2006年5月14日星期日

5-14(sun) 今生無悔主題曲 (下)

(續前篇)

講開15年前的經典劇“今生無悔”, 又點可以唔提佢首超經典主題曲同埋多到你估唔到o既插曲s呢? 早前無意中睇到一篇關於「經典電視劇龍虎榜」o既報導, 「90年代十大經典劇集」居然有《今生無悔》! 咁都唔出奇…但係最估唔到o既係《今生無悔》首主題曲居然可以擊敗《誰可改變》…成為最經典o既主題曲! (其實我個人就認為《誰可改變》係更到肉o既!)

“今生無悔”的確係好經典, 但我估唔到有咁多人同我o地有一樣o既喜好, 仲會連隻主題曲都受歡迎到呢個地步…!


(“今生無悔”@香港電視)


“滄桑王傑無人能及”

最近新浪網推出「經典電視劇龍虎榜」,由中、港兩地網友投票選出各年代的經典電視劇、花旦、小生、角色及主題曲等各項;其中最矚目的,自然是「小生之王」及「花旦之後」兩個項目,分別由離開電視台已久的周潤發及無線鎮台之寶汪明荃以高票數獲得。由此可見,兩地觀眾仍好緬懷以往電視劇的日子。
 
不過,在「經典角色」一項,發哥在《上海灘》中的許文強,卻不敵已離世20年、在《射鵰英雄傳》中演黃蓉的翁美玲,實在教人始料不及。而在「80年代十大經典劇集」中,《射》劇亦贏了《上》劇,分別得第二及第三,第一是《神鵰俠侶》。

至於「90年代十大經典劇集」及「千禧年代十大經典劇集」,三甲排名是《笑看風雲》、《天地男兒》、《今生無悔》及《金枝慾孽》、《男親女愛》、《衝上雲霄》。

有劇集,自然亦有主題曲,在「經典主題曲」項目中,王傑主唱劇集《今生無悔》的主題曲《今生無悔》,成為榜首,以些微票數壓倒譚詠麟主唱《天師執位》主題曲《誰可改變》。
 
這個在1991年播出的劇集,共有40集,由黎明、周海媚及邵美琪等主演。未知是巧合還是特別作出安排,黎明飾演的浪子角色,簡直就是王傑真人生活的寫照,難怪他唱起來甚「入心入肺」,由他滄桑的歌聲唱來,實在不作他人想;為這個劇增添不少分數,也讓觀眾留下最深刻的印象。
 
當年這首歌瘋魔一時,大家不妨重溫極之有感覺的歌詞,與今時今日的作一番比較:

這常冷一臉我非偽裝 因時光一再無情盡繪
妳曾於笑面跌出淚水 哀濃於癡百倍
無論那些際遇 回憶都會太倦 恐發現 和前言違背
情願賠上一切 都不說後悔 應不應已經相會
我和妳不需再講甚麼 因曾彼此敬佩
來吧妳乾了吧 難得找到我吧
請莫問 曾如何落泊
還在塵世掙紮 酒可再共醉 添一杯慶祝相會
我和妳不需再講甚麼 因曾彼此敬佩
天無端很暗晦




(多得讀者shaw_mag提供久違了o既“今生無悔”片頭…一定要同大家分享o下! 除o左可以聽番首經典主題曲, 仲可以重溫好多深刻o既場面…其實成個mv都好深刻, 不過最深刻係最尾將四個主角變成“四格漫畫”咁, 跟住四個一齊“令”個頭過o黎望住前面…哈哈! 呢個鏡頭仲要係每次去廣告時都會播o架…oh, 真係“回憶返埋o黎”! )

睇番d舊雜誌, 真係話黎明個角色係影射王傑…至少特技人o個part一定係啦! 當時我一開始都唔明點解會搵王傑唱主題曲, 反而兩位本身係歌星o既主角只可以唱插曲…原來呢套戲係講佢o既故事, 唔怪得知唱起o黎特別有味道, 真係一聽到隻歌, 就會諗起套劇! (同埋, 亦都可以避免o左兩位男主角爭唱主題曲呢個問題!)

相信所有同我差唔多年紀o既朋友, 聽番呢隻歌都一定會好有共鳴, 因為大家無可能會無睇過呢套劇…否則當時返學校同d同學仔都無話題啦!



