2009年2月6日星期五

2-6(fri) bowbook

嘩…前兩日蘋果呢幅設計圖片真係笑死我…好精彩! 蘋果真係偶有佳作...呢幅疑似facebook附圖真係笑爆嘴...個設計者真係好熟fb o的functions同埋applications, 仲可以好抵死地運用…咩"發叔送了一支下籤糸給煲呔", “煲呔同汪阿姐做番朋友”, “煲呔加入了家鬼group”, 同埋個status update係"煲呔視籤文如浮雲"...真係超抵死! 同舊年"閃卡事件"d超detailed o既table有得揮!


(bowbook)

“隔 牆 有 耳 : 煲 呔 忽 然 喪 多 朋 友”

另外, 蘋果話自從今個禮拜無綫晚間新聞提早o左做, 收視大升, 又話…

“呢 幾 日 網 民 都 熱 烈 討 論 晚 間 新 聞 結 束 後 個 天 氣 報 告 , 好 多 人 大 讚 天 氣 女 郎 笑 容 甜 美 , 報 道 天 氣 時 身 體 語 言 豐 富 , 跳 跳 紮 青 春 氣 息 令 人 眼 前 一 亮 , 隨 時 冧 到 天 氣 先 生 都 暈 晒 大 浪 。

呢 個 新 面 孔 天 氣 女 郎 叫 黃 婉 曼 , 中 大 畢 業 , 去 年 攞 過 人 權 新 聞 獎 , 係 時 事 節 目 《 星 期 二 檔 案 》 記 者 , 據 講 由 於 佢 年 輕 有 活 力 , 所 以 獲 高 層 欽 點 兼 任 天 氣 女 郎 。 黃 婉 曼 別 具 一 格 o既 報 道 天 氣 方 式 , 知 情 人 士 話 正 式 出 街 前 經 多 番 試 鏡 , 覺 得 效 果 幾 得 意 所 以 一 試 , 事 實 上 出 街 後 獲 得 唔 少 好 評 , 好 多 網 民 都 話 kawaii , 講 完 香 港 天 氣 , 報 道 環 球 天 氣 前 跳 一 跳 講 o個 句 「 跟 住 我 o地 跳 出 香 港 」 , 更 加 令 人 驚 喜 , 可 惜 新 聞 部 有 人 睇 完 後 O o左 嘴 , 所 以 之 後 兩 晚 即 刻 收 斂 , 冇 咁 跳 脫 。

晚 間 新 聞 越 夜 越 精 采 , 「 魔 童 」 王 維 基 噚 日 去 《 志 雲 飯 局 》 時 , 亦 大 讚 TVB 改 革 新 聞 娛 樂 化 「 好 正 」 , 內 容 深 入 得 o黎 又 夠 平 民 化 , 而 且 主 播 樣 靚 化 妝 靚 , 「 好 似 一 個 藝 員 咁 」 , 佢 又 點 名 指 記 者 方 東 昇 表 現 略 為 生 硬 , 建 議 佢 進 修 演 技 。 魔 童 又 話 , TVB 搞 改 革 好 多 橋 其 實 係 抄 襲 佢 意 念 , 應 該 畀 顧 問 費 佢 , 魔 童 咁 講 即 係 讚 番 自 己 o者。 佢 身 為 ATV 顧 問 , 對 亞 視 新 聞 又 有 乜 意 見 呢 ? 講 到 自 己 台 , 佢 即 刻 封 嘴 , 免 得 講 多 錯 多 又 得 罪 人 。”

有人大讚, 亦有人唔buy…我本人係後者! 第一日睇到個天氣報告真係嚇o左一跳…首先個姐姐唔係十幾歲, 佢o既演繹方式未免太跳脫, 同埋夜晚十一點幾其實係唔洗太活潑o架喇…仲有, 天氣報告我都係prefer正經少少...個人見解啦o下!

同埋阿王維基 (我成日想問佢英文名係咪叫wiki wong?) 話覺得阿方東昇表現略為生硬…唔係呀嘛? 我覺得咁多個記者之中佢表現算最好, 莊諧並重…上次“神七升空 x 家好月圓”, 仲有o個個“混亂油煎的混雜的菜”都係笑爆嘴! 我覺得佢做新聞報導係做得比較好o既一個! 嘩, 不過無綫依家改革版o既晚間新聞好似有d長, 但長得o黎又唔夠料做…有d夾硬拖長+拖慢o黎做o既感覺…o個d什麼冷智識題材有少少九唔搭八囉! 今朝晨早新聞仲要連志雲大師o係志雲焗飯度訪問wiki wong都放o係新聞裡面, 就有點兒…

新o個個遊戲節目“耳分高下”做o左差唔多一個禮拜…um, 一般啦, 其實個節目內容係超短, 夾硬剪埋剪埋分兩集播其實好零碎, 不過10點幾得閒睇o下又無壞o既…但係, 點解同上次 “味分高下”一樣, 都可以搵到一班個樣咁唔得o既“Sing之天使”呢? 我相信o係旺角街頭求其搵幾個妹妹仔都靚過佢o地! 無記咁多靚女, 可唔可以搵幾個好樣少少o架?

