2009年2月2日星期一

2-2(mon) 噢! 賣飛佛...G.O.D. X ATV + RTHK 經典電視劇TEE!!!

嘩哈哈哈哈哈…半年前提過o既 G.O.D. x ATV經典電視劇crossover tee, 原來終於出o左喇…唔係o個日咁o岩行過G.O.D.都唔知添…宣傳未免係太少喇! 其實幾個月之前我行開G.O.D., 都有順便問o下sales妹妹呢d電視tee出o左未…佢俾一個十分匪夷所思o既反應我…搞到我好似黐線咁! 哈哈…妹妹, 你實在太無留意時事同埋你公司o既product/新聞喇!

嘩…o的tee型到呀…直頭係為我o地呢“亭”懷舊電視迷度身訂造啦! o個日我見到有我好喜愛o既"變色龍", 仲有“鱷魚淚”, 連“家姐細佬飛髮舖”都有! 上網search o下, 原來連我更喜愛o既"I.Q.成熟時"都有出tee呀...噢! 點解我o個日見唔到o架? 唔通已經俾人買晒...?!

一件要成$250, 其實就貴o左少少o既, 我見有件港台“鏗鏘集”logo恤要$350添呀…哈! 我本來諗住等佢減價先買, 但我d朋友個個都叫我唔好等, 因為到減價時可能已經無我鍾意o既款同size...um, 我初時以為呢d衫應該無咩人買添, 但觀乎我o個日經過已經唔見有"I.Q.成熟時"tee呢個事實, 可能呢個世界上真係有唔少懷舊電視迷 (咁又係, 至少呢度都有唔少:p)...咁我可能真係應該打鐵趁熱...正所謂"千金難買心頭好", 二百幾蚊我都仲負擔得起o既...!

原來呢d衫有咁多粉絲…咁大家都快d去買喇…我唔介意同各位電視迷一齊著起呢d“朋友裝”o係街上相認…嘩哈哈哈哈哈…:p


(G.O.D. X ATV + RTHK 經典電視劇TEE...噢賣葛!)

上網search番, 原來上個月都出過兩則有關新聞o既…

**********************************
T恤撈電視汁

【明報專訊】潮流興「集體回憶」,除了懷舊小吃和古色古香的建築物,電視劇也是一代人的集體回憶。G.O.D.最近推出一系列經典電視劇集T恤,但不是許多人熟悉的《狂潮》、《網中人》,而是亞視和港台的經典電視劇集。配合每件獨一無二的設計與圖案用色,令這個crossover配搭突然變得cult起來。像當中的《鹹魚豆腐白菜仔》就很有英倫跳蚤市場Camden氣息;《變色龍》的黑底金字很有江湖味;還有《繩之於法》則形神俱全,率先打響2009年度本地創作潮。
名稱﹕ATV, RTHK × G.O.D. 經典電視劇集T恤
品牌﹕G.O.D.
售價﹕$250至$350

**********************************
黃金電視劇

(星島日報報道) 最近G.O.D.推出一批經典電視劇集Tee,其中一個系列主題,取自當年大受歡迎的麗的電視劇集名稱,如《變色龍》、《鱷魚淚》和《鹹魚、豆腐、白菜仔》等,其中最令我注目的一款Tee,其心口處印有《I.Q.成熟時》的字樣,令我立即勾起當年晚晚「電視汁送飯」的日子。

就算泄露自己年齡秘密也要說,《I.Q.成熟時》是我十大喜愛電視劇的三甲之一,劇中角色如朱仔(鄧藹霖飾)、細細粒(鄧慧詩飾)和花灑(莊靜而飾),更是當年大部分男學生的夢中情人!戲中情節和人物性格的單純清新,完全沒有夾雜現時的「超低能、勁搞笑」成分,看起來格外賞心悅目。

此外,劇中兩名男主角鍾保羅和蔡楓華的瀟灑俊秀,同樣叫人懷念。

**********************************

o個日睇到呢個tvb賀年mv…係今年咁多首之中我最鍾意o既一首 (舊年我就最鍾意“酷拜”)...旋律輕快, 拍出o黎o既感覺亦都好熱鬧好興奮啊!

TVB賀年歌 - 擦亮新歲…



btw, 聽聞我超鍾意睇o既"律政新人王"今個月會出dvd喇!

21 Comments:

Anonymous 匿名 said...

香港d sales (特別係嗰d妹妹仔sales)係咁.成日十問九唔知
律政新人王"出dvd!正!!!

1:09 上午  
Anonymous 匿名 said...

"擦亮新歲"個mv,林峰少有地cutie喎
by the way,你提到賣飛佛.我發覺佢兩兄弟近排有d唔妥,出席活動時貌合神離又完全唔傾

溫哥華匿名人

1:17 上午  
Anonymous 匿名 said...

http://www.youtube.com/watch?v=S8CXFbFrOBI

英皇賀年歌

6:32 上午  
Blogger 梁巔巔 said...