(oh…仲搵到個“對不起我愛妳”卡拉ok版…o係k唱時成日笑呢個mv…好鬼娘! 仲玩“時光倒流70年”o個隻老套劇情? 特別留意曾自爆同黎明有一段情o既蘭子係呢個mv o既女主角! [不過都唔夠無線版mv有發瘟個“因財失義”女友陳梅馨做女主角咁經典…大家對呢個日播夜播o既mv有印象嗎?] 個mv係老套, 不過正所謂“橋唔怕舊, 最緊要受”…呢隻歌又確係經典, 百聽不厭! o黎喇, 係時候大家一齊o黎個“萬人大合唱”! 你唔係唔識唱呀?! Leon隨時會“第”支咪去你度o架喎…佢個style o黎o架嘛!)

而o個四首當時算係前所未有地多o既插曲s (不過我又真係好欣賞佢呢個安排, 勝在太公分豬肉又分得暈呀嘛!)…包括老黎o既"對不起我愛你" (呢隻就真經典囉…記得無記第一隻“勁雞推介”係邊隻歌嗎? 咪呢隻囉! 除o左因為o係劇中日播夜播勁hit外, 再一連兩個禮拜“勁歌推介”係咁推, 節目與節目間係咁播, 想唔識唱都幾難!)+"人在黎明" (其實我覺得呢隻歌都幾ok, 不過老黎li li lur lur, 其實唔係到後期去唱卡拉ok, 都唔知其實d歌詞exactly係講咩), 同埋發瘟o既"從未試過擁有"(留意:“擁…有…"兩個音係要好用力咁唱o既! 其實呢隻都唔弱o架, 好似拿o左三個禮拜冠軍), 同埋佢親自作曲+填詞+主唱o既"仍是痛在我心的你" (質素係不太高, 旋律同歌詞都係“repeat又repeat這旋律先算最強”…但係八/九十年代d流行曲o既特色就係咁o架啦! 同埋以一個業餘作曲填詞人o黎講, 其實都算ok, 而且聽多o左又覺得都幾好聽! 所以呢四首歌我都不時會翻聽同埋錄落mp3機度播)…o係每集片尾輪流播, 而四十集劇情裡面當然唔放過機會不停播啦…所以四首全數大hit, 當中又以“對不起”同埋“從未”再hit d…咁當然, 最hit o個隻一定係“多麼想用說話留住你…”啦, 無論你咩年紀, 你真係唔好話我聽你未聽過…否則我會鄙視你…!



(哈哈…連“人在黎明”mv都有啊! 又係好令人懷念的一首歌…但係睇呢個mv又不太能令人想起套劇! 只係覺得好殘暴! Mv另外o個位男角好熟面口, 有無人知佢係邊個呢?)


戲又hit, 歌又hit…呢套大製作當時有成40幾點收視…不過話時話, 其實接住佢上, 即我最喜愛o既暑期青春劇“浪族闊少爺”呢d咁o既小本製作, 都有40點收視…但當時o黎講又唔係超爆勁o個隻, 可能因為計算收視點o既方法同依家有D唔同!

仲有, 好欣賞當時“大眾電視”有個“長江一號&長江二號”爆料欄目 (唔知有無朋友記得?), 專係唔開名咁爆料…成日幫d電視節目或藝人改花名, 但係又改得好精警好到肉, 一睇就知係講緊邊個, 唔似得依家報紙雜誌o個d咩“媽咪姐爆料”欄目, 永遠睇完我都唔知佢想講邊個…最慘係個個睇唔明都走o黎問我, 但我自己都解答唔到!



當時“發瘟”呢個名, 都應該係佢o地幫溫兆倫改o既, 仲有“燒賣”,“天濛光”等…leon之後仲真係用o左呢個做佢作詞o既筆名 (隻歌好似係“我的感覺”)…仲有佢o地叫呢套劇做“呢世唔後悔”…真係簡單而好笑! 我當年最鍾意就係睇“大眾”呢個欄目!

一講起“今生無悔”, 真係令人勾起好多童年回憶…15年, 話咁快就過o左! 好令人回味的一套劇啊!

36 Comments:

Anonymous 匿名 said...

呵呵!!我都係最近先睇完呢套劇呢!真係好好睇,個感覺好懷舊,好同意你話,係回味返果陣多過係睇d劇情。 仲有好得意既係見返好多熟口熟面但依家已經冇做戲既咖哩啡。 雖則幾鍾意套劇,但睇完之後都係覺得有d老套,好似一定要好人好到蠢,壞人壞到盡,殺人放火死人lum樓先夠震撼。 我都幾鍾意果陣既周海媚,真係好甜好靚好可愛!! 我一直都冇乜話鍾意黎明,都係最近睇返先發現咦原來佢都幾靚仔。

9:19 上午  
Anonymous 匿名 said...

