既就係
1. 好想睇返一兩套CHILAM新劇。
2. 伍小生後生幾靚仔。
:D

1:35 上午  
Blogger 芒姐 said...

christy,

其實一路以O黎無綫都講明拍巡禮還巡禮, 到真正開拍時好多都會搵另外一D CAST, 所以我相信雙方都唔需要去解釋D咩O既...不過只係巡禮O既CAST吸引D, 大家有D失望O者...

係...伍小生後生係唔錯O架! 如果講樣, 我覺得佢呢個年紀都真係算唔差喎...同埋佢實在太FUNNY...I LIKE HIM!

3:27 上午  
Blogger Unknown said...

this remix version is also quite funny:-
http://www.youtube.com/watch?v=LaeLM-I60FA

1:07 上午  
Blogger 李小球 said...

我尋晚同中學同學睇色戒,大家一見到錢嘉樂出場,都話:咦,佢係咪入錯左廠呀
同埋佢d好廣東話feel的普通話,真係有d搞笑囉。

2:24 下午  
Blogger 芒姐 said...

李小球,

我都覺得好搞笑, 同埋有D九唔搭八, 仲有以前做K100個阮德鏘, 都有份做麥先生...呢套劇O既選角都幾令人意外!

4:13 上午  
Blogger 芒姐 said...

fiona,

THANKS! 我之前都有睇過呢個REMIX版本, D人真係好抵死...不過都係原裝版本最抵死!

4:14 上午  

發佈留言

<< Home