2010年5月1日星期六

5-1(sat) 荃加福祿壽

一連睇番幾集“荃加福祿壽”…雖然幾無聊, 但有d位都算幾好笑, 有當年eyt的影子! 王祖藍同李思捷扮o野真係好得…尤其係李思捷, 呢個generation真係無人能及…阮兆祥唔係差, 但拍埋佢兩個度有少少被比下去…!

王祖藍扮女人確係好出色, 某程度上靚過佢做番男人o既時候 (情況同蓋鳴輝一樣)…d手/腳/五官分分鐘靚過晒d真正女人! 嘩哈哈哈…佢扮阿童顏巨乳瑤瑤又真係幾得…



仲有扮sammi又係掂…唔怪得連sammi都要send sms讚佢…



當然, 我最impressed係佢o地上幾個禮拜扮鄭中基同阿sa個離婚記者會…無論係造型, 神態, 講o野語氣, 聲調同停頓位都做得好好! 尤其當sa基其實都無咩太大特色, 基本上係好難扮…王祖藍扁起個嘴o個度好似, 更高難度o既係李思捷扮鄭中基, 講o野把聲扮得幾似添!

d人話佢o地攞sa基o黎開玩笑係挖苦佢o地…其實我又唔覺有咩惡意, 可能大家睇得太認真… 呢個節目係eyt類型, 諷刺娛樂圈o既扮o野節目…都係得啖笑o者...同埋佢o地真係做得幾有心機…



仲有今集李思捷扮“鐵馬尋橋”入面o既榮德又真係好得…估唔到林嘉華佢都扮到…把聲真係幾似…仲有講o野o既語氣…救命…



當然唔少得祖藍o既四奶奶…首歌o既歌詞都填得唔錯…仲要唱得好好添…第一次覺得“巾幗梟雄”首主題曲咁好聽...:p

20 Comments:

Anonymous 匿名 said...

李思捷扮榮德真係好好好好得! 佢上次扮丁蟹, 我已經覺得好似, 估唔到佢今次扮榮德仲似, 唔止阮兆祥同王祖藍, 甚至扮野鼻祖盧海鵬同阿燦連都被比下去, 李思捷扮野天份真係高得神奇!

我又一向都覺得首主題曲幾好聽喎, 同埋好有意境, 好配合套劇, 情形就好似首一樣, 好好聽!

5:13 下午  
Anonymous 匿名 said...

李思捷扮榮德真係好好好好得! 佢上次扮丁蟹, 我已經覺得好似, 估唔到佢今次扮榮德仲似, 唔止阮兆祥同王祖藍, 甚至扮野鼻祖盧海鵬同阿燦連都被比下去, 李思捷扮野天份真係高得神奇!

我又一向都覺得首主題曲幾好聽喎, 同埋好有意境, 好配合套劇, 情形就好似首一樣, 好好聽!

5:13 下午  
Anonymous 匿名 said...

點解duplicate個留意又食左某D字嘅? 我本來想講:

我又一向都覺得"巾幗梟雄"首主題曲幾好聽喎, 同埋好有意境, 好配合套劇, 情形就好似"鐵馬尋橋"首"雪下思"一樣, 好好聽!

5:16 下午  
Anonymous 匿名 said...

思捷係扮得似,不過有時我覺得會唔會係佢扮得太似,完全無個人風格,所以反而無咁出...佢地三個其實真係好夾,扮得似有思捷,佢真係似對同真無乜分別,amazing!好有即興feel既有祥仔,祖藍就扮女仔一絕,同埋扮其它角色都可以揸住小小特色放大.

講返四奶奶,覺得祖藍真係唱得好好聽,同芒姐你一樣,我都係第一次覺得“巾幗梟雄”首主題曲咁好聽,再加埋o的詞,正爆同笑爆!佢點可以用咁正經咁深情既聲去唱咁搞笑既詞!最估唔到係o的咁扺死既詞係祖藍自己填,填得真係好ok喎.真係睇佢唔出囉.

5:36 下午  
Anonymous 匿名 said...

又未至於睇唔出嘅, 王祖藍話晒都一級榮譽畢業, 梗有D野嘅! 不過佢今次真係填得好好, 好開心見到娛樂圈終於出番D有料嘅人喇!

5:52 下午  
Anonymous 匿名 said...

我知祖藍係1st hon,但係以為佢係唱歌做戲叻啫.估唔到填詞都得嘛...

8:29 下午  
Anonymous 匿名 said...