不過話時話我當年睇果陣都係得六七歲咋!但唔知點解都會咁印象深刻,起碼睇返片頭時真係好記得。唔睇返年份我仲以為自己係四五年班果陣睇既添。 仲有呢!!我都好鍾意劉兆銘,佢超好戲!!有好幾度明明係唔會喊既,都俾佢搞到我流眼淚囉(程朗個仔要走果幕,同埋佢整紅雞蛋俾程朗食果幕)。反而開頭果陣文薏阿媽係醫院就黎去果幕一d都唔想喊,反而有d唔耐煩既感覺。呵呵。

9:25 上午  
Anonymous 匿名 said...

仲有都幾鍾意崔家寶同埋歐陽震華,歐陽震華真係好man!睇套劇裡面既佢真係估唔倒佢會做搞笑角色,因為真係超嚴肅,都幾吸引。仲有呢!林家棟都有係裡面露過面架,好似係做周海媚既同事,行行企企,有一句對白咁多多。 仲有陳梅馨都有係裡面做關海山個秘書。

講起舊劇我仲記得我細個好鍾意睇老友鬼鬼,仲有都市的童話。 唔知有冇人記得老友鬼鬼?我比較鍾意當年既張衛健,多過依家懶搞笑但又無聊既佢。

真係唔好意思一篇日記刺激到我霸左三個位留言。嘻嘻。

9:30 上午  
Anonymous 匿名 said...

Mon Jeh,
thx for the subtheme MV and magazine cover.

About “發瘟”, once I watched his interview with TVB about his nickname. He said it was Kiki Sheung Tin Ngor who gave him the nick name (when they filming 義不容情.

小茵, I remember Bobby 歐陽震華 in this drama, too. Yes, he was very man. Till now, I prefer a 嚴肅 Bobby to 搞笑 Bobby.

9:50 上午  
Anonymous 匿名 said...

係呀!果時都無咩娛樂,最喜歡睇電視..
唔知點解細果時睇既戲反而好深刻架
其實有些戲都幾教壞細路呢,
好似(大時代)扔仔落街果幕真係好震撼,
好記得!很多戲都好深刻,雖然唔記得劇情
但有些情節仍在腦海中,算是童年回憶啦

王傑到現在我都很喜歡他,很喜歡他唱歌
講開黎明,上年咪推出舊歌專輯廣告,
聽番原來他很多歌都好熟識!
(四大天王)算是陪伴那時代的人成長呀.

好似我阿爸以前極不喜歡黎明,
依家都話他唱歌好過現在的歌星,
依家d歌星都唔知佢地唱緊乜喎..
可能係他的歌比較淺易D掛!
曾經看過港台講樂壇歷史既節目,
原來黎明都幾聰明和有自知之明,
是他叫人揀哂D情歌比佢唱架!
知道自己咩定位行咩路!
我以為佢剩係得個樣咋,原來佢係有腦!
所以每個成功的人都不簡單!

11:40 上午  
Anonymous 匿名 said...

mon jeh

我好記得第一首勁歌推介係蔡興麟既'為了你為了我'喎~~~

仲有我都有買過今生特刊, 但印象中係黑色封面??

小茵

老友鬼鬼有出VCD丫~ 當年仲好 HIT 添~

12:48 上午  
Blogger 芒姐 said...

m,

係咪真o架?! 我真係覺得係"對不起"喎...你咁動搖我十五年來的信念, 搞到我真係lor lor luen...等我再去考究下先 (但我又真係唔知可以點考究...相信都無其他人會知!)...如果有人記得, 唔該提供資料!

本特刊黑色添?! 我本紅色喎, 又有人話有金色...唔通有十隻色俾大家揀...你今日俾好多疑團我呀?!

1:04 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名者,

你講得好o岩呀...其實我都覺得黎明係有腦o架...佢成日"語無倫次", 你問佢東佢就答你西, 其實係好高深o既答題技巧, 唔係人人掌握得到! 又好似楊千嬅答問題有時又係唔係直接咁答...但聽得出佢係好有腦, 每次答o既答案都令人拍案叫絕...咁阿leon就未到咁高技巧...但九唔搭八同埋最經典o既"左手又係肉, 手背又係肉"o個下都抵死呀!

同埋佢d舊歌真係好好聽...尤其係90-92年o個d, 所以當年佢出o左隻唔知咩"傾城之最"(sort of啦)精選, 我都即刻買o左...真係首首都咁好聽!

