2009年3月6日星期五

3-6(fri) “機場阿嬸”…

呢單新聞好笑…其實上個星期有朋友send o左俾我已經想post出o黎, 但係有太多其他o野要講埋先…點知今日睇蘋果就見到上埋報紙添呀…

詳情:
“YouTube 「 機 場 阿 嬸 」 500 萬 人 觀 看
國 泰 向 女 客 道 歉 處 分 偷 拍 地 勤

一 名 女 乘 客 因 遲 到 未 能 登 機 而 大 鬧 機 場 的 短 片 在 YouTube 上 熱 播 , 網 民 對 片 中 女 乘 客 不 斷 嘲 笑 , 更 封 她 為 「 機 場 阿 嬸 」 , 但 現 實 世 界 中 , 故 事 卻 有 完 全 不 同 的 結 局 。 該 女 乘 客 所 乘 搭 的 國 泰 航 空 已 向 她 道 歉 , 並 安 排 她 下 次 再 乘 搭 國 泰 航 班 時 將 座 位 提 升 至 商 務 客 艙 作 為 補 償 ; 以 手 機 拍 攝 該 短 片 的 國 泰 地 勤 人 員 , 則 被 紀 律 處 分 。”

其實佢o係公眾地方大吵大嚷, 有人拍低佢又點算係侵犯私癮呢…不過可能國泰收到投訴, 又發現係地勤人員拍, 就扮o下o野做o野咁啦…

阿auntie, 其實miss o左班飛機又洗唔洗咁激動呢? 仲細咩…lur地?



之後呢兩段係森美佢o地扮呢位auntie話走o左架[車立]同埋沖唔到廁所…不過其實唔係太好笑, 原裝版本惹笑好多!





同埋, 尋晚睇晚間新聞居然見到播放阿嬌上志雲焗飯接受訪問o既片段…原來六點半新聞都有…你話舊年“藝人閃卡”o個件事上新聞我都可以理解呀, 但我唔係好明點解阿嬌上志雲焗飯講番呢件事都可以上新聞…真係匪夷所思! 你要宣傳節目其實可以有更好o既方法, 咁樣未免太肉酸, 同埋令人覺得好inappropriate, 咪更加反感...今次呢招錯晒!

其實前晚用好大篇幅去播番關楚耀同衛詩舊年出席禁毒SHOW做禁毒太使都有d少怪…咁當然呢個都有少少relevance, 但自從無綫新聞加o左好多軟性料同花邊新聞之後, 有人覺得得意o左, 我本人就覺得怪o左…好似無咁專業, not my cup of tea囉!

仲有, 阿jill單新聞見到個Amusic總經理出o黎講o野, 唔知點解我覺得佢講得字正腔圓到太dj feel…點知之後就睇到報導話原來佢就係商台個dj阿喱 (雖然其實我唔係太識佢係)…


Amusic 昨 日 就 衞 詩 在 日 本 涉 嫌 藏 毒 被 捕 一 事 舉 行 記 者 會 , 當 中 由 衞 詩 的 唱 片 公 司 發 言 人 張 家 豐 , 以 公 司 總 經 理 身 份 交 代 事 件 。 現 年 26 歲 的 張 家 豐 , 大 學 畢 業 後 加 入 商 台 , 以 藝 名 「 阿 喱 」 主 持 節 目 《 空 中 喱 民 》 、 《 有 耳 喱 民 》 及 去 年 與 吳 君 如 合 作 主 持 《 嘩 ! 嘩 ! 嘩 ! 打 到 o黎! 》 等 節 目 , 據 知 吳 君 如 不 滿 阿 喱 在 節 目 中 的 表 現 , 故 於 去 年 11 月 更 換 主 持 , 改 由 王 貽 興 及 阮 子 健 頂 上 。 其 後 阿 喱 有 感 意 興 闌 珊 , 故 決 定 離 開 商 台 , 轉 投 Amusic 。


嘩, 原來唔同裝扮真係可以變成第二個人, 睇番佢以前d相, 係同阿leo, donald o個d差唔多style, 但今次咁出o黎又真係幾總經理喎…仲要原來佢只係得26歲, 但我想問, 點解Amusic會搵佢做總經理呢…..? 真係一個謎!