必買!

如果有日妳喺中環 or CWB 見到有人著, 嗰個好大機會就係我.

2:52 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐,有問題請教你
唔知你知唔知atv"再見艷陽天"有無出dvd呢?
如果無ge話有無錄影帶架?
我祖母好鍾意d套劇,日日都會翻腸
不過自己錄ge太凌亂又唔齊
佢最鍾意ge段落搵唔返
希望可以買套俾佢tum佢開心

2:24 上午  
Anonymous 匿名 said...

Haha, why don't u talk about 大龍鳳茶樓, have 林敏聰 and 周中, so funny

10:59 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

我都有睇過"大龍鳳茶樓"呀, 但又無我想像中咁好笑...林敏驄都無發揮佢o既水準o既....:(

6:58 下午  
Blogger 芒姐 said...

小憂,

有呀, search到...但唔知美國版你o岩唔o岩呢?

http://www.yesasia.com/us/%E5%86%8D%E8%A6%8B%E8%89%B7%E9%99%BD%E5%A4%A9-dvd-%E7%AC%AC%E4%B8%80%E8%BC%AF-%E5%AE%8C-%E7%BE%8E%E5%9C%8B%E7%89%88/1004574821-0-0-0-zh_TW/info.html

7:00 下午  
Blogger 芒姐 said...

梁巔巔,

哈哈! 好, 約定你! 但你打算買邊款先?

7:00 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

英皇賀年歌都有成日播, 不過我都係最鍾意呢首"擦亮新歲"...

7:01 下午  
Blogger 芒姐 said...

溫哥華匿名人,

咁我又無留意到佢o地喎...咩場合呀?

7:01 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

係, 真係俾d sales妹妹吹漲!

係啦, "律政新人王"真係超正, 百看不厭!

7:02 下午  
Blogger 梁巔巔 said...

芒姐,

我會買變色龍同IQ成熟時.

妳呢?

9:23 下午  
Anonymous 匿名 said...

原本出咗呢d咁經典o既t-shirt,繩之以法果件真係好抵死,我估無人敢著出街,我睇過GOD個網原來仲有天蠶變,咁仲有冇其他劇款?

我估芒姐你會買IQ成熟時。

11:46 下午  
Blogger 芒姐 said...

梁巔巔,

哈哈...今次我o地完全心靈相通...街上見!

10:28 上午  
Blogger 芒姐 said...

Kitty,

你果然知我心意...全中!

我最想買o個件係"IQ成熟時"...可惜到今日為止我都未見到! "變色龍"我都想買, 但黑底閃字一般啦, 我想睇o下佢仲會唔會出第二d色!

我尋晚去過g.o.d.有好多幅相有o既衫都搵唔到o既...除o左利舞台對面o個間, 大家仲知唔知邊度有賣呢d衫...我o個日行經regal hotel隔離o個間直頭唔見有賣呢d衫!

尋日仲見到“鱷魚淚”, “家姐細佬飛髮舖”...仲有"鏗鏘集"好似係長袖, 可能因為咁貴d, 仲有"小時候"...係童裝o黎添呀...好抵死! 係啦, "繩之於法"o個件都搞笑...

10:34 上午  
Blogger Unknown said...

G.O.D.d 野超貴,我呢d死窮鬼都係睇吓就算."豬肝"做完未,集集都係咁,冇一段關係感人,Ada 同陳豪 argue d 野千篇一律....come on,四十集都夠啦.

Mon姐,誠意推薦妳睇吓"命中注定我愛你",妳會俾女主角喜怒哀樂帶住.我屋企d 英文人同我都睇第二次啦.

11:05 上午  
Blogger 芒姐 said...

Clement,

哈哈...但我唔係英文人啊~!

"豬肝"好似死唔斷氣咁, 其實做到廿集時我已感覺佢好似做o左好耐咁, 點知到依家佢都係做極未完...救命! 我呢幾個禮拜通常會用半個鐘fast forward晒五集o黎睇咁囉...

4:48 下午  
Blogger Unknown said...

"命中"連Wall Street Journal都有提過,搵唔返條link tim...我嘅意思係一個睇開9個seasons "X-files",7個seasons "West Wing",發夢都講英文嘅人都睇,真係唔講得笑.

"豬肝"真係攞命,今晚外省佬阿四奶出返,佢係邊個黎嫁?名模Balia d 戲又係硬過過期年榚,我要周文淇好過.戚生會唔會俾TTB雪吓呢,晒咗佢地咁多錢,搞成咁...凌晨A記"上海1949都係佢作品,unbelievable!

12:43 上午  
Anonymous 匿名 said...

點解你唔評論下鹹豬手事件呢?熱切期待中。

11:08 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

嘩...呢d話題咁敏感...哈哈! 我又無內幕消息...不過我都唔介意同大家討論o下...

11:32 上午  

發佈留言

<< Home