2008年6月10日星期二

6-10(tues) 又再會衝上雲霄

各位好耐無見! 終於“遠行”回來, 有時間update o下! 依然未病好, 咳到七彩, 病足一個月…真係唔知可以點?!

嘩嘩嘩! 一睇節目表, 居然發現今晚12:15重播“衝上雲霄”…尋晚larp眼仲係做緊“全院滿座”o架嘛…嘩! 好彩! 差d miss o左! 呢個真係must watch呀…上年偶然“再會衝上雲霄”, 不過睇睇o下又有無再update…今次終於可以睇番晒…既可以睇不嬲大家主力睇o既陳慧珊同吳鎮宇o個part, 又可以睇番o個班後生仔好勵志o個part…oh, 好期待!

由今晚開始又要夜瞓d喇…因為我仍然覺得o係電視集集追同自己上網睇感覺好唔同! 所以重播劇集係仍然令人期待o既…無綫o係o個個時段一而再重播d好戲亦都係明智之舉…雖然讚o左好多次, 不過都要再讚!

仲有, 原來朝早11:45重播“愛情全保”, 呢套又係幾好睇…吳美珩我都好buy, 佢同陳錦鴻又ok襯喎…不過應該睇唔到咁多套劇喇, 但仍然會推介大家睇o下!

又要再不厭其煩地講, “舞動奇跡2”真係幾好睇, 睇d藝員跳舞, 好多仲由唔識跳到識…都幾有趣o下…可惜真係cut得短o左d! 同埋個“亮相”遊戲節目睇睇o下都幾好睇, 但主要係睇o個集邊個係嘉賓, 有d悶蛋嘉賓都真係可以幾悶o下! 雖然個節目真係令我摸不著頭腦, 有咩可能憑d人講幾句就知道邊個係聖誕節生日或者o係唔知邊度出世, 呢d邊有樣睇o架?! 可能中間cut o左好多, 或者有hints俾d嘉賓, 只係無播到o者…不過個節目都ok有趣味性o既…同埋好鍾意o個種“我估你唔到”o既感覺!

又o係youtube搵到d精彩o野…嘩! 呢個版本好經典…真係從來都未睇過, 隻主題曲咁似"六嬸, 三太公"o個隻歌o既...定係直頭係同一隻?


1976佳藝電視 神鵰俠侶片頭曲 (羅樂林&李通明)

7 Comments:

Anonymous 匿名 said...

Hello again Monjeh!!!

先祝妳早日康復!

aTV最近重播“乖女也瘋狂”(天光前0530-0630)。喬宏做老豆,三個女分別係︰梅愛芳、符鈺晶、龐秋雁。 真的好懷念梅愛芳!雖然事業不如其妹,但有如意郎君、家庭幸福這點又有所超越。只可惜走得太匆匆,其子現在應該快小學畢業了。

1976年佳視神鵰(第一個神雕電視版)主題曲是根據射雕主題曲再創作,用意是令其聯想到兩齣故事的關連性質。

至於芒姐講既,係許冠傑以林穆主唱的第一個射雕電視版主題曲重新填詞的搞笑歌。吊詭的是:搞笑歌長流不息,正經版反倒湮沒無聞,即至今日。

By i-Joel

5:35 下午  
Anonymous 匿名 said...

FYI

許冠傑 ── “打雀英雄傳”
說到由金大俠的《射雕英雄傳》改編的電視劇,耳熟能詳的是那個八三版,經典得被追捧到幾乎不能被超越的地步,以至於後來的各個版本甫一面世,差不多都被蓋上了垃圾的標簽,實在是有點冤。其實還有更冤的,也就是第一個吃螃蟹的,根本就已經被遺忘了,連出面打抱不平的人都沒有。
    
個敢爲人先的叫做香港佳藝電視臺,簡稱佳視。佳視是全世界第一間改編華文武俠小說成爲電視劇的電視臺,金大俠的武俠小說被改編爲電視劇,佳視自然就是開山鼻祖。在1976年,佳視拍出了電視史上首部金庸劇《射雕英雄傳》,一下子轟動全港。俏麗可人的米雪因爲在劇中演活了黃蓉這個角色,成爲當年最紅的女星。而該劇的同名主題曲也因爲電視劇的熱播而被廣爲流傳,幾乎被唱到街知巷聞,紅翻了天。
    
