2008年7月7日星期一

7-7(mon) 亮相

依家“亮相”搬o左去禮拜六, 搞咩”藝人版”, “港姐版”etc…其實呢個節目係愈睇愈ok, 雖然依然係唔明有時d人點會估到, 但阿葛都真係算做得幾好, 尤其o係呢d根本無咩機會發揮佢搞笑本色o既節目…而依家呢排o既特別版, tvb仲可以乘機推d三四線藝員/歌手/候選港姐出o黎介紹o下俾大家識, 起o下佢o地底會令觀眾對佢o地印象深刻d…果然係高招!

哈哈…咁o岩o係youtube睇到松松姐姐/譚玉瑛姐姐/麥包哥哥o既mv版“烏卒卒”…真經典啊!


(mv版烏卒卒)

松松姐姐以前唱歌真係好好多, 同埋個樣好清新, 好純…難怪蕭笙叔會睇中佢搵佢拍 “天涯歌女”…真係好得!



仲有呢個“葉蒨文模仿大賽”參賽片段都夠抵死呀…真係唱得唔錯!

11 Comments:

Blogger Unknown said...

Hello,好likey你個blog.上次哥哥五周年Concert,松松姐姐唱歌好過Karen同好多人,唔知你知唔知?

我3-6歲時住那間屋,阿媽其後租過俾x若元同湯鎮業,so 騎呢!

P.S.你以前係讀MSS定SPSS?

2:10 下午  
Anonymous 匿名 said...

CLEMENT,

邊間屋?

2:29 下午  
Blogger Unknown said...

廣播道偉錦園,阿肥都住過樓下.

9:45 下午  
Anonymous 匿名 said...

但係亮相呢,好似d人越來越難估呀!
有時我覺得佢地係有內幕tips 先會估得中,咪點會估得咁準!!

9:44 上午  
Anonymous 匿名 said...

亮相有森美小儀嗰集唔知幾時出呢?我睇過東張西望,覺得好搞笑呀!有個同小儀好似樣o既"大儀"!

芒姐依家唔寫視評喇?我想睇呀...雖然自己近半年都冇認真追過劇,全部都睇D唔睇D...不過遲下我會追家好月圓。(都係為左睇某個人,哈哈!)

甜言蜜語講配音員都唔錯啊!我都幾有興趣了解呢個行業,想知佢地點樣表演同做聲效...不過又係冇追到...

睇電視,一係睇劇情,一係睇人,如果劇情痲痲地,演員又可睇可唔睇,都真係冇乜吸引之處。

遲d好似有撈家新劇,不過始終覺得同杏兒配搭好怪...年紀差距太大,好兄妹feel,尤其是真係扮過兄妹嘛(流金歲月)!見到佢地kiss,想打冷震...

8:29 下午  
Blogger Unknown said...

原來芒姐係MSS人,上等人.

1:55 下午  
Blogger Unknown said...

Not a gossip:

高x正係中大溝女王,其中一名戰利品係Formula陳美詩.

"言生"黃子雄同林莉一起好耐.

3:33 下午  
Blogger 芒姐 said...

clement,

首先多謝你讚賞我個blog先!

松松姐姐唱歌絕對唔係差, 不過差過以前囉...以前真係唱得好好, 近年間唔中都有d失準!

哈哈...一如呢度o既慣例, 有關個人身份背景o既o野係唔會明確咁答o既...其實你都知o架啦, 無雖然畫公仔畫出腸! 同埋芒姐係咩人, 其實又有咩所謂呢...哈:p!

6:51 下午  
Blogger 芒姐 said...

LeeLi,

我都覺得無可能係無tips, 同埋可能中間cut o左好多o野無播囉...如果唔係有好多係無可能估中...

6:53 下午  
Blogger 芒姐 said...

++,

係呀...無寫啦...合久必分嘛! 哈哈哈哈哈...或者遲d又有機會再見到我呢...同埋呢度仍然會繼續, 而且暢所欲言d添...!

我呢排都無咩時間睇電視...袁靚靚o個套只係睇過一集...反而深夜晚晚死都睇埋"變色龍"先瞓...所以攰得很!

係啦...我都唔知"亮相有森美小儀"嗰集幾時出...好似話係last一集!

撈家同杏兒p既配搭我都照受唔到呀...真係太兄妹, 同埋"流金"太深入民心喇...

6:57 下午  
Blogger Unknown said...

芒姐,

Sorry,我都係估估吓你D野.我而家highlight咗呢個blog,仲睇緊2006年D野.

I am a natural born Kowloon people所以覺得你好遙遠.但多謝你回應.

11:39 上午  

發佈留言

<< Home