2008年3月14日星期五

3-14(fri) 不死傳奇之陳百強

呢樣又係想講好耐…早前都有講過“不死傳奇”呢個節目, 但係仲有其他好多個單元想講…今次想講o左最後o個集danny仔陳百強o個part先!

o個晚咁o岩o個個時段仲o係屋企, 咁就即場睇o左呢個節目…真係好好睇, 呢個節目好值得一再推介! 個人認為拍得最有感染力o既係danny仔同埋家駒o個兩集! danny仔呢集最感性, 林一峰做旁白都做得幾好, 幾適合…之前o個d就比較formal d囉! 同埋阿一峰媽真係好後生喎!


(不死傳奇 - 陳百強...賣飛佛: “深愛著你”!!!)

因為早前睇喝彩先發現佢d歌真係首首都咁好聽…同埋套舞台劇真係好準確咁summarize晒佢一生, 上半場勵志d, 開心d, 下半場就明顯係悲好多…陳家瑛都話佢係一個悲劇人物, 因為太過完美主義, 搞到個人好悲觀, 好多明明已經做得好好o既o野, 佢都覺得唔夠好! 唔講唔覺, 原來佢今年已經50歲冥壽, 時間真係過得好快!

嘩…真係講o左十萬次都要再講…佢d慢歌真係十級好聽, 學林珊珊話齋…“好嗒得”! “深愛著你”啦, “畫出彩虹”啦…太多太多都好好聽! 仲有, 原來好多好聽o既歌好似“幾分鐘的約會”同埋“有了你”, 都係“失業生”呢套電影裡面o既歌曲…我o個時好似有買到呢隻dvd, 不過唔知放o左去邊, 要搵番出o黎睇o下先…呢套又係“喝采” 三劍俠陳百強, 張國榮, 鍾保羅o既原班人馬之作, 仲加埋“彩雲曲”o既徐杰…都幾吸引o下!

同埋佢o地講得好o岩, 陳百強唱小調真係能夠唱出o個種味道…“偏偏喜歡妳”同“今宵多珍重”都好得呀! 嘩, 佢又勾起我對佢d歌o既喜愛, 真係又要搵番出o黎熱播o下! 仲有, 佢唱勵志歌又係好得, 可能同佢個形象有好大關係…可惜最終, 佢選擇o左…哎…!


(幾分鐘的約會-電影失業生插曲…嘩哈哈, 見番80年代地鐵o既單程車票售票機…感覺好得意! 我細個時都成日有搭地鐵o架…不過唔睇番真係差d忘記o左呢d單程售票機! 仲有藍色+黃色o既金鐘地鐵站…依家無o左黃色, 淨係得番藍色咋!)


(有了你-電影失業生主題曲)


(念親恩-電影失業生插曲)


(太陽花-電影失業生插曲…哈哈, 如果唔係去睇“喝彩”, 我都唔識呢首歌…成長於七十年代尾/八十年代初o既哥哥姐姐聽到呢d歌, 應該比我更加有共鳴!)

搵林姍姍去講番陳百強事蹟又係最適合不過, 好生動…同埋佢又講番呢篇專欄所講o既事蹟, 不過親身講更加動聽d…同埋幾搞笑!

跟住訪問林敏驄, 好少見佢咁認真講o野! 原來佢o地兩個居然係舊同學…真係唔講唔知! search番資料, 原來佢o地兩個都係讀聖保羅男女o架喎!

鄧藹霖講得o岩, 八十年代真係粒粒星, 個個都好有明星風範, 個個都有自己style, 有d係型, 有d係妖, 陳百強係官仔骨骨, 每人有唔同形格! 反而依家d“星”就比較似你隔離屋o既o靚仔/o靚妹多d囉…不過真係可惜, 八十年代d巨星全部都係好年輕就死o左 (係羅文叫做老少少)…真係天妒英才!

呢段“陳百強與鍾保羅談早年拍戲經歷 (89年訪問)”都幾好睇…可惜呢段訪問之後無幾耐, 佢兩兄弟都相繼離開o左…

20 Comments:

Anonymous 匿名 said...

Re: 依家d劇集幫廣告商好hardsell地賣廣告已經去到一個好核突地地步...其實可唔可以高招d, 依家咁樣咪仲令人反感!
Gum 雖然套套戲都有道地廣告, 但又mo其他d廣告gum hardsell wo.

3:43 下午  
Anonymous 匿名 said...

Re: 比著我都揀程醫生啦…起碼背景無咁複雜嘛!
男不壞, 女不愛嘛

5:07 下午  
Anonymous 匿名 said...