仲有其實我想講, 佢o地同唔同阿jill終止合約都咩分別…根本如果唔係呢件事, 都無人識佢兩個…已經唔紅仲要唔努力又唔潔身自愛…真係唔知想點? 世上原來真係有好多人比我更廢…哎!

9 Comments:

Anonymous 匿名 said...

雖然我極唔贊同佢lur地0個part, 但我都幾同情呢位姨姨, 我唔知佢因為咩原因咁激動,可能係諗住潑婦式發難可以迫國泰俾佢搭另一班機, 可能係佢EQ低, 可能係「富貴再逼人」式的, 趕住佢拎獎金, 但亦可能係佢趕住搭飛機見佢親人最後一面。若果真係最後的原因,大家仲會唔會形容佢係癲婆呢?

我之前睇過個video, 個女人話佢無遲到, 咁呢樣野我無法證實, 但若果個女人真係準時登機但又唔俾佢登機(雖然可能性極低), 咁國泰就有責任喇

最後, 我認為國泰員工咁樣拍低顧客之餘, 仲要放上網係缺德的事。因為你係一名員工, 唔係候機室的顧客。你放工寫blog係另一回事, 你出書係另一回事, 你唔會開名, 大部份人都唔知係邊個。但你拍片放上網就好差囉, 人人都見到個女人個樣。

掉返轉頭睇, 而家科技咁發達, 真係無時無刻都要保持高eq, 因為就算0係街度同老公男朋友/家人嗌交或者喊, 都可能會俾人擺上網評頭品足。POSITIVE咁睇, 係一個不錯的品格修養訓練

-雪人

10:56 上午  
Anonymous 匿名 said...

後黎國泰澄清唔係個員工放條片上網,我諗個員工應該都無咁蠢放上網,因為咁樣做多數都會俾公司查, 但就算只係拍片都唔係咁好, 地勤員工個陣仍然在工作岡位,唔應該o係度拍片。

不過個女人如果覺得好尷尬,自己都唔應該o係公眾場所lur地, 而且lur足幾分鐘, 作為成人, 佢都應該為自己行為負責任。

btw, 我諗無可能佢無遲到, 無理由其他乘客都上到, 佢無遲到就上唔到? 希望佢唔係以起飛時間作準啦, 如果係, 佢早起飛時間一分鐘黎到,想當然佢係遲到, 人地唔俾佢上機都好正常, 不過呢個都係猜測je...佢lur 地無耐, 都聽到到有地勤人員同佢講會安排佢地坐另一班機啦, 不過佢繼續lur...

再btw, 如果佢真係有好緊急需要搭呢班機, 更應該自己早d到,無可能叫全機幾百人等你一個, 其他乘客都可能有緊急事ga ma。

6:54 下午  
Anonymous 匿名 said...

匿名:

女士lur地的行為的確好幼稚,但佢無殺人放火姦淫擄掠。佢的行為確係好差,但差極都只係煩到一班國泰員工,並無任何傷害別人的行為(你可以話佢傷害員工的耳膜同破壞別人的工作情緒gei)。若果我無聽錯,佢好似都無講粗口丫~ 佢亦無阻住飛機起飛 (至少比巴士阿叔狂爆粗同比名牌手袋小姐阻住飛機起飛好) 我意思係,佢的行為係咪不可饒恕到一個地步,要被人放上網,被全世界點佢相,等佢每一個鄰居同事親戚朋友大廈看更掃地阿嬸都知道佢的醜態,指住佢黎笑呢,尊嚴掃地呢?