16 Comments:

Anonymous 匿名 said...

Haha, so is there have a website for bowbook?

2:57 上午  
Anonymous 匿名 said...

that bowbook is actually increduble easy to make, if you know the right software, any graphic designer can tell you that, and Apple is just copying another designer's idea anyway, I've seen this idea before already, on sveral shows on BBC when they made fun of Facebook.

3:04 上午  
Anonymous 匿名 said...

http://zh.wikiquote.org/wiki/%E6%96%B9%E6%9D%B1%E6%98%87
Haha, I just realized 方東昇 have a lot of 金句

3:15 上午  
Anonymous 匿名 said...

王維基叫Ricky, 點解叫親Ricky果D都好似咸咸濕濕咁嘅??

3:38 下午  
Anonymous 匿名 said...

同意同意
我而家睇天氣報告仍然O嘴. 唔知係咪睇慣左正正經經呢,而家佢笑到咁燦爛個人又咁跳脫我真係覺得好奇怪-_-
知唔知點解新閒要提早做既?頂ATV?我又係好頂唔到報導員冇啦啦同另一個傾計囉,明明個topic可以討論既地方又唔係真係咁多。但我幾鍾意睇佢報導一d得意野。

我都覺得方東昇唔錯喎!成個新聞部最鍾意睇佢啦哈哈哈!

sing之天使真係唔多得...其實佢地發揮係咪冇味之天使咁多?因為之前佢地有得自己轉個圈介紹野架嘛(我有冇記錯?!)而家就真係得dshot仔..嗯,但我鍾意睇哈林:)

3:44 下午  
Anonymous 匿名 said...

新天氣小姐係就係過份跳脫左, 但其實都未至於真係跳一跳先講o個句「 跟住我o地跳出香港」呀, 我rewind左幾次都唔覺佢有跳...

11:08 下午  
Anonymous 匿名 said...

我係指rewind左幾次2月2日果次天氣報告片段, 但真係唔覺佢有跳...

11:09 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

我諗蘋果o既意思係指佢十分跳脫, 未必係exactly有跳起o既...或者係彈彈o下咁囉...

8:23 下午  
Blogger 芒姐 said...

christy,

天氣小姐呢個禮拜好似好o左d, 收斂o左少少..,

係呀, tvb好似諗住提早o黎"hum" atv...點知人o地再早半個鐘...第時晚間新聞可能係9:30做...

sing之天使頭一集好似有個人表演項目...但真係好唔得...救命!

8:25 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

哈哈...仲有邊個Ricky係咸咸濕濕o架?

8:26 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

oh, yes indeed...方東昇 got a lot of 金句s!

8:28 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

我唔係指bowbook個design, 而係佢可以靈活運用呢期d時事同埋facebook o既functions同埋applications o個o下抵死嘛!

8:29 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

haha, not in the meantime...perhaps the HKSAR Govt should create one!

8:30 下午  
Anonymous 匿名 said...

天气小姐跳唔跳都无所谓,但系我好mind佢成日甩嘴读错字。。。。读天气都可以咁唔PRO。。。

12:06 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

係, 我都認同佢連基本做新聞/天氣報導員講o野流暢呢個要求都未做到...

12:07 下午  
Anonymous 匿名 said...

啤酒喝酒慢性酒精白酒過期紅酒中國的酒道葡萄酒裡葡萄解酒酒禁忌酒量好酒老人婚宴敬酒解酒酒文化酒的別名人生論酒文化酒局中國酒局美國酒文化勸酒詞酒文化葡萄美酒泰山酒茶葉世家竹葉青酒wine of tea茶酒各種酒酒政茶壺茶壺之美葡萄酒茶具茶具的保養飲酒謊言選酒葡萄酒術語南非葡萄酒香檳喝葡萄酒西餐喝酒紅酒達人雞尾酒酒標解讀好葡萄酒起泡葡萄酒阿根廷葡萄酒啤酒文化酒經沙場歐洲啤酒威士忌酒文化葡萄酒歷史喝紅酒女人葡萄酒與有錢人喝酒法葡萄酒選購白酒葡萄酒誘惑喝酒模式喝酒的女人伏特加預防高血壓釀酒酒精白葡萄酒開葡萄酒方法酒的成份the cocktailbrewing rice wine專業品酒酒的三種喝法酒功用敬酒酒吧陳年葡萄酒軒尼詩酒調酒師威士忌酒飲茶白葡萄酒中國十大名茶韓國美食越南美食宮爆菜咖啡文化西方糕點飲茶習慣世界民間美味海鮮印度奶茶西式火鍋十佳餐廳旅遊景點解酒藥物十種美食元旦習俗豆腐DIY近視眼春季宜喝春季減肥跟不上的時代喝混酒開心與不開心等待與愛情鄉野情懷排毒

11:49 上午  

發佈留言

<< Home