2010年5月11日星期二

5-11(tues) 福祿壽

嘩! 呢期每個禮拜最期待o既節目…居然係“福祿壽”…簡直係近期最高質素o既節目! 你真係唔好以為佢係普通一個搞笑節目...係好有heart, 好有誠意o既一個節目! 王祖藍同李思捷真係有d料到!!!

上個星期已經講過, 但o岩o岩o個集又真係精彩…忍唔住要再講多次! 李思捷扮許文強跳o個段“上海灘”真係幾唔錯! 原來思捷跳舞真係幾得…可惜我o係youtube搵唔到!

祖藍o個段"the king sir of the opera"又係好掂...仲有真“排長”戴耀明一齊做添…o個句"my friend~史坦尼斯拉夫斯基~in causeway bay~~~"...笑死! d詞寫得好好, 係咪真係佢自己寫o架?! 同埋佢d高音真係好正囉!

Oh, 點解無得embed o架…?!
荃加福祿壽 - 王祖藍扮鐵馬尋橋鍾景輝

呢兩part直頭好難得令我放低埋份報紙, 好專注望住個電視機! 呢集仲有林峯添…佢居然同阿姐合唱“相思風雨中”…本來想好認真咁聽佢唱歌, 點知阿姐一開口以佢獨有o既腔調唱流行曲, sorry, 我真係忍唔住笑咗出o黎! 都係o個句, 阿姐真係只適合做戲, 唱歌呢…就…



真係好...又有"超級巨聲”喇...即係又有得睇趙增熹...佢真係好鬼有型, 好鬼charming! 原來除o左我, 仲有好多個朋友都話係因為佢先睇"超級巨聲”…嘩哈哈哈哈! 好多fans~~~!

14 Comments:

Anonymous 匿名 said...

好鐘意"my friend~史坦尼斯拉夫斯基~in causeway bay~~~" 應該係祖藍寫掛,佢post晒歌詞係自己個blog!
對唔住都要講句,阿姐唱歌真係唔得,我成家同阿嫲做母親節,做緊荃家福賣廣告,有人話不如影全家福,我阿嫲同阿叔都話:唔駛咁趕,等阿姐唱歌先影啦...死咪...
我都係因為趙增熹先睇巨聲架!佢彈琴真係好型!
支持福祿壽!支持趙增熹!最支持係佢地cross over,叫福祿壽上超級巨聲同參賽者合唱啦!橫掂佢地三個都咁唱得!

11:24 下午  
Blogger poutine said...

阿姐嘅歌聲爆笑+驚嚇兼而有之

11:36 下午  
Blogger Jerome said...

http://bbs.ent.163.com/bbs/tvb/176071253.html
曹永廉事實上已經入行 8年多,沒幾個人記得,他 92年唱李克勤首〈一生不變〉贏得青衣區歌唱比賽冠軍,簽約樂意唱片(現已結業),出過三張個人專輯。

曹永廉係酒店風雲ng 係第一次唱一生不變

3:54 上午  
Anonymous 匿名 said...

阿姐同林少個合唱好驚嚇.完全唔啱FEEL仲唔啱TONE.

溫哥華匿名人

10:26 上午  
Blogger TT said...

阿姐唱"瀟灑走一回"先攞命呀, 又甩beat又唔岩pitch, 最高音果段真係要掩埋對耳, 不過如果大家當呢個節目由頭到尾都係搞笑, 咁其實阿姐都係一個好好既笑位! haha

@匿名 我阿嫲同阿叔都話:唔駛咁趕,等阿姐唱歌先影啦...死咪 -----> 嘩原來長輩們都咁唔得阿姐, 好笑呀!!!

12:59 下午  
Anonymous 匿名 said...

絕無懷疑祖藍的才華,不過佢post晒歌詞係自己個blog就等於d詞係佢填?咩邏輯?

5:49 下午  
Blogger Nilly said...

死喇死喇,覺唔覺我哋嘅林峯殘咗好多ar???冇曬“程亮”嘅feel wor,簽英皇前都唔係咁,一簽英皇就變成揾錢機器,日做夜做!

不過一聽度佢開聲唱歌,就真係冧死人ge,呵呵話佢“萬人迷”真係一啲都冇錯!

12:27 上午  
Blogger 芒姐 said...

林峯個樣我又覺得差唔多o者...不過簽英皇呢個move我就一直都覺得......

12:23 下午  
Blogger 芒姐 said...

re: "佢post晒歌詞係自己個blog" = d詞係佢填...

咁呢個推論我又認為合理喎...因為我都睇咗佢個blog, 從佢寫o野, 結集上文下理, 我都get到應該係佢自己寫...當然, 佢就無明確咁講o既...

12:25 下午  
Blogger 芒姐 said...

阿姐crossover林峯...真係有d九唔撘八...同埋阿姐的歌藝...真係好獨有!

12:26 下午  
Blogger 芒姐 said...

re: 曹永廉

如果我無記錯, 佢出道應該唔止八年...事關我中學年代, 大約94年佢已經出道唱"糊塗情感"等歌曲...

http://hejnom.blogspot.com/2006_04_19_archive.html

12:29 下午  
Anonymous 匿名 said...

我幾肯定係祖藍填既.有篇訪問,監製話佢地三個都會一齊度橋,因為祖藍填開詞(or鐘意填詞,not sure),所以祖藍仲負責填大部份既詞.正路佢點都會填返佢自己表演o個part.同埋佢之前plug過D歌都係佢自己填既.

2:10 下午  
Anonymous 匿名 said...

哈哈...我本來都好enjoy咁聽林峯唱歌,
佢真係唱得好冧,但一聽到阿姐唱果時,
乜野mood都冇晒,問你死未...
佢地把聲都唔夾...

7:19 下午  
Anonymous 匿名 said...

阮兆祥模仿靠反差 挤身模仿王之列靠积累

谈到各人的长处,阮兆祥自鸣得意说:“我们几个都不一样,思捷模仿好细致,一颦一笑都拿捏得好好;王祖蓝不仅仅模仿人厉害,填词都好有天分,好多首歌都由他来填词,好厉害的;我就比较会控制现场气氛和时机,令现场观众看得更加过瘾,再加上阿姐,我们可以完全互补不足。”

1:11 下午  

發佈留言

<< Home