2009年2月18日星期三

2-18(wed) 電視金曲慶團圓

一路都唔記得講, 新年之前去o左睇一個香港小交響樂團 x 朱凌凌o既 “電視金曲慶團圓”…其實呢d樂團concert我都ok鍾意睇o既, 咁當然crossover電視金曲就開正我o個瓣添啦…唔去睇都對唔住自己! 不過佢宣傳真係唔夠, 我都係o係開show前一個禮拜咁o岩o係地鐵見到poster, 如果唔係都錯過o左!

樂團concert聽得多, 電視金曲聽得多…但兩樣夾埋就聽得唔算太多…幾有新意喎, 個flow都唔錯! 首先係經典電視主題曲, 然係係跟住一日o既電視節目表咁落…兒童節目, 新聞, 天氣報告, 劇集, 綜藝節目…連“每日一字”都有! 不過係要我o地呢個年代的朋友先特別有共鳴, 廿歲出頭又遲開始睇電視的朋友, 原來真係會唔知“每日一字”係咩! 下次大家如果見到有呢d show, 記住通知我!

有日睇“無間音樂”訪問g.e.m., 佢話o個日o係勁歌同古巨基合唱佢o既經典金曲“歡樂今宵”…古巨基話覺得同個小妹妹合唱呢首歌感覺好怪, 阿古sir問阿g.e.m.小妹妹知唔知呢首歌內容係講咩, 佢話原來係講一夜情…噢, 我聽o左咁多年都無為意…佢咁講完再睇番d歌詞, 又真係好obvious…噢, 我真係“背”!

去歌…古巨基 - 歡樂今宵


原來好多時我聽歌都無去研究歌詞的意思…另一首“衣櫃裡的男人”, 我有個“英文人”朋友問我知唔知呢首歌應該係講“基”的? 我又真係完全唔知喎…佢話因為英文“man in the closet”的意思係咁解…但係我再聽番呢首歌o既歌詞, 又反而唔太覺有咁o既意思…其實係唔係呢…?

去歌…梁漢文 - 衣櫃裡的男人

18 Comments:

Anonymous 匿名 said...

嘩我都從來冇諗過歡樂今宵係講一夜情的

12:55 下午  
Anonymous 匿名 said...

我覺得, man in the closet 無錯係指 gay, 所以才會有 "come out" 的說法. 不過 edmond 首"衣櫃裡的男人"就只係借左個term, 內容其實唔係特別講gay. 記得當年呢首歌出時, 都有訪問有講. 純是 gimmick~

5:12 下午  
Anonymous 匿名 said...

黃偉文的詞不嬲都有好多想像空間, 齋睇歌詞, 未必諗到講緊一夜情, 但如果你有睇過"求戀期", 就應該會好容易(或好自然)聯想到一夜情。

8:35 下午  
Anonymous 匿名 said...

歡樂今宵係講一夜情...kind of啦.隻歌係電影求戀期,講古巨基同周海媚
衣櫃...現在內地流行說法"出櫃"=男同志行出來承認自己係gay

溫哥華匿名人

1:12 下午  
Anonymous 匿名 said...

謝謝kelly的解釋, thanks!

4:00 下午  
Anonymous 匿名 said...

Mon - I am with you! no idea at all for both song!

Leng Nui Ting

12:26 上午  
Anonymous 匿名 said...

请问你知道何启南的YAHOO BLOG吗?

12:04 上午  
Anonymous 匿名 said...

Who is 何启南?

2:58 下午  
Anonymous 匿名 said...

TVB的演员啊

6:22 下午  
Blogger 芒姐 said...

何啟南blog呀...唔知道呀, 我諗如果有o既應該可以o係yahoo search到o既...

12:23 下午  
Blogger 芒姐 said...

Leng Nui Ting,

haha...our friend, jeung moon yun who's a big fan of edmond leung just told me that "man in the closet" is really a "gay" song...

12:25 下午  
Blogger 芒姐 said...

溫哥華匿名人,

我無睇"求戀期", 不過就算無睇過, 只要諗諗都會意會到, 只係我連諗都無去諗囉...:p

12:26 下午  
Blogger 芒姐 said...

kelly,

"罪說紛云" (唔知係咪咁寫)...有d朋友睇完呢篇之後又真係話俾我聽首歌係咁o既意思...不過都無咩所謂, 總之係一首好歌啦...

12:28 下午  
Blogger 芒姐 said...

茵,

哈...我同你一樣都係無諗過添...:)

12:29 下午  
Anonymous 匿名 said...

歡樂今宵我有猜到是说很短时间的感情,但不知道是一夜情哦~~
不过衣柜里的男人是说GAY我就知,俗语有话‘出柜’嘛

10:20 下午  
Anonymous 匿名 said...

何啟南blog呀...唔知道呀, 我諗如果有o既應該可以o係yahoo search到o既...

-----------------------------------

因为网站被部分屏蔽了,所以偶无法搜索的,麻烦你帮忙搜一下好吗?谢谢了^_^

10:50 下午  
Blogger 芒姐 said...

我幫你SEARCH過, 唔見有喎...

11:26 下午  
Anonymous 匿名 said...

好奇怪,记得以前明明去过他的BLOG,怎么就找不到了呢~不管怎样还是非常感谢你的帮忙

5:44 下午  

發佈留言

<< Home