之前睇王祖藍都睇到有d滯左,但呢期係荃家福祿壽見到佢既表現,又好鬼鍾意佢!!
特別係Sat in the City裡面,佢真係好鬼嬌悄,同埋d語氣真係好惹笑。但點解d語氣好似好熟口面咁既???佢係咪扮緊某一個人架??
同埋岩岩最近果集,佢地話好溝得既男人裡面,有李思捷,睇落係佢同阮兆祥夾埋整蠱佢架喎!!係唔係呢?? 果度我真係笑爆左!!
仲有佢地扮Lisa S同吳彥祖果度,我又係笑死!!真係一絕!! :D

10:56 下午  
Anonymous 匿名 said...

仲有我想話汪阿姐係套野度好似冇乜作為....我唔係集集睇,但岩岩最新果集見到佢既時候...特別係以粵曲腔(定係走音腔)唱《給自己的情書》既時候,完全唔知佢想點,又唔似係搞笑,但認真咩佢又走晒音....我直頭係mute左部電視,頂唔順。

10:58 下午  
Anonymous 匿名 said...

阿姐的唱功自幾十年前起已為人所詬病。

1:02 上午  
Anonymous 匿名 said...

自從阿姐聲帶做完手術, 佢唱歌已經差左好多.....

11:32 上午  
Blogger TT said...

我每次睇妖妖, 都笑死, 最岩響公司悶悶地時睇, 爆笑果part係佢答阿姐條問題, 一輪咀高音之後豎起手指公果下真係好似, 笑死咗!


其實阿姐係呢個節目既負資產, 我個blog都寫過, 如果換係江欣燕做會唔會好d呢下?

2:18 下午  
Anonymous YEUNG said...

李思捷真係非常唔錯!扮邊個似邊個…特別係榮德,仲搵埋“兩個女”客串下,好好笑!
祥仔呢,佢成日都忍唔到笑,但反而咁樣仲好笑左!哈哈哈哈哈!另外王祖藍呢,我對佢無乜好感,不過佢扮妖妖又真係幾好笑!!
另外,有網友講起江欣燕,我都幾鍾意佢!不過近期佢做“獎門人”既獎老,我又真係覺得佢無乜用咁喎,一集都講唔到幾句乜劑,令人幾失望!不如去褔祿壽做嘉賓,扮下梅姐啦…咁樣反而仲好喎我覺得!

11:20 上午  
Blogger 芒姐 said...

"巾幗"同"鐵馬"兩首主題曲本身旋律同意境係好配合到套劇, 但兩位原唱者唱唔出神髓...估唔到反而扮o野節目惡搞o既版本仲得o左喎!

1:20 下午  
Blogger 芒姐 said...

吓?! d詞係祖藍自己填o既名...?! 又真係估唔到喎! 唔係估唔到佢可以填到呢d詞, 而係估唔到佢o地會做埋呢個位...

1:21 下午  
Blogger 芒姐 said...

係, 上集佢o地扮Lisa S同吳彥祖o個part又係好得...祖藍扮女人又真係一絕! 同意之前台慶連續3年睇"福祿壽"有d膩...但今次呢個節目又出奇地得! 每集都有d笑位...

1:22 下午  
Blogger 芒姐 said...

with respect, 阿姐的唱功真係咁多年都無得過...但佢做戲其實幾得...佢應該做番戲!

1:23 下午  
Blogger 芒姐 said...

坦白講, 阿姐個位其實有少少redundant o既, 搵邊個做都無咩所謂...江欣燕都係一個唔錯o既選擇o既...佢當年扮梅姐亦係唔錯!

1:25 下午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐,雖然我知王祖藍識填詞,早排睇過佢填詞既舞台劇"我愛你,你咪理,死咪",D詞填得真係好抵死,不過我估唔到祖藍連節目既填詞都撈埋啫.係之前睇報紙,有人問阿姐有好人投訴祖藍扮女人之類,阿姐話祖藍好有才華,裹面好多改詞都係佢改.之後編劇仲話:填詞係祖藍既興趣...

琴日佢首the king sir of the opera都好正,好想睇佢做舞台劇,應該好睇...

3:26 下午  
Anonymous 匿名 said...

知道了知道了

4:43 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

haha, that's my point! 我絕對相信王祖藍識填詞, 但我都估唔到佢連節目o既填詞都會填埋..."the king sir of the opera"真係好得...要讚!

5:43 下午  

發佈留言

<< Home