1:12 上午  
Blogger 芒姐 said...

shaw_mag,

oh really? the name“發瘟”is "created" by kiki sheung? then she's pretty creative!

1:22 上午  
Blogger 芒姐 said...

小茵,

哈哈...睇o黎呢套戲真係令你好懷念! 唔緊要, 留多十個言都無任歡迎!

o個期o既周海媚, 又真係幾得o既...又嬌俏又屎weet, 同埋佢同leon真係好襯!

阿黎生o係呢套戲又真係好型好討好!

歐陽波比o係呢套劇o既演繹我已經唔係好記得...但無可否認, 依家真係一見到佢個樣都想笑!

又有林家棟咩?! 佢真係o個期o既御用茄喱啡!

"老友鬼鬼"當年都有睇呀, 最記得係佢o地一開始o係機鎗, 仲有男女身份對調...

1:43 上午  
Anonymous 匿名 said...

呢套劇真係勁經典呀,果陣我鍾意黎生,都好似係因為呢套劇咋(當然而家唔鍾意啦),不過呢,點解無記唔重播既?希望收費台播啦。唉,今晚開始既子夜場播新劇喎,真係估佢唔到,我寧願播番d舊到爆既劇喇。
講開收費台,芒姐,我剛登記左兩個月免費睇收費台呀,開心到爆呀,因為剛好有「翁美玲系列」,剛剛果星期日,我係屋企睇「夾心人」睇唔到想出街呀。

4:16 下午  
Anonymous 匿名 said...

I can't believe "Who can change" did not get the top honor on the list! It's definitely one of my favourite TV theme songs of all time!
I listened to radio last night and 蔡少芬 was guest hosting a show, and she played Alan Tam's "Who can change" and said the TV show 天師執位 was one of her favourite TV shows.

12:07 上午  
Blogger 芒姐 said...

Moo,

係啦, 其實我都估唔到"今生無悔"會第一位...可能因為唔止係香港, 仲有中國內地觀眾投票...佢o既未必仲記得"天師執位"o卦, 因為年代比較久遠!

哈哈...咁蔡少芬又的確係成長於八十年代, "天師執位"係好多o個個年紀朋友的集體回憶! "今生無悔"首播o個年正正係佢選港姐o個年...都無時間睇電視啦!

12:28 上午  
Blogger 芒姐 said...

敏兒,

好耐無見啦喎...你去o左邊呀?! 哈!

我唔敢裝收費電視, 我驚一發不可收拾...因為我對睇電視呢方面無咩節制, 睇埋呢d再加埋我d珍藏, 我真係唔洗?!

5月係翁美玲生忌+死忌...今個月做"我們的翁美玲"係fit晒o既!

我都係頭先睇預告先知深夜開始做新戲..."追魂交易"都ok o既, 之後o個套"心憶心郁"就真係好倉底feel!

"今生無悔"其實93同96年都好似重播過, 但近年就真係唔多覺喇! 無線成日都係首播完一兩年就成日重播d戲, 之後就一路都唔播! 好似近期朝早套"騙中傳奇", 真係7年來重播o左至少三次...不過又係幾好睇o既!

12:33 上午  
Anonymous 匿名 said...

哈哈,芒姐,好開心你無唔記得我呀。我因為呢排太多稿寫喇,所以呢少上黎留言,但有睇架。
我係因為裝左now,所以順便裝埋收費電視,我估我都係一發不可收拾,今日放假至睇左射雕既東邪西毒之嘛,正呀。我睇預告好似遲d 有「我們的苗橋偉系列」,唔知真唔真呢?
咁無記有時重播d 劇都ok既,今日睇左套鼠奶強人都幾好笑。你記唔記得有無重播過「黃金十年」呢?呢套劇都幾多人做架喎,記得有張兆輝同戚美珍囉,你有無印象?

1:07 上午  
Anonymous 匿名 said...

關於黃金十年, 當年撞正87年台慶附近播, 記得 d 節目過場時間有好多藝員拍的宣傳片, 就係講, 祝TVB有黃金十年又十年 咁下下果D~~

1:38 上午  
Blogger 芒姐 said...

oh..."我們的苗僑偉"...又幾吸引喎!

師奶強人都幾ok o架...當年都有力追阿李小心...