當時,“射雕英雄傳”這首歌的詞曲都出自一個叫做劉傑的無名小卒之手,要知道劉傑就是黃霑的馬甲,當年黃霑和徐克等在佳視混的時候,佳視正如日中天,黃霑以劉傑爲筆名參與了佳視的衆多劇集的音樂編曲和填詞。才華橫溢的黃霑是個音樂多面手,而黃霑的詞和顧喜輝的曲,素來被稱爲雙劍合壁,相得益彰,當時風頭正盛,幾乎無人能及。就算後來講到香港的詞壇,不得不提的“二黃”,一個是黃偉文,另一個指的就是黃霑。
    
其實,“射雕英雄傳”這首歌的真正名稱叫做“誰是大英雄”,也作“大英雄”,只是當年《射雕英雄傳》這部電視劇太深入人心了,以至人們習慣將其主題曲也叫作“射雕英雄傳”。那時間,許冠傑和黎彼得正合作得親密無間,兩人見“射雕英雄傳”紅得發紫,便趁勢借曲填詞,推出“打雀英雄傳”,這首鬼馬味十足的歌曲同樣名噪一時。
    
“打雀英雄傳”的詞由許冠傑和黎彼得聯合創作,用市井俚語以及麻將桌上常用術語將“射雕英雄傳”的歌詞改了個面目全非,全無英雄的豪言壯氣,表現的儘是麻將桌上的明針暗鬥,其入木三分的刻劃讓人讀來爆笑不已。其實這種詼諧風格的歌曲在以煽情爲主的港臺音樂裏面從來都是另類,但一直存在著,時不時就會冒出來,讓人們捧腹不已。比如AK的“個個贊你乖”,還比如劉德華在《愛君如夢》中同衆人表演的那首讓人笑翻天的“兩仔爺”,再比如鄭中基和林子聰在《至尊無賴》中的那首讓人笑到肚痛“青春痘”,都是好玩到極點的音樂作品。
    
除了許冠傑和黎彼得借“射雕英雄傳”的曲重新作詞外,黃霑本人也對自己創作的這支曲改了又編,編了又改。在隨後佳視拍的《神雕俠侶》中,黃霑就是將“射雕英雄傳”重新編曲填詞爲“神雕與射雕”作爲《神雕俠侶》的主題曲,當時由關正傑、韋秀嫻和麥韻三人合唱,後來徐小鳳獨唱過這首歌,更是別具韻味。到了九三年的搞笑電影《東成西就》中,黃霑又對“射雕英雄傳”作了再一次的編曲和填詞,成爲由張學友演唱的“誰是大英雄”,在這個版本中,黃霑也一反常態,在以前的英雄豪氣中加入了無厘頭的笑料成份,也是好玩到跌渣。
    
在黃霑首創的“射雕英雄傳”這首歌曲的各個版本中,最爲有名就是張學友的“誰是大英雄”,改編得也最離譜,歌詞中居然跳出成龍來了;最有創意的就是許冠傑的“打雀英雄傳”,居然拿搓麻將開涮;唱得最有韻味是徐小鳳的“神雕俠侶”,關正傑版的“神雕俠侶”最爲熱鬧,而最具英雄氣的還是由林穆原唱的“射雕英雄傳”。
    
現附“射雕英雄傳”的各個版本歌曲如下:
    
“射雕英雄傳” ── 電視劇《射雕英雄傳》主題曲
詞/曲:劉傑(黃霑)演唱:林穆
    
絕招!好武功!十八掌一出力可降龍!大展威風?
男兒到此是不是英雄?誰是大英雄?
    
射雕!彎鐵弓,萬世聲威震南北西東,偉迹豐功?
男兒到此是不是英雄?誰是大英雄?
    
一陽指,蛤蟆功,東邪西毒南帝北丐中神通。
好郭靖,俏黃蓉,誰人究竟是大英雄?
    
