2008年3月24日星期一

3-24(mon) 少女日記

之前有讀者post o左段亞視節目“少女日記 o既 MTV”…又幾得意喎, 有羅頌華哥哥, 又有舊香港 (尤其係灣仔) 景色…仲有好多歌仔聽! 同“藍月亮”好相似…亞視八十年代尾/九十年代初o個d節目都係差唔多形式…不過又真係好o岩青年人, 有咁多好聽o既hit歌…係正呀!

但係呢位靚姐係邊個o黎o架?!


(少女日記 MTV (1) …幾時再見)

search o下係咩節目啦…原來之前有朋友留言時都有提過…係一個主要播mtv o既節目…第二個mtv係我細個時最鍾意o既草蜢歌曲…“心中的歌”!!! 小學時搭校車返學成日都聽到o架…正!


(少女日記 MTV (2)…心中的歌)

講開“少女日記”, 其實更為人熟悉o既係有林志美首經典歌“偶遇”做主題曲o既電影“少女日記”!!! 雖然嚴格o黎講呢套唔屬於我年代o既電影…但以前電視台重播我都好似有睇過…不過女主角我真係唔識…反而男主角…wow! 當年的飛魚王子 (唔係方力申), 依家“愛多八十年”的福仔御用mv男角…鄧浩光是也!!!! 又係一絕!!!


(少女日記之偶遇 預告片)

前幾日睇梁朝偉o既片段, 佢講英文真係算幾好喎…之前已經覺得o架喇…佢o係邊間學校o架? 定係外國返o黎?!

Oh, 原來播完“酒店風雲”, 接住上係播“賭場風雲”…真係“風雲三步曲”!!! 下一套係咪“歲月風雲”?! 但又真係未免太快呀嘛? 其實“賭場風雲”都好似係06年尾/07年頭o既戲o黎咋喎…點解咁快就重播?

13 Comments:

Anonymous 匿名 said...

嗯, 其實朝偉只不過係地利亞...

我又唔覺朝偉英文好好, 起碼未至於好到會令人誤會佢喺外國讀過書先﹝同埋即使喺外國讀過書, ORAL ENGLISH 亦不一定好﹞, 不過同幾年前嘅章子怡比確係悅耳好多就真嘅...

明明宣萱嘅英文流利過朝偉幾條街, 但芒姐似乎都冇特別讚賞, 反而朝偉同林保怡都係好一般之嘛﹝咁當然係好過蒙嘉慧/鄭伊健果D好多好多, 但個人真係覺得佢地未至於會令人誤會佢喺外國返黎喎﹞, 你又好似好IMPRESSED 咁, 好奇怪... 芒姐﹝及芒姐FANS﹞, 請你﹝地﹞別怪我咁講, 我只係覺得奇, 因為以芒姐本身咁高質素+要求咁高嘅性格, 照計冇理由會咁架嘛... 不過我都係隨口UP架乍, 大家唔好過份認真繼而插我...

3:11 上午  
Anonymous 匿名 said...

佢之前有讚宣萱架

重有post佢新加坡做訪問既video tim

3:16 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名s,

哈哈...首先多謝第一位匿名 O既讚美同埋第二位匿名幫我澄清...

其實原因好簡單, 我諗你如果有睇過上年8月有關"宣萱"O個篇都會明白, 主要係因為expectation不同的問題...對於宣萱, 一向大家都知她英文好, 我未睇佢"PARENTAL GUIDANCE"之前直頭以為佢O既英文係NATIVE O個隻,所以咪會有些少失望囉 (但絕對唔代表佢英文唔好, 相反O係藝人之中算係好好添)...只係對佢o既expectation會高d...即係好似你唔會特登去讚edison英文講得好o架嘛...

詳情見:

http://hejnom.blogspot.com/2007_08_18_archive.html

http://hejnom.blogspot.com/2007_08_10_archive.html

至於你所講o既好似朝偉同林保怡...o係無expectation之下咪會覺得已經幾好, 因為我一向o既認知朝偉只係中五畢業 (correct me if i am wrong...), 仲要唔知佢o係邊度讀書 (咁你依家話o左俾我知啦...), 咁一聽我真係幾impressed喎...唔會係native, 但十分流利!

"同埋即使喺外國讀過書, ORAL ENGLISH 亦不一定好"...呢一點十分同意...不過之前已講過, 不再elaborate...即係好似之前舉過dodo姐o既例子, 佢唔係外國返o黎, 但英文好流利, 相反好似柏芝/阿嬌之輩, 雖然話去過外國幾年, 但係d英文講到...