敏兒, 我記得你之前曾經提過"黃金十年":

http://hejnom.blogspot.com/2006/03/3-15wed_114193859334835845.html

當年我好似小一/二, 但我記得有睇過, 印象有d模糊, 應該無重播過! 我特登睇o下關於八十年代劇集o既網站...1986年10月首播, 除o左張兆輝同戚美珍, 仲有劉嘉玲, 好似有歐陽波比添...其他要quote番"車匙"喇: "我真係唔記得..."

歡迎大家提供資料!

4:24 上午  
Anonymous 匿名 said...

哈哈,我寫完,都記得我之前有提過,你睇我幾掛住呢套劇。

11:26 上午  
Blogger 芒姐 said...

敏兒,

似乎你真的很喜愛"黃金十年"...我都好想睇番...不如你o係你運用你的影響力, 寫番篇稿叫tvb重播啦...

3:37 下午  
Anonymous 匿名 said...

Mon Jeh,
Below I forward a message from Connie. She was a regular to your old diary, but since she lives in Guang Dong, she is unable to read your new blog now.

SHAW,你要告?她,“?瘟”的?源是?自商天娥,拍《?》的?候,他?演?叫她肥娥,所以娥姐叫DERIC “FAT WAN”,后?叫呀叫,?口演?成“?瘟”了,而MAGGIE的“??”花名一早就有了,是因?“邵美”的?音。?有《大???》的“?江一?”?目我?得,我也最喜?看,哈哈,因?猜?名字和那些爆料很好玩的。

9:05 下午  
Anonymous 匿名 said...

i've always thought it was lo lai's 對不起 too ar...is there an authoritative answer?

10:32 下午  
Blogger 芒姐 said...

tfil,
今次真係無從稽考喇...我一路都記得係"對不起"...都唔知o係邊度可以搵到答案?! 好惆悵啊!

3:38 上午  
Blogger 芒姐 said...

shaw_mag,

咁樣實在太可惜喇...我搬o黎之前完全無想像到內地會block左成個blogspot...真係聞所未聞...哎!

原來呢d名係一早就有, 唔係"長江一族"作o既...不過佢o地個欄目真係好抵死, 好好笑! 精彩過依家d唔開名爆料欄目好多!

o岩o岩睇到本舊香港電視, 原來海味個家姐叫"臘味"...都幾好笑!

3:44 上午  
Anonymous 匿名 said...

我細個勁鍾意黎明,佢所有o野都迷。好自然追完人在邊緣,跟手追埋今生無悔。我都同意,黎生咁多套電視劇,係呢套同埋回到未嫁時,佢拍海味最好睇。
程朗(黎生)同展翹(maggie)唔係唔好,不過我唔明點解佢個髮型要剪到tup tup 嵌,成個頭盔咁,望到好想笑.....
當時睇套劇,除o左四個主角,我都好鍾意睇陶大宇同王綺琴個一段。陶大宇個時做戲自然好多,好睇過而家。佢而家太自覺做緊戲,表情又超誇張,退步矣。
我都係大眾電視長期讀者。當時全班同學夾好,我就長期買大眾、有人會買香港電視、有人又會買金電視,或者其他電視書。大家交換o黎睇,交換明星彩頁。
睇過其他電視書,都發覺大眾電視最好睇:彩頁多、大頭相多、又拉頁海報、又彩頁書簽咁,好抵!
長江一號、二號曾經o係其中一期爆料,「天濛光」匿名助養小朋友,讚佢做善事唔張揚。後來「天濛光」作曲,就用呢個名叫自己,長江一號、二號好開心,所以「天濛光」同大眾電視關係好好o架!

1:34 下午  
Anonymous 匿名 said...

說來慚愧, 我對今生無悔呢套劇印象真係好模糊(我諗我應該降班落tvb fan - beginner level), 最深刻都係銘sir同楊美儀俾發瘟整死...講開黎生,我同我個朋友成日都話每個少女都必定迷戀過黎生或劉華,未迷戀過佢地的,都未算經歷過少女階段! 雖然黎生近年變左一個中年發福的麻甩佬,但聽佢講野真係好有娛樂性. 記得有雜誌節錄過佢的金句,賣飛佛除左"左手/手背都係肉"之外,仲有"徐子珊是香港小姐,過激的新聞對香港形象也不好"同埋"男人做事, 一就一二就二;女人做事, 一加四就等如五"等等...箇中玄機, 真係唔係人人都能夠參透...

7:16 下午  
Anonymous 匿名 said...