練得堅忍,大勇止戈永不居功,義氣沖宵漢。
男兒到此是大英雄!才是大英雄。
  
  
“打雀英雄傳”
詞:許冠傑/黎彼得 曲:黃霑 演唱:許冠傑
  
六嬸 三太公
大眾開檯喇面似蓮蓉
又放工 打餐懵
圍埋砌幾圈 論呀論英雄
誰是大英雄 〔大英雄!〕
  
落手 〔上!〕
三隻東 〔碰!〕
度到岩呢 三吊二五六筒 〔死啦!〕
截正糊 〔噓〕 真陰功
顫顫震呀 嬲到面呀面都紅
  
白:
上下家 搏曬懵
依呀鬆鋼眨眉眨眼打籠通
係咁鬆 正衰公
難為沊仔會浸呀浸蛟龍
  
亂咁質 真勢兇
學到足 關帝坐鎮華容
恨滿胸 裹蒸粽
嗡嗡貢好似大呀大燈籠
  
大相公 小相公
遇老千啲張法亂曬大籠
食詐糊 包出沖
沊沊轉好似大呀大灰熊

白:
執左位 起過風
移燈換凳洗手食煙熨櫃桶
轉下運 哈哈 確唔同
連除喫幾鋪 我露呀露歡容

白:
混一色 碰七筒
一筒白板發財做眼槓紅中
六八筒 叫卡窿
原來咁鬼橋佢係呀係七筒

崛尾龍 〔上!〕
起勢攻 〔碰!〕
大四喜渣曬南北西東 〔死啦!〕
做牌 講天聰
頻頻滿糊 我做呀做英雄
時勢造英雄 〔大英雄!〕
 

神雕與射雕─ 電視劇《神雕與射雕》主題曲
詞/曲:劉傑(黃霑) 演唱:關正傑、韋秀嫻、麥韻
    
女:
神雕俠侶,
英名世代垂
    
男:
問世間幾許
俠客胸襟熱血之軀
問世間多少
情人到死誓相隨
能死生相許
   
女:
神雕俠侶 啊……
   
男:
神雕俠侶,
千秋萬世推許
楊過小龍女,
到死誓相隨
願死生相隨
   
合:
神雕俠侶,
千秋萬世推許
楊過小龍女,
到死誓相隨
行俠仗義名垂
    
    
神雕與射雕─ 電視劇《神雕與射雕》主題曲
詞/曲:劉傑(黃霑) 演唱:徐小鳳
    
神雕俠侶,英名世代垂,
問世間幾許,俠客胸襟熱血之軀。
問世間多少情人到死誓相隨?能死生相許?

神雕俠侶,千秋萬世推許!
楊過,小龍女,情人到死誓相隨,願死生相許!

絕招,好武功,
十八掌一出力可降龍,大顯威風。
男兒到此是不是英雄?誰是大英雄?

一陽指,蛤蟆功,
東邪西毒南帝北丐中神通!
好郭靖,俏黃蓉,
誰人究竟是大英雄,誰是大英雄?
射雕,彎鐵弓,
萬世聲威鎮南北西東。
偉績豐功,男兒到此是不是英雄,誰是大英雄。
    
    
誰是大英雄─ 電影《東成西就》主題曲
詞/曲:黃霑 演唱:張學友
    
絕招 好武功 問世間多少個能上高峰
成功 威風 男兒有多少真的是英雄
誰是大英雄
    
雪山 好武功 問世間多少個能上高峰
成功 威風 男兒有多少真的是英雄
誰是大英雄
    
是懂 非懂 問世間有幾個絕對出衆
南北 西東 不去鼎拜也不去跟紅 從未作個狗熊
    
我的爸爸是大玩童 我媽媽嫁給他這個老公
比起成龍 還要威風 男兒到此還是不是英雄
    
誰是大英雄 問爹 問我媽 管他青天白日滿地紅
在這 世界上 男兒到底算是龍是蟲
    
誰是大英雄 誰是大大英雄 誰是大大英雄

7:45 下午  
Blogger 莎莉蛋糕 said...

經典!正在追看中!

另芒姐有否留意最近「正露丸」以rap形式的廣告?男主角正是「發脹了」的羅頌華啊!

http://www.youtube.com/watch?v=qEblZAw9TcA

12:41 上午  
Blogger 芒姐 said...

莎莉蛋糕,

有呀有呀...上次有網友post o左出o黎...真係難以想像羅頌華哥哥會發漲成咁...

6:07 下午  
Blogger 芒姐 said...

Javaer,

嘩, 好詳盡...清楚晒! 多謝晒你搵到呢d資料俾我睇!

6:10 下午  
Blogger 芒姐 said...

i-Joel,

多謝你o既祝福...


“乖女也瘋狂”我好似larp到第一集的第一段, 但因為趕住去搭飛機, 所以無睇到...d主角又幾特別喎...可以一睇!

6:12 下午  
Blogger Unknown said...

In fact, they run from Rome through Venice- St. Mark's Square and then Florence, 3 cities lor....

3:09 上午  

發佈留言

<< Home