Monjeh, I agree with you 100%. Danny's songs age very well. I used to think his songs were very 老套 when I was young (i.e. in the late 1980s). But now, when I hear those songs again, I just love them - very well sung and very well-composed. Such a loss for Cantopop!

9:44 下午  
Anonymous 匿名 said...

地鐵售票機.....揾到呢個
http://youtube.com/watch?v=OnBq4kILYwg

2:17 上午  
Anonymous 匿名 said...

Re: 哈哈...點解d人會咁鍾意講佢兩個係基?! 不過上次o個段有創意d...
王俊棠似基 d, like 天幕下的戀人個黃宗澤

3:19 上午  
Blogger poutine said...

我應該係深愛著你呢張唱片我先開始識聽Danny d歌,成張碟都好好聽, 不再問究竟我次次都聽到想喊, 果時我覺得佢著衫好有品味好靚,行出黎既氣質其他人好唔同,可惜佢性格太過多愁善感,身邊既人都開解唔到佢。

屋企人知道我鐘意Danny, 所以請我第一次去紅館睇演唱會, 應該係20年前既事喇,佢唱左Vincent,我都係第一次呢聽首歌 ... Starry Night .... 加上舞台既效果, 到e+ 都記得。

4:30 下午  
Anonymous 匿名 said...

你講開喝采, 套舞台劇(?!)又再度重演喇! 見佢重演咁多次, 我諗應該真係幾好睇, 睇下今次買唔買到飛先。 :)

2:16 上午  
Blogger 芒姐 said...

christy,

如果未睇過都值得睇o下o既, 因為d歌真係好好聽...不過我覺得頭o個幾次反而仲好睇, 依家套劇"做大"o左反而無之前咁"實而不華"...哈哈!

12:50 下午  
Blogger 芒姐 said...

poutine,

嘩...你就好啦, 我一次都未睇過...依家唯有靠youtube睇番! 我識睇佢時, 已經係後期的"灰沉"年代...我都係喜歡勵志年代多d!
你講得o岩, 佢o既氣質真係同其他人好唔同!

12:52 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

係, 今次王俊棠個角色似基多d...

12:52 下午  
Blogger 芒姐 said...

Vince,

係喎...原來陳百強同地鐵都幾有"緣"!

oh, 粉藍色同粉紅色車票...好令人懷念啊! 又係回憶返埋o黎...

12:53 下午  
Blogger 芒姐 said...

Moo,

我都係有留意佢d歌時已經係八十年代尾, o個d其實都唔差, 但相比起依家聽番八十年代初期o個d情歌同埋勵志歌, 又真係再好聽好多...所以咁多七十年代初/中出世o既少女都封佢做頭號偶像, 我都係聽番佢早期d歌同埋睇番佢早期o既演出先完全明白...

12:56 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

你又o岩...不過早段個游志穎又未免太"不務正業"同埋"背景複雜"嘛...

12:57 下午  
Blogger 芒姐 said...

其實以前d劇集賣廣告subtle d, 反而無依家o個d咁令人反感...

12:58 下午  
Anonymous 匿名 said...

Re: 所以咁多七十年代初/中出世o既少女都封佢做頭號偶像

但又唔係喎, 我本身係七十年代初, 另有一個六十年代尾的家姐, 同一個七十年代中的妹妹, 但danny對我同我阿妹, 以及我們的同學朋友, 都似乎太老喇, 我地係屬於學友、克勤、草蜢、beyond那一脫的, 反而我家姐的同學朋友就有唔少係danny粉絲.

1:09 下午  
Anonymous 匿名 said...

GL@聖劍門~亂搞BL關係之~風磊私奔下集
http://www.tudou.com/programs/view/_TlLSl7Hhsc/

1:11 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名 ,

我諗各有喜好啦...我d提七十年代初/中出世o既表姐們就鍾意譚詠麟同張國榮, 不過我見o個個年代出世o既藝人好似千fa/好勝gigi個個都話好迷陳百強...至於我d同學仔或者八十年代初o個d就應該係四大天王/克勤o個d o卦...

12:06 下午  
Blogger 芒姐 said...

匿名,

第一次睇"風磊私奔"就幾creative, 今次同一條橋再用已經無咁正...不過都幾好笑, 同埋剪片真係好花心機...仲有唔知點解側田隻命硬o係呢d情況下特別好聽...!

12:08 下午  
Anonymous 匿名 said...

幾分鐘的約會不係失業生插曲,link裡面都有講,睇清楚先啦...

10:09 下午  
Anonymous 匿名 said...

樓上那位匿名, 你留言都留得幾無禮貌的啊

11:49 下午  

發佈留言

<< Home