2011年12月25日星期日

12-25(sun) merry kissmas to you all!!!

嘩…真係忙到甩晒轆甩晒轆, 不過當然都要祝各位讀者有一個merry kissmas同埋一個異常快樂的2012!!! Yay!!!

之前兩個禮拜好高興又得到商戶邀請我去試新產品...真係估唔到連影音產品分享會都會搵我去, 真係令人受寵若驚! 因為基本上我係一個好low tech的人...d科技呀, 影音嘢其實我唔多識! 我依家用部samsung galaxy用到一頭煙都唔知可以問邊個? hoho!

今次係邀請我去試用HTC同耳機品牌- Beats by Dr. Dre合作推出o既Sensation XE同Sensation XL with Beats Audio...係提高流動視聽享受o既手機! 咁我試完個耳筒, d聲又的確好似去咗studio咁...不過當然, 我本人對於手機o既音響唔係太大要求, 因為其實你o係街咁嘈唔多聽得太清楚, 而如果外面o既聲音真係block得晒, 其實又真係有d危險...:p

不過如果你係對手機音響/耳筒有要求, 我絕對認同佢d聲係正! 而HTC個畫面又的確係幾靚! 我本人o係呢方面真係無咩expertise...如果大家對呢d影音產品有興趣...可以去呢兩條link度睇吓...

Sensation XL

Sensation XE



其實另一樣最吸引我o既係有網絡人氣組合Robynn and Kendy表演...之前我o係youtube已經有睇過佢哋o既表演...真係好得喎! 其中一個仲係我中學師妹添! 佢哋真係唱得幾好...可惜我有另一場要早走聽唔晒!

講真, 真係多謝晒Solo Digital Communications Ltd.o既邀請...令我大開眼/耳界! 希望第時會有更多呢d有趣活動搵我去玩...尤其係美容護膚產品可以邀請我試用吓啦, 係咪? 你知d女士化妝美容產品幾拱鬼啦...呵呵呵呵呵!



至於電視劇呢...大部份都未睇! “我的如意狼君”呢…睇過第一集…初時以為係”酒是故鄉醇”, “茶是故鄉濃”o個d…點知原來係講黃浩然係一隻“狼”!!! 但成個劇情聽聞係悶爆o個d…放假有時間再睇吓!

不過終於睇完”法證3”喇 (我知…遲咗n個禮拜呀嘛…:p)…其實呢套我覺得幾好睇! even首主題曲都幾好聽…好激昂咁囉! 同埋我想話徐子珊真係靚咗好多…幾有女人味…尤其對比起依家深夜重播o既“學警出更”…o個個look真係想死!

當然呢期最hit依然係“天與地”…但同時佢收視創新低! 贏口碑, 輸收視…針有時真係無兩頭利! cult劇的確唔啱師奶睇…但我睇咗頭幾集, 覺得幾好睇! 難道證明我唔係師奶? Hoho!

其實就咁睇套戲好“珠光寶氣”feel (唔係指劇情)…因為基本上成個班底係一樣! 所以佢擺咗成兩年先播都啱o既, 如果08年播完“珠光寶氣”第二年即刻播, 未免太repetitive! 不過一擺擺咁耐, 連大閂生都死咗兩年…又係有d怪! 查實當年點解要雪咁耐呢?!

睇咗頭幾集…邵美琪個角色其實幾乞人憎, 同埋呢個look仲要配埋陳豪度顯得佢格外老! 另外o個4個主角o既少年時代未免有d似…我都分唔清邊個打邊個! 睇咗少少整體感覺唔錯, 幾特別, 同埋我幾鍾意呢d時空交錯劇…我會追快d o架喇…:p

呢個“萬凰”現膠樽圖都ok有趣…

6 Comments:

Anonymous 匿名 said...

Monica Jeh Jeh,

So you are currently using the Samsung Galaxy phone?? Is it really hard to use?? I am thinking of getting one next year. I did some research online and read the reviews for it, they said that the phone is really good, especially the battery life, compared to other similar phones out there in the market. I just want to make sure it is a good one before I purchased it.

Thanks.

BC

12:37 下午  
Blogger sisignora said...

此留言已被作者移除。

11:37 下午  
Blogger sisignora said...

芒姐我估你麻麻地Aaron。我都-was。誠意推介而家個跨年演唱會,good show,你會喜歡的。

竟然仲有飛賣。

11:40 下午  
Anonymous 匿名 said...

竟然仲有飛賣 <- 即是受歡迎極有限吧 ~~

1:21 下午  
Blogger 芒姐 said...

i did watch aaron ar...great show!

9:22 下午  
Blogger 芒姐 said...

it's not too user friendly! i've decided to go back to iphone after 2 months' trial...as i observe, most men like samsung galaxy while women like iphone (esp. stupid woman like me)...it pre-sets everything for you while you have to explore this & that for samsung...my male frds enjoy it a lot!

9:24 下午  

發佈留言

<< Home