我記得陳梅馨好似係"oh!夜"MV的女主角woo

不過我當年都好鐘意Leon,佢好靚仔,就算依家的佢,都有一種味道的,好正

9:09 下午  
Blogger 芒姐 said...

carman,

"oh!夜"女主角應該係李嘉欣, "對不起"就真係陳梅馨...呢兩個mv我都有錄, 頭先特登去睇番...至於"勁歌推介", 我問過幾個朋友, 大部份都話記得第一首係"對不起", 不過又唔敢話100%sure, 但以當時無線對佢o既重視程度, 搵佢做第一擊都好合理!

12:58 上午  
Blogger 芒姐 said...

tfil,

咁又唔洗降grade o既, 對"今生無悔"印象模糊唔代表你對電視/tvb唔熟悉...不要妄自菲薄...以我見解你都算係好expert o架喇!

死喇, 我真係從未迷戀過黎/劉生, 四大天王若夾硬要我揀, 我當年係buy學友o既...男歌手之中, 就會係克勤...但我都係鍾意sammi多d (指當年)...我諗我真係無經歷過少女階段! 不過呢樣我都唔感到奇怪, 從來性格上都似男仔多過女仔!

你quote o個d黎生今句又幾好笑...我都未聽過, 但就好"老黎"囉...佢o個d金句真係唔係人人都可以參透箇中玄機...o個句"男人做事, 一就一二就二;女人做事, 一加四就等如五"幾cutie, 都唔係好明...但就係鍾意佢咁玄!

1:04 上午  
Blogger 芒姐 said...

rona,

黎明同海味, 真係90年代一對好得o既螢幕情侶...發瘟同邵美琪都唔錯!

但o個時成日覺得王綺琴個樣老過陶大宇好多...都係張大勇同車匙最襯! 不過我認同你話陶大宇後來太自覺做緊戲!

我最早期係期期買香港電視, 跟住90/91年開始買埋大眾...香港電視睇劇情同專訪, 大眾就其實d相同埋好多欄目都好好睇...內容仲充實過香港電視好多! d拉頁, 書簽都好靚, 雖然我從來都唔會剪出o黎做書簽!
仲有送相添...我都試過寄去換3r相...換過梁珮瑚同埋sammi!

o個時d電視書全部係pocket size, 好方便攜帶...我覺得最fit係呢個size, o個時可以收o係校服袋添(因為我o地校服袋係好大o既)!

長江一號、二號真係掂到爆...佢o地寫d內容同埋匿稱都好抵死到肉!

1:12 上午  
Anonymous 匿名 said...

我記得係蔡興麟丫~~ 因為當年仲特登搵佢做訪問, 佢仲話好榮幸, 我仲覺得好奇怪點解搵佢添~

當年本本八卦書我都有買, 記得金電視有d 樂評幾好睇, 仲有訪問D 唔好既人, 又多一格格圖. 大眾D 書簽有時會有D 唔多紅既~ 我當年試過'補購'大眾, 寄STAMPS俾佢當$$. (長江一號唔多記得, 但每期有連小說, 我都睇埋~)

新電視就最少料~

玉郎就精美, 多訪問, 仲有個女人每期就一個話題訪問四個藝人~

果陣八卦到亞視周刊同電視日報都買埋添~

1:41 上午  
Blogger 芒姐 said...

我後期都有睇o下金電視, 貪佢細本方便攜帶...但其實內容空泛, 圖片唔靚, 但因為到90年代中後期已經唔多選擇!

其實大眾咁好睇(後期跌o左d watt...我都唔知點解買到93年就無咩點買)...點解最尾會搞成咁?!

亞視周刊都有買o下o架...當年買大眾, 其實有一半係為o左睇亞視劇情添!

'補購'大眾咁精彩? 有d咁o既service...我依家都想補購番喎...

3:14 上午  
Anonymous 匿名 said...

家下梗無啦~ 當年呀~ 我仲上過北角玉郎OFFICE補購玉郎電視添~

2:04 上午  
Blogger 芒姐 said...

oh, 果然好落力!

當年大眾o既姊妹雜誌大大本但薄chit chit, 主力講樂壇的"100分", 都幾好睇呀! 大眾仲期期sell佢添...我有一期都成日買o架!

3:51 上午  
Anonymous 匿名 said...

唔好嚇我啦...真係冇可能係蔡興麟果首原來為了你原來為了我喎

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006051900216

8:29 下午  
Anonymous 匿名 said...

可以把你的Blog加入我的link嗎?我都對90年代初期的TVB劇集十分有興趣.

2:38 下午  
Blogger 芒姐 said...

ljchan,

當然可以...無任歡迎!

12:26 上午  

發佈留言

<< Home