我贊同面係人地俾,假係自己丟。佢識得尷尬就唔應該當眾有呢d行為。但若果佢當時因為EQ低情緒失控,事後已經後悔不已呢?!我唔識佢, 我亦唔係閱人無數,我唔知佢係厚面皮定係薄皮的人。

若果佢遲到係因為個人因素 (我深信地勤員工一定會圈起個boarding time提醒乘客的),佢miss左班機係佢抵死。但若果佢已經計劃提早一小時到機場,但遇到意外,咁佢又趕住見親人最後一面,咁佢情緒激動(唔代表要lur地ga)情緒崩潰是否情有可原?

我唔係要幫住個女人,若果我0係現場,我一定會暗暗偷笑佢lur地。但當我係坐係電腦面前見到佢的醜態,我又有d同情佢,一次失態,萬劫不復,被識佢的人恥笑佢一世。(亦有可能佢對住同事鄰居都成日lur地或者成日好刻薄咁鬧人都唔出奇,咁我唔會同情佢。)

我都係0個句,顧客拍到放上網,係一回事。員工拍片係職業操守問題囉~ 我地0係學校拍學生,就算只係校內播放,都要拎consent ga~

從負面角度去睇,就係身邊每一個人都係記者,自己只要稍有差池,就會變成主角 (但只會係醜事,好事大多數唔會有人幫你拍低)。有種人人自危的恐怖感覺。

從積極面去睇,youtube可能係改造世界的奇拿。大家為左唔好俾人放上網睇到自己在有人的地方失態 (因為學生都好興放片上youtube),就會不斷train自己的EQ,世界可能因此變得美好。大家忽然都好溫柔好有修養,亦未嘗唔係一件好事丫 :)

我都係時候再訓練下自己EQ, 提醒自己千祈唔好0係街度同老公嗌交 =P

- 雪人

12:10 上午  
Anonymous 匿名 said...

無意在芒姐地頭牽起筆戰,本只想提供多一個角度去看事情,但再想一想,怕為芒姐帶來麻煩。
芒姐,麻煩你delete左我個兩個msg啦, 搞到你,唔好意思

- 雪人

3:59 下午  
Anonymous 匿名 said...

不過我都覺得雪人的話不無道理....

10:48 下午  
Anonymous 匿名 said...

「大天二」升格揸Fit人
謝天華行街被叫Laughing哥偷笑

http://hk.movies.yahoo.com/news_detail.html?id=79480a0e2c2748371e1b502d66608fd4

12:15 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

咁laughing哥今次又真係出o既...抵讚!

11:42 上午  
Blogger 芒姐 said...

雪人,

其實我都覺得你講o既o野不無道理喎...即使大家觀點與角度唔同 (我依然係覺得佢自取其辱), 溫和的討論絕對無問題呀...亦唔覺得你有牽起筆戰,或者帶o黎任何不理性的討論...所以我覺得你的有論點o既msg係無需要delete o既...咁當然, 如果你想我幫你delete o左佢, 我絕對尊重你o既決定...

11:46 上午  
Anonymous 匿名 said...

咁既然芒姐覺得我的言論唔會引來任何不便,我當然唔介意個msg繼續留0係度啦~

坦白講, 我都覺得佢係自取其辱的, 因為佢咁大個人仲lur地, 仲要lur成幾分鐘~ 我亦都覺得若果我0係現場一定係會手指指0係旁邊嘲笑佢。
只不過我係覺得咁樣俾人upload上網有d慘jei~ 同埋從另一個角度睇好得人驚。(咁我之前又再further諗一下, 若果佢有好悲慘的原因,咁我又會體諒佢當刻情緒崩潰咁囉)

其實我上星期已經0係msn收到呢個link, 我個好朋友都係基於好好笑send俾我, 我都有叫老公睇 (share之餘順便要警告佢唔好遲到, 如果佢累我miss左班飛機...雖則我唔會lur地, 但我一定會破口大罵, 上左youtube就唔好啦, 哈哈)

-雪人

6:39 下午  

發佈留言

<< Home