4:16 上午  
Anonymous 匿名 said...

I agree with Monjeh. Tony Leung's English is unexpectedly good, simply because I think his English is better than his peers i.e. the other 4 tigers of TVB.

I think that even if one has been studying overseas, it does not mean that his/her English is good. This statement should not be limited to oral English ar.

11:02 上午  
Anonymous 匿名 said...

芒姐我其實keep住有睇你呢個blog,不過冇留言姐!宣萱d英文已前好好多,睇吓佢初初出道"龍兄鼠弟", 有一場佢講成2分鐘英文鬧d搬運工人(美國), 好勁!可能而家少講咗冇咁流利.
溫哥華匿名人上

12:34 下午  
Blogger 芒姐 said...

溫哥華匿名人,

呢樣都係絕對認同, 少講真係會生疏, 唔好講宣萱, 即使我自己d英文無講一輪都覺得比中學時差o左好多...不進則退嘛...但又無理由日常生活無啦啦同人講英文, 人o地會覺得好扮o野o架嘛!

3:14 下午  
Blogger 芒姐 said...

Moo,

i also totally agree w/ your point of view...i raised the question on whether he has studied abroad just bcoz usually local students didn't speak english that well (well of course not ALL...and i still insist that Tony's oral english is quite good as compared to other artistes), but it doesn't mean that people who studied abroad can speak or write english well (well, those who grew up there would normally speak english well but i'm not sure for their written english as they didn't have to learn grammar as we did in hong kong primary schools)...so normally, quite a no. of foreigners make a lot of grammatical mistakes when they write (the same applies to those who claim to have studied in international schools and can speak english fluently, e.g. fiona sit...well, no offence...i personally think that fiona sit is quite cute and her oral english is pretty good as well, but people extracted her blog and pointed out her grammatical mistakes, so i think of her when i write this...)

3:23 下午  
Blogger poutine said...

梁朝偉好似幼稚園同小學讀過國際學校,中學先轉去地利亞, 我係好耐前看過佢d訪問講,不過唔係好肯定,有錯請指正。

5:33 下午  
Anonymous 匿名 said...

梁朝偉讀過國際學校? 真係聞所未聞喎! 佢細個住美孚, 係咪喺百老匯街間地利亞呀?

不過我覺得佢英文講得好同佢有冇喺國際學校或外國讀過書未必有直接關係, 講真, 佢都40幾歲人啦, 影帝都做過無數次, 有乜世面未見過丫, 或者佢D英文係佢離開學校之後先浸番黎呢, 即係好似成龍咁之嘛! 不過斷估梁朝偉D英文唔流利得過張曼玉同哥哥卦?!

11:49 下午  
Anonymous 匿名 said...

講開講英文, 我記得有次睇妙手(唔記得第幾輯), 劇情講程至美用英語接受訪問, 一聽之下, 發現原來吳啟華D英文都幾好聽, 拿拿拿, 我係話好聽乍, 佢本身D英文係咪真係好流利我就真係唔敢講, 因為做戲擺明有稿可背(其實梁朝偉接受外國傳媒訪問都一樣可以事先PREPARE定D台詞, 只有即問即答先試到真章, 不過一個人如果D英文真係好差, 即使一早俾稿佢背都唔會講得掂, 所以我相信梁朝偉D英文差極有限), 不過齋聽ACCENT就都幾OK, 唔知吳啟華又係乜來頭呢?

12:14 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

吳啟華D英文係好ok o架喎...至少齋聽佢咬字啦...

呢個我搵到資料:

http://zh.wikipedia.org/wiki/%E5%90%B3%E5%95%9F%E8%8F%AF

"吳啟華童年時期缺乏家庭溫暖,欠缺父母緣,但慶幸與兄弟感情要好,於十二歲那年更離開父母,與祖母同住。其後更獨自前往英國留學,在當地一段日子後開始接觸舞臺劇,更積極參與其中,擔當舞臺幕前幕後工作,甚至當上舞臺總監。這經歷不單培養他對戲劇的興趣,更為日後的演藝事業奠下基礎。"

10:59 上午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

er...成龍d英文...不過公平d講, 以佢o既教育程度, 自學有咁o既成績都算係咁o既...

11:00 上午  
Blogger 芒姐 said...

poutine,

真係唔知...無理由網上搵唔到佢d資料, 依家網上世界的資料好詳盡o架嘛 (有幾多成真就唔知啦...)

11:01 上午  

發佈留言

<< Home