2010年5月19日星期三

5-19(wed) 李思捷@福祿壽

今個禮拜依然要講講近期每個禮拜最期待o既電視節目…“荃加福祿壽”!!! 基本上今集相對之前兩集係無咁精彩…好彩去到最尾有李思捷扮金句王o個part最大驚喜! 佢仲要係扮番我最鍾意o既“今生無悔”裡面o既黎明喎~~~!

嘩! 佢o既扮o野技術簡直係神級...我覺得齋講扮o野, 李思捷唔單止o係王祖藍之上, 直頭超越"歡樂金宵"一眾元老添...連黎明佢都可以扮得咁似...我"O"咗嘴...唔望住個電視, 我直頭以為黎明講緊o野...好o野!!! 我本來又係睇緊報紙都要被佢吸引到目不轉睛望住個電視!

簡直係神乎奇技...黎明係四大天王之中最難扮o既一個, 因為佢本身無咩大特色...係鼻音勁d囉…所以我無諗過佢可以扮得咁似! 連帶姚子羚都扮得似埋! 佢o個句: "如果這是情...多謝晒"...再加埋老黎個招牌動作...似到呢...! 仲有今次呢段串連“黎明金句”script都寫得好好…好頂癮! 李思捷簡直係我新偶像呀...扮咩似咩...好"他能-ted"! 同埋佢本身唱歌都好好聽!

仲有呢個節目呢期真係好hit, 同十個朋友講居然九個都有睇, 真係忍唔住要講番句: “我真係接受唔到囉~~~”…hohoho!

李思捷 - 黎明金句 @ 荃加福祿壽 15-5-2010…



對比番真身金句王廿年前的深情mv -“如果這是情”…



仲有李思捷o係99年叱咤第一次技驚四座o既表演…o係youtube點擊率都好高吓…之前好似post過…點都要再post吓! 雖然成十年前…但佢個樣又係無咩老到喎…



仲有, 李思捷扮郭富城唱“失憶諒解備忘錄”…都係好得…仲要真係跳得好好添~

19 Comments:

Anonymous 匿名 said...

阮兆祥攞過「最佳男配角」獎
王祖藍亦攞過「飛躍進步」獎
今年輪到李思捷未呀?
佢最應該攞獎啦!~ 但又可以俾個咩獎佢呢?

4:11 下午  
Anonymous YEUNG said...

Yeah!Yeah!Yeah!我都勁鍾意佢啊!
不過唔知點解,我身邊既朋友都係比較鍾意王祖藍!
反而無乜留意李思捷囉......

8:01 下午  
Anonymous 匿名 said...

思捷good job
王祖藍唔係唔好
有時過份做作,尤其而家紅左之後

9:58 下午  
Blogger Nilly said...

早就想講李思捷扮嘢係叻過王祖藍囉,不過TVB好似冇俾到應得嘅嘢佢?幾年前有人問過曾志偉新晉藝員佢睇好邊個,佢都係話李思捷。
真係希望今年到佢囉,無論攞獎定人氣!

12:20 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐﹐
我都支持李思捷﹗最鐘意睇佢跳舞。
6月新處境喜劇有佢同毛姐&黎耀祥﹐都幾期待﹗
上個禮拜我重撞見佢2次﹐真人好瘦同非常白~
Cheryl

12:44 下午  
Anonymous 匿名 said...

好中意李思捷,
佢可能唔係最引到你笑嗰嗰,
但係佢模仿能力超強,真係可以扮到好神似之餘又唔會好夸張.

反而麻麻地黃祖藍,可能太密集出鏡,
同埋佢鼻音太重,唔係咁中意.

4:56 下午  
Anonymous 匿名 said...

I think Johnson is too good at imitation so there is not much room left for personal styles. Audience were amazed at how well he impersonated, but that is. For cholam, he does not create a 100% copy, he elaborated upon the character by adding his own idea using lyrics and also exaggerate some features of the person he was imitating, so people remember cholam's performance better.

But I must say I love both of them, I am just trying to explain why it appears cholam is more popular.

2:25 下午  
Anonymous 匿名 said...

One more point, you have to really know the person johnson is imitating to enjoy and be amazed, while for cholam's, you can still have a good laugh or amazed at his skill even you don't know the person he was impersonating, like when he impersonated king sir and sammi. What I feel is cholam is real smart and he did his homework to create something that can really capture the audience... (think about "我接受唔到law“,it is so popular.... I have no idea why it can be this popular...)

2:32 下午  
Anonymous 匿名 said...

cholam is tvb management's blue-eyed boy

2:34 下午  
Blogger Unknown said...

真係好似!!! 好好笑!!!!!

姚子羚個LOOK都有O的似海味...

7:09 下午  
Anonymous 匿名 said...

阮兆祥模仿靠反差 挤身模仿王之列靠积累

谈到各人的长处,阮兆祥自鸣得意说:“我们几个都不一样,思捷模仿好细致,一颦一笑都拿捏得好好;王祖蓝不仅仅模仿人厉害,填词都好有天分,好多首歌都由他来填词,好厉害的;我就比较会控制现场气氛和时机,令现场观众看得更加过瘾,再加上阿姐,我们可以完全互补不足。”

1:12 下午  
Anonymous 匿名 said...

真係好似我的最愛呀程朗!!! Oh my god!

溫哥華匿名人

3:21 下午  
Anonymous 匿名 said...

Oh Oh Oh!!!溫哥華匿名人,你的最愛唔係程亮咩?幾時變左做程朗?

7:56 下午  
Blogger Terry said...

李思捷的確很好,但說好過歡樂金宵"一眾元老就夸張了,尤其看了youtubu上的蝕到空虛 幾許瘋語 掃墓 MTV后。

4:05 下午  
Anonymous 匿名 said...

唔同年代嘅最愛啦! 程朗...程亮...程朗...
oh,唔通我同姓程嘅特別有緣?!

溫哥華匿名人

1:50 下午  
Anonymous 匿名 said...

大家有冇睇《談情說案》呀?Prof. King 好有型呀!

5:23 下午  
Blogger Agnes Tse said...

雖然個節目爭議性幾大, 但李思捷真係有一手. 岩岩佢扮王傑, 無得頂.

9:48 下午  
Blogger 芒姐 said...

7+8樓的留言者: 分析得很到位...can't agree more!

11:20 上午  
Blogger 芒姐 said...

re: 對比起eyt元老...個人觀感啦吓...我都成日有睇"蝕到空虛","幾許瘋語", "掃墓"等, 如果論好笑應該係eyt的好笑d, 但齋論扮得神似, 我又真係覺得李思捷係最神乎奇技!

11:23 上午  

發佈留